כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטס סקסופון - נגן סקסופון וקלרינט לחתונות

סטס סקסופון - נגן סקסופון וקלרינט לחתונות

נגנים לאירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mathias   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
הוא היה אחלה ! הוא זרם עם האורחים. בנוסף שנינו את הלו״ז של החתונה והוא זרם איתנו. הוא מאוד מקצועי וחמוד. מעריכים אותו מאוד
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
סטס היה מדהים ! הוא מנגן ברמה ממש גבוהה, והוא מנגן מלא ! חשבנו שהוא ינגן עם הפסקות, כי סקסופון זה כלי קשה, אבל הוא ניגן כמעט ללא הפסקות לאורך כל קבלת הפנים, ונתן אווירה מטורפת ! ביקשנו ממנו גם בתוך האולם לנגן 20 דקות בפורמט של הופעה, והוא נתן הופעה משוגעת ! כל כך נהנינו שלא רצינו שזה יגמר, אז שאלנו אותו אם הוא ירצה לנגן שוב, והוא נתן עוד הופעה והיה מדהים ! הוא עשה לנו את הערב, נתן אווירה קסומה לחתונה שלנו וכל מי שדיבר איתנו על החתונה אמר כמה שסטס היה מדהים ויצר אווירה מגניבה ורומנטית ! מאוד קל ונעים לעבוד עם סטס, שלחנו לו רשימת שירים שרצינו בסקסופון, הוא הכיר את הרוב, ולמד את מה שלא, וניגן הכל ברמה הכי גבוהה שאפשר, והוסיף עוד שירים באותו הסגנון.הוא סופר גמיש ולא מגביל, בניגוד לאחרים שרוצים שנבחר שירים מרשימה שהם מכירים, סטס פשוט זורם על הכל ויכול הכל.סופר ממליצים על סטס לכל אירוע !
הצג עוד

dana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו סקספוניסט מוכשר לחתונה שלנו.הגעתי לסטס ממש במקרה וכמו שאומרים טעות מבורכת!סטס ניגן כל הערב במקצועיות.הוא כל כך מוכשר, שירותי וכל האורחים נהנו מהנגינה המדהימה שלו!ברחבה הוא הרים ושימח ולא הפסיק לנגן לרגע!!בחירה מעולה, ממליצים בחום!
הצג עוד

Meidan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
Stas was absolutely amazing! He tailored the perfect show to fit to our event, that includes playbacks for our favorite songs, a playback for our hupa singer, and Stas was an absolute rock star on the dancing floor! WOW!

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
סטס היה תוספת מדהימה לחתונה שלנו! מקבלת הפנים שהוא יצר בה אווירה מיוחדת, ועד רחבת הריקודים שהוא פשוט שידרג כל שיר, לא הפסקנו לקבל עליו מחמאות (ולהתלהב בעצמנו). הוא עבד בשיתוף פעולה מעולה עם הדיג'יי שלנו, השתלב בצורה מצוינת בשירים, ובכלל, היה דובדבן שבקצפת שהעלה את החתונה בעוד רמה. ממליצים בחום!
הצג עוד

Nathan   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשחיפשנו להוסיף קצת אווירה חיה לקבלת הפנים ורצינו משהו מיוחד גם לסלואו. חיפשנו הרבה זמן עד שנתקלנו בסטס ומשם הכל היסטוריה. איש צנוע, מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש! האורחים נהנו מאוד ואנחנו עוד יותר בסלואו בזכותו.
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לסטס ממש במקרה, אבל השירות שלו היה באמת מעולה!! הוא הקפיץ בטירוף את הרחבה, המון אורחים ביקשו מספר טלפון שלו והתלהבו מאוד! ממליצה מאוד לקחת אותו לכל הערב ולא רק לקבלת פנים, כי זה מוסיף מאודד לרחבה!. הוא באמת לא נח לרגע ורקד איתנו ממש בהכול! חד משמעית הספק שעבד הכי קשה מבין כולם😅 ממליצים ממש בחום
הצג עוד

doronbirka   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב-26.3.23 והגענו אל סטס דרך הדיג׳יי שלנו. לאחר שדיברנו עם עוד כמה סקסופוניסטים החלטנו לבחור בסטס שמיד נתן לנו תחושה טובה גם בשיחת הטלפון הראשונה וגם בשיחת הזום שביצענו. אדם צנוע וישר שמרגישים שהוא אוהב את מה שהוא עושה והוסיף לאירוע שלנו מאד!
הצג עוד

אלינה ויעקב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את סטס מצאנו לאחר חיפושים רבים, קריאת ביקורות רבות. לאחר שיחת היכרות הבנו שיש מולינו מקצוען אמיתי שמתמסר לעבודתו במקסימום האפשרי
הצג עוד

karen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מאוד ממליצים על סטס! זכינו באומן סקסופון על חלל!סטס השקיעה את הלב ונשמה, הוא ליווה אותנו מרגע של קבלת הפנים, חופה, סלואו ונשאר איתנו עד הסוף גם ברחבת הריקודים וכולנו מאוד נהננו מהמנגינות היפות, מקפיצות, מרגשות ומושלמות!סטס מקצוען אמיתי ומאוד מוכשר עם לב ענק ונשמה טהורה!!!זכינו בך בגדול ושנמשיך להיפגש תמיד בשמחות אמן!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up