כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלינה גלוזמן- איפור ותסרוקות

אלינה גלוזמן- איפור ותסרוקות

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינה   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
לאלינה המקסימה הגעתי דרך המלצות בפייסבוק. כבר מהשיחה הראשונה הרגשתי את המקצועיות ואת הנעימות שלה וידעתי שיהיה לי כיף להעביר איתה את היום. סגרתי עם אלינה רק עיצוב שיער (ללא איפור). קבענו פגישת ניסיון שהייתה מעולה ומאוד הכווינה אותי לסגנון שאני רוצה. ביום עצמו אלינה הגיעה באנרגיות כיפיות ומרגיעות. התוצאה של השיער הייתה מושלמת ברמות ובנוסך גם עמידה. השיער לא זז כל הערב. בנוסף אלינה גם איפרה ועשתה עיצוב שיער לאמא שלי. בקיצור היא אישה מדהימה ומי שיהיה איתה ביום החתונה יזכה!! ממליצה בחום ובאהבה גדולה.
הצג עוד

סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
לאלינה הגעתי מהמלצה של חברה, נכנסתי לעמוד באינסטגרם ופשוט התאהבתי!!! משיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שאני מדברת עם מישהי מקצועית ברמות, שענתה על כל שאלה שלי בסבלנותהפגישת ניסיון הייתה מושלמת! אלינה ישר קלטה מה הווייב שלי, שאני מחפשת משהו קצת אחר ומיוחד, וכל הזמן שהייתי שם וגם כשהלכתי רק חשבתי על איזה מזל שבחרתי בה!!ביום החתונה עשינו בעיקר כיף, גם קצת התאפרנו וסידרנו שיער.. אבל היא הייתה פשוט עוד חברה, גרמה לי להרגיש הכי יפה ומיוחדת שיש!!! ואם לא הבנת עד עכשיו.... רוצי לסגור!!!!!
הצג עוד

Ruth   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
אלינה פשוט מקסימה!!!! וואו כבר בפגישת נסיון הבנתי שאני במקום הנכון, ישר הכל הקליק, היא ישר הבינה מה הסגנון שיתאים לי, הייתה סבלנית ונעימה לאורך כל הפגישה, יסודית, משקיענית.ואז הגיע יום החתונה ופשוט אין לי מילים!! הרגשתי הכי יפה בעולם, וגם כל כך נהנתי לפתוח איתה את הבוקר המאוד מוקדם הזה, התחלנו ב4 בבוקר. התחתנתי בשישי צהריים בחתונה עם מלאאאא אנרגיות והכל נשאר לי במקום עד הסוףממליצה על אלינה מכל הלב!!אם היא פנויה בתאריך זכיתם!!
הצג עוד

עינת   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
רציתי להגיד לך תודה רבה. by far ההחלטה הכי טובה שלי זו את !! תודה על תשומת הלב, ההשקעה, היחס לפרטים הקטנים, המענה הקשוב. אני ואחותי יצאנו כל כך מרוצות והכל החזיק מושלם כל היום עד סוף האירוע. הרגשתי הכי נסיכה שיש וקיבלתי אין סוף מחמאות. את נתת לנו תחושה של רוגע, יחס אישי, ביום הכי מלחיץ ועמוס שיש.
הצג עוד

Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הייתה לי חוויה מדהימה עם אלינה 🥰היה וייב כיפי וקליל, ידעתי שאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות.
הצג עוד

סשה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אלינה הייתה המאפרת הראשונה שיצרתי איתה קשר, ובשיחת הטלפון שלנו מיד הבנתי שפה נגמרו החיפושים!למרות שביום-יום אני כן נוהגת להתאפר, היה לי חשוב להיראות טבעית ועדינה ביום החתונה שלי, ומצד שני שהאיפור והשיער יחזיקו לאורך רוב הערב. אלינה הצליחה בקלות לעמוד בשתי המשימות- הרגשתי טבעית ויפה, לא הפסקתי לקבל מחמאות, והאיפור והשיער שרד את מזג האוויר, הבכי וההתרגשות, ואפילו את רחבת הריקודים!
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אלינה המושלמת! קודם כל היא מקסימה בטירוף אבל מעבר לזה קראה אותי לגמרי והתאימה את האיפור והשיער בדיוק למה שרציתי! קיבלתי אינספור מחמאות והיא גרמה לכל הבוקר של החתונה לעבור בכיף ובקלילות!זה אנדרסטייטמנט להגיד שאני ממליצה עליה! פשוט מעולה
הצג עוד

SAPIR   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
פניתי לאלינה לאחר שראיתי את העבודות שלה באינסטגרם ואהבתי מאוד. המחיר מאוד מאוד הוגן וכולל בתוכו גם פגישת נסיון. בפגישת נסיון היא הייתה מאוד קשובה אליי והתנסינו בכמה תסרוקות ואפשרויות לאיפור. היא אף עשתה נסיון על השיער של אמא שלי.ביום האירוע היא הייתה מאוד מאוד מרגיעה והורידה לי את הלחץ, מאוד הרימה ועשתה עבודה ממש ממש טובה! אני עד עכשיו לא מפסיקה לקבל מחמאות על האיפור והשיער!!ממליצה בחום, אין מה להתלבט!!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אלינה איפרה וסירקה אותי ואת אמא פעמיים, גם ביום החופה בחצר ההורים במלחמה וגם באירוע המרכזי השרתה רוגע וידעה לדייק למה שאני רוצה בדיוק!זמינה ומקצועיתהבחירה הנכונה עבורי!!!
הצג עוד

Anastasia   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאלינה כחלק מהחיפושים אחר מאפרת ומעצבת שיער שתוכל ליצור מראה טבעי ולתת דגש לתלתלים שלי. יצאתי במראה נסיכותי מהמם, אחרי ליווי צמוד לאורך כל הדרך.פרט למקצועיות יום ההתארגנות היה כיפי ואינה הייתה אחת מהחברות, שהשרת אווירה נינוחה וכיפית בחדר. ממליצה בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up