כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חגית רצבי- איפור ושיער

חגית רצבי- איפור ושיער

איפור כלות
כתובת:אריאל
טלפון:0523003149
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
אז מהרגע הראשון שדיברתי עם חגית שתסביר לי קצת על עצמה ועל השירות שלך לכלה, ישר התחברתי.הכל אצלה בנחת ברובע בלי לחץ בכללומניסיון ה ממש קריטי לכלה...בפגישות ניסיון הרגשתי חופשי לבטא את הרצונות והבקשות שלי והרגשתי שיש מישהי שבאמת מקשיבה!!ביום עצמו של החתונה הייתי רגועה בקטע מוזר אבל זה לא מפתיע אותי.. כי באמת הזה מה שחגית שידרה לי וזה הכי כיף בעולם!!!בנוסף כמות המחמאות שקיבלתי על האיפור והשיער וכמה עמידות היה להם שה מטורף!!!בקיצור שמחתי ברמות שבחרתי לי את חגית ליום הגדול הזה שלי!
הצג עוד

נגה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
95 מתוך 100
חגית מהממת היתה זמינה לכל שאלה שלי, והעבודה שלה מעולה
הצג עוד

אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
היה מושלם עם חגית!!! מקצועית ברמות, נעימה, נוחה ותעשה הכל כדי להפוך אותך למושלמת!נהנתי כלכך מהשהות איתה ומזה שהכל יצא בדיוק כמו שרציתי.הכל החזיק מעולה וקיבלתי מלאמלא מחמאות. אם את מחפשת מישהי אלופה, עם ידיים מקצועיות- אל תתלבטי, רק חגית!❤️
הצג עוד

שיראל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל מתמונה של מתולתלת שלה שראיתי וידעתי שזאת היא.השירות שלה מעל ומעבר סבלנות, הקשבה ודאגה שיהיה לכלה הכי טוב ונעים.מקצועית ממש האיפור לא זז למרות אוגוסט החם והתלתלים נשארו מושלמים עד סוף האירועבקיצור ממליצה על חגית בחום ובעיניים עצומות!!!!
הצג עוד

אורי וחוה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
וואו חגית אלופה נעימה ומקצועית ממש ממש!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את חגית דרך האינסטגרם וכבר ממבט ראשון היה ברור שאותה אני רוצה לאיפור שיער. זו הייתה ההחלטה הטובה ביותר! מעבר לכיף הגדול והאווירה הטובה שהיא עושה, קיבלתי מחמאות בלי סוף על האיפור ושיער ועל העמידות שלהם!! לא להתלבט ולסגור עם חגית!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חגית המלכה האלופה הזאת!!! מקצועית ברמה שלא ראיתי! נשאר עד הסוף כיאלו אני בתחילת היום! ושה' ישמור כמה קפצתי ורקדתי! ומעבר למקצועיות שלה, יש לה לב ענק! איזה רוגע ועדינות יש בה! כזאת שלווה שכ"כ חשובה ביום הזה! וגם מה הכי כייף? שהיא מתעניינת! שואלת! מתחברת! לא סתם איזו דחלילה שבאה לעשות את העבודה שלה וללכת! אלא ממש נכנסת ללב! אז חגית אהובה! תודה גדולה! ומי שמחפשת ומתלבטת- אין מה! לא תתחרטו!
הצג עוד

יפית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חגית המקסימה עשתה לי איפור ושיער מושלמים. חגית סופר מקצועית ומוכשרת, ידעה לייעץ לפי מה שהכי מתאים לי ויחד עם זאת היתה מאוד קשובה לרצונות שלי. מאוד נעימה, מרגיעה ונתנה לי תחושת ביטחון לאורך כל הדרך. האיפור והשיער היו מושלמים, גרפו ים של מחמאות והיו עמידים כל הערב. ממליצה בחום 😍
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה לי יום פשוט מושלם בזכותך!!! הכל היה באנרגיות טובות, בנעימות ורוגע, נותנת יחס הכי אישי ועושה הכל בשמחה ואהבה גדולה ♡♡♡ לגמרי ממליצה בחום!!!
הצג עוד

אמונה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חגית המהממת אירגנה אותי לחתונה, היא עשתה את הכל במקצועיות מדהימה ואני מאוד מרוצה מהתוצאה, במיוחד שהיום הזה עמוס ולחוץ להרבה כלות, היא הייתה שם אפילו להרגיע ולהכיל.. :) קיבלתי המון מחמאות על התסרוקת והאיפור והיא גרמה לי להראות כמו שתמיד חלמתי ביום החתונה שלי 🥰
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up