כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גסטון | צלם אירועים

גסטון | צלם אירועים

צלמי סטילס
טלפון:0506235421,0506235421
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינה   כתב/ה חוות דעת מעכשיו37 דקות
verify
100 מתוך 100
המלצה על גסטון קיבלתי דרך חברה שהוא צילם אצלה בחתונה. גסטון צלם מקסים שמצלם הרבה מעבר לרק מגנטים. קיבלנו ממנו דיסקונקי עם המון תמונות וגם 4 בלוקים שלנו בנוסף למלא מגנטים (גם מוגדלים). מדובר בצלם עם נשמה גדולה ומקצועיות!!! ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
בעקבות הרבה המלצות הגענו לגסטון והוא אכן בחור מקסים! התלהבנו ממנו כבר אחרי השיחה הראשונה, הוא סופר שירותי ומקצועי וחשוב לו ממש שהזוגות שהוא עובד איתם יהיו מרוצים. גסטון תפס הרבה רגעים לאורך האירוע והיה שם בדיוק מתי (ועוד לפני) שחיפשו אותו. בסיום האירוע קיבלנו קופסה מאורגנת עם המון מגנטים עם התמונות שלנו, מגנטים מוגדלים, בלוקי עץ ואת כל התמונות על דיסק און קי, והכל באיכות מצוינת! עוד לפני כן הוא עיצב לנו תוך כדי שיח איתי מסגרות למגנטים עם אלמנטים מההזמנה שלנו. גסטון היה כמו עוד צלם סטילס באירוע שלנו ותפס הרבה רגעים מרגשים ומצחיקים שהתרחשו בקבלת הפנים וברחבה :)
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
כל מי שמתלבט או מחפש איש מקצוע מקצועי שיפנה לגסטון!! עשינו את הבחירה הכי טוב שלנו שבחרנו בו קיבלנו אין סוף מחמאות עליו, שהוא היה שירותי וצילם את כל הרגעים הכי מרגשים ויפים מהחתונה!! המגנטים יצא מאוד איכותיים ויפיםרואים שהוא אוהב את העבודה שלו כי הכל יוצא מושלם ואיכותי.
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
גסטון היקר!! היית אדיב וקיבלנו מלא שבחים!! היית מקצועי ביותר, הוצאת לנו מגנטים מהממים ומגוונים! ידעת במקצועיות לתפוס את כולם בזוויות מחמיאות וספונטניות וכל מגנט יותר יפה משהני! מעריכים מאוד שלקחת חלק ביום המאושר שלנו. תודה רבה ונמליץ עליך בחום!!
הצג עוד

Taleibo   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לגסטון דרך המון המלצות, גם כאן וגם בקבוצות פייסבוק של מתחתנים.כשדיברנו איתו בפעם הראשונה, כבר הבנו שכולם צודקים-הוא באמת מקסים כמו שתיארו אותו.סגרנו איתו מייד, וגם לאחר הדחייה של החתונה למזלנו הוא היה פנוי בתאריך החדש. כשהוא שמע שאנחנו במילואים הוא אפילו שלח הודעות לוודא שאנחנו בסדר!מהיחס המקסים והרציני שלו, עוד לפני האירוע כבר היה ברור לנו שבחרנו נכון.ביום החתונה גסטון הגיע מוקדם מאוד! אירגן את הציוד וצילם אותנו בלי הפסקה, כל האורחים אמרו שלא משנה כמה שיגעו אותו עם בקשות להצטלם, הוא תמיד היה אדיב ועם חיוך גדול. גם אנחנו ראינו את זה, ובסוף הערב קיבלנו ממנו מארז גדול עם כללל המגנטים שלנו, פלוס תמונות על בלוקים מעץ ודיסק און קי עם כל התמונות שהוא צילם! התמונות איכותיות, יפות בטירוף והמקרר מפוצץ במגנטים! אין לנו מספיק מקום לשים את כולם 😂בקיצור, גסטון איש מקסים, מקצועי, צלם מעולה, המגנטים איכותיים והמחירים הוגנים מאוד! ממליצים מכל הלב!
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואו! מאיפה מתחילים?? גסטון פשוט אגדה! ♥ צילם ללא הפסקה, הוציא תמונות מהממות, עשה כמויות של תמונות (לפי מספר האנשים בתמונה, שזה היה לנו סופר חשוב שכולם יוכלו לקבל מזכרת מהאירוע שלנו), והיה פשוט אדיב ונחמד! השרה עלינו אווירה נעימה ומרגיעה לאורך כל האירוע, ידענו שיש על מי לסמוך!!🏆 הייתה לנו חוויה ממש כייפית ומהנה עם גסטון, ממליצים עליו בחום בחום בחום! ♥
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
גסטון תותח !! יצאו תמונות פשוט וואו, אכפתי סבלני , ללא ספק צלם מגנטים אלוף!!!
הצג עוד

Sophie   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
על גסטון שמעתי לגמרי במקרה מקבוצות בפייסבוק שאמרו כמה הוא תותח ומקסים ולא טעו! מהשיחה הראשונה איתו הוא נעים, מצחיק ומרגיעמאוד זמין להודעות ושיחות אפילו ביקשנו ממנו עיצוב מיוחד למסגרת וכבר באותו יום הוא עשה לנו את העיצוב וזה פשוט היה בול!! גסטון היה לגמרי צלם סטילס נוסף בחתונה שלנו והוא צילם תמונות מהממות!!! יש לנו מגנטים ובלוקים מושלמים כל האורחים קיבלו מגנט! כולם אמרו כמה שגסטון נעים והיו מבסוטים על המגנטים שהוא עשה. הוא עבד ממש קשה ולא הפסיק להתרוצץ כל האירוע וזה בהחלט ניכר!! אנחנו מאוד שמחים שבחרנו בגסטון לאירוע שלנו :)
הצג עוד

adielretro   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אישתי שמעה עליו מחברות. מבחינתי זה היה מספיק. בדיעבד הבנאדם היה הצלם הכי טוב שיכלנו לבקש. שירות מושלם. זמינות. רגישות. בסוף בטעות הוספנו 100 שקל בלי לדעת- התקשר והתעקש להחזיר. אין עליו במקצועו ואילו עליו הבנאדם. אם אתם מחפשים את האיש המושלם עבורכם- זה האיש. ממליצים בחום רב!!!!
הצג עוד

Rachelli   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לגסטון דרך המלצה של חברה - וכבר מהשיחה הראשונה קלטתי כמה הואמחוייב ונותן הרבה מעבר לכל הצלמים האחרים שדיברנו איתם. הוא הגיע מוקדם, הוסיף גם צילומי משפחה, נתן לנו הכל באותו יום (+ תוספות של בלוקים והגדלות) ועשה צילומים מהממים!*בתמונה - הרגע שבו גסטון נתן לנו את המצלמה רק כדי לשמח את אחיינית שלי בזמן הצילומים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up