כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אוהד קריאף

אוהד קריאף

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ענת וגיא   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
קיבלתי את היחס המקצועי והאישי הכי טוב שיש מכל הצוות. היו שם לעזור בכל שאלה הכי קטנה מאיזה נעליים אנעל לדברים הגדולים יותר.השמלות היו הכי נוחות שיש, לא זזו כל הערב.לא מפסיקה לקבל מחמאות עד עכשיו!ממליצה בלי שום ספק!!!

דרור קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
איך להתחיל??הסטודיו הראשון שהגעתי אליו היה אוהד, השמלה הראשונה שמדדתי הייתה השמלה שאיתה התחתנתי (בשינוי בד בהמלצת אוהד והצוות). אוהד, ניצן ונופר נעימים, מקצועיים, סבלניים, שווה לסמוך על מה שיש להם להציע - הם נתנו לי למדוד מגוון רחב של שמלות ובסוף השמלה שהתאימה לי לא הייתה שמלה שהייתי חושבת עליה והכל בזכות העין והחדות שלהם. כנ״ל גם לגבי השמלה השניה שהייתה בול אני ומאוד אהבתי את הגזרה ואיך שישבה עליי. הצוות זמין לכל שאלה והתייעצות - גם על תכשיטים, על נעליים וכל דבר שצריך. תמיד המפגשים באווירה טובה, וגם כשנאלצנו לדחות את החתונה בגלל המלחמה הם סידרו את כל הפגישות כדי שהכל יצא מושלם. הייתי מרוצה, היה לי נוח, הרגשתי שאני פשוט עם שמלות החלומות שלי. קיבלתי המון המון מחמאות על שתי השמלות שלי, שכל אחת נתפרה למידותיי, היו נוחות ופשוט יפהפיות.
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אוהד והצוות שלו מדהימים! זאת הייתה ממש אהבה ממבט ראשון! מהרגע שנכנסתי לסטודיו שלהם הרגשתי שהגעתי למקום הנכון. החום,השירותיות והמקצועיות שלהם נתנו לי ביטחון וידעתי שאהיה בידיים הכי טובות שיש וכך היה! לאורך כל התקופה הרגשתי שיש לי למי לפנות ונהנתי להגיע למדידות וביום החתונה הרגשתי נסיכה והמחמאות עד עכשיו לא מפסיקות להגיע! תודה ענקית על הכל!!!!!!
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי בפעם הראשונה אל הסטודיו של אוהד לאחר המלצות מחברות, ברגע הראשון התאהבתי, אוהד והבנות כל כך נחמדים ונעימים מעבר לפן המקצועי, השמלות שלי היו פשוט יפיפיות ולאורך כל הדרך הרגשתי שתמיד יש לי על מי לסמוך לכל שאלה ולכל דבר
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ווואווו איזו שמלה!!! קודם כל נראיתי כמו דוגמנית של ווג ואין אחד ואחת שלא החמיאו על השמלה! דבר שני כל התהליך היה אישי, סבלני, גמיש ומקצועי ברמות!!! אוהד והצוות מקסימים (במיוחד נופרי) והתופרות מתוקות ובאמת אין דברים כאלה!! הייתי מרוצה לאורך כל הדרך ומהתוצאה בכללל 😍
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגעתי לאוהד דרך המלצה של חברה מהפגישה הראשונה הרגשתי שזה המקום! היחס של אוהד והבנות המקצועיות ומהממות שלו! התשומת לב לפרטים הקטנים ובעיקר הנכונות לתת לי הרגשה שהם שם רק בשבילי. עשינו הרבה שינויים בהתאמה אישית למה שמתאים לי וכל שלב בהתקדמות השמלה היה מתואם איתי ולרצונות שלי. אוהד היה שם בכל שלב ובכל מדידה ווידא שהכל מושלם! אין ספק שזאת הייתה ההחלטה הכי טובה שלקחתי! צוות של אלופים.
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הסטודיו של אוהד היה הראשון שהייתי בו, ואיתו סגרתי! אוהד והצוות שלי נתנו לי למדוד שמלות בכל מיני סגנונות כולל שמלות ללוק השני וכבר באותו יום מצאתי את השמלות שרציתי, החוויה הייתה מרגשת וכיפית. הבדים איכותיים בטירוף, הכל מוקפד והסטודיו נעים ומושקע! קיבלתי אין ספור מחמאות על השמלות והרגשתי בהן ממש טוב, ואני הכי שמחה בעולם על הבחירה הזאת. שמלות מהממות ואיכותיות, שירות מעולה, הקפדה על הפרטים הקטנים ואווירה נעימה. מומלץ!
הצג עוד

galhen16   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
95 מתוך 100
אוהד, נופר, ניצן ושאר הצוות מוכשרים ברמות אחרות, האווירה בסטודיו מדהימה, פשוט כיף להגיע לשם (הייתי ב7 מקומות לפני ובאף מקום לא קיבלתי יחס כזה ובנוסף יש מידות לכולן! לא מגיעים למדידה ופתאום אין אף שמלה שעולה עלייך). הכל מסודר ומתקתק, השמלה גרפה אין סוף מחמאות, הייתה נוחה והרגשתי כמו נסיכה!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
כשהגעתי לסטודיו פגשתי בצוות שאין כמוהו בשום מקום! (והייתי יחסית בהרבה מקומות). היחס האישי, האכפתיות והמקצועיות הורגשו מהשנייה הראשונה שנכנסתי לסטודיו, וזה רק הלך ועלה מפעם לפעם.מעבר לשמלות שהן פשוט וואו אחד גדול, החוויה שעברתי בסטודיו היא ללא ספק חלק ענק מהדבר. הרגשתי כמו נסיכה בכל ביקור שלי, כש3-4 אנשי צוות היו סביבי ובחנו אותי מכל כיוון, תמיד הגעתי עם מלוות אבל זה פשוט היה מיותר כי הצוות שם כל-כך מקצועי ואכפתי שלא היה צורך במישהו נוסף שיתן הערות מהצד. הרגשתי בידיים טובות וסמכתי על הצוות והתוצאה הסופית הייתה פשוט מדויקת.ניצן ונופר הכי מקסימות בעולם, והכל אמיתי ואותנטי, ומעבר לכך העובדה שגם אוהד נמצא בסטודיו ונותן את הדגשים מהצד נותנת תחושה אישית כאילו את היחידה. השמלה נתפרה בול למידותיי, בצורה מדויקת ומקצועית ורואים שהרמה היא הכי גבוהה שיש. אפילו הצלם שלי התרשם מהשמלה ברגע שראה אותה.
הצג עוד

איריס   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
איך שנכנסתי לסטודיו של אוהד קריאף קיבלו את פני ניצן ונופר עם חיוך מאוזן לאוזן, הם הקשיבו לי ועזרו לי בצורה מקצועית להבין בדיוק איזה שמלה היא שמלת חלומותיי, לפני שהגעתי לסטודיו עברתי מספר מקומות ״נחשבים״ ולא הייתי מרוצה, החלטתי שאני נוסעת לסטודיו של אוהד ללא ציפיות, היתה לי גם מגבלת זמן, נסעתי במיוחד מהצפון לת״א ופשוט לאחר כמה דקות של הפגישה הבנתי שזה ה-מקום, הרמה בסטודיו היא הכי גבוהה שיש והיחס הוא משפחתי וחם.גם לאורך כל התהליך של המדידות ,היחס היה משפחתי והכל נעשה בצורה מאוד מקצועית, דבר שגרם לי להרגיש ביטחון ובאמת השמלה שלי בחתונה היתה הכי מושלמת והכי יפה שיכולתי לבקש! תודה רבה אוהד, ניצן ונופר היקרים על היחס ועל מקצוענות יוצאת דופן!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up