כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדי יום טוב מאפרת ומעצבת שיער

עדי יום טוב מאפרת ומעצבת שיער

איפור כלות
טלפון:05288006930528800693
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lidor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
כלה יקרה, את יכולה להפסיק לחפש מאפרת-מסרקת כי מצאת את האחת.לעדי אהובתי הגעתי אחרי שדיברתי עם אין ספור מאפרות והייתי כבר מותשת אחרי כל שיחות ההיכרות שהוציאו לי את המיץ ונשמעו אותו דבר.אבל פה היה מדובר במשהו אחר לגמרי - לעדי המהממת יש את האנרגיות הכי טובות שכלה צריכה ביום החתונה שלה וזה הורגש כבר משיחת הטלפון הראשונה שלנו יחד. מאוד מהר הרגשתי חיבור, כנות, וכיף שרק היא הצליחה להביא, ותודה לאל שסגרנו!!עוד לפני יום החתונה עדי כבר ליוותה אותי, שלחה לי טיפים, ייעוץ, ואפילו סתם הייתה אוזן קשבת כשהייתה לי דרמה עם השמלה שלי, הרגשתי שיש לי עוד מלווה.ביום של איפור הניסיון עדי קראה אותי כמו ספר פתוח (ואני ספר די קשוח) - אני לא מתאפרת ביום, יום, לא ידעתי בכלל לכוון מה אני אוהבת, מה פחות, מה עובד לי, מה פחות, כולי חסרת ביטחון - אבל עדי ידעה לדובב אותי לפי המבטים ולהגיד לי מה מפריע לי בלי שידעתי להגיד בעצמי. איזה נכס!!!!ביום של החתונה הגיעה למקום ההתארגנות באנרגיות הכי מדויקות שיש ועם היד הכי מקצועית שאפשר לבקש.עדי עשתה אותי הגרסה הכי הכי הכי טובה של עצמי, הייתי בשיא, זוהרת, מוארת, וכל זה במאוד טבעיות, כי שוב, אני לא מתאפרת ביום-יום ולא רציתי משהו עמוס. אמרתי כמה פעמים לאורך היום - אני מרגישה שעדי פשוט עוד חברה, מלווה שלי, כי הרגשתי בידיים הכי טובות שיש - פשוט השלכתי עליה את כל הדאגות ואמרתי לה לעשות את הקסמים שלה, וזה בדיוק מה שהיה.בנוסף סגרנו ליווי לאולם, כך שעדי ליוותה אותי והגיעה גם לקבלת הפנים, דאגה שאהיה מתוקתקת והכל יעמוד במקום לאורך האירוע, טאצ' אפים מדויקים, החלפת תסרוקת מושלמת, ופשוט נתנה לי להראות ולהרגיש הכי מושלם לאורך כל הערב ועד הסיום שלו.בקיצור, כמו שפתחתי -כלה יקרה, סיימת לחפש, תורידי לך דאגה אחת מהראש כי מצאת את המאפרת-מסרקת המושלמת.
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הכרתי את עדי דרך קורס שלקחתי באייל מקיאז' ומאז עקבתי אחרי העבודות שלה ופשוט אהבתי שהיא יודעת לטפל במלא סגנונות שיער ואיפור סגנונות שונים מעדין לבולט לכל דבר שתרצי.מהשיחה הראשונה ועד לפגישת ניסיון שזה חשוב בטירוף לא לוותר עדי היתה מקסימה , זמינה לכל דבר גם אם חששות, לחצים, גם אם לא ספציפי קשור לשיער איפור.תמיד הרגיעה ונתנה הרגשה שהיא שם בשבילי לכל דבר.אם אתן רוצות איפור מהמם שיער מדהים לא מפסיקה לקבל מחמאות עד היום עדי באמת הבחירה הנכונה.עדי ליוותה אותי כל היום כולל לאולם וגם צילומי גן זריזים היה לנו עדי הצטרפה למרות שלא היתה צריכה היה לה חשוב שאהיה מהממת רגועה ושלא אהיה לחוצה.ההחלטה הכי טובה שקיבלתי.!!!!!!לא חשבתי שאתרגש ברמות כאלה. דמעות תנין של אושר ועדיין... עדי היתה שם בשבילי לכל דקה והייתי צריכה את זה.הצחיקה והרגיעה חיבור מדהים , לא מרגישה כאילו אני הייתי לקוחה אלא קיבלתי חברה לחיים.בסוף ביום שלכן אתן רוצות מישהי שתהיה איתכם כל היום נעימה מקסימה רגישה שתקרא אתכם מעבר לזה שהיא מקצועית בטירוף. עדי נכנסה לי ללב😍❤️ היא פשוט לא עוד מאפרת ומעצבת שיער באמת אדם מדהים עם לב ענק !!!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
וואו, אין לי מילים לתאר עד כמה החוויה עם עדי הייתה מדהימה. קודם כל, עוד הרבה לפני היום עצמו, היא הייתה קשובה וסבלנית, ענתה לכל שאלה, כל תהייה וחשש. כשנהיה קרייסס קטן הציעה בעצמה(!!!) לנסוע ולעזור לי לפתור אותו. פשוט מדהימה. ואז ביום עצמו, היא הגיעה עם האנרגיות המדהימות והשקט הפנימי שלה, וכבר הכל הפך לטוב יותר. היא הקשיבה ללבטים שלי, הסכימה להוסיף, להוריד, לשנות. וכל זאת בסבלנות מופתית. בזכותה הרגשתי נסיכה ליום אחד❤️
הצג עוד

אילור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כמי שלא מתאפרת בשגרה ונוטה לתסרוקת קבועה היה לי חשוב שביום החתונה ארגיש טבעי ולא אראה שונה בצורה קיצונית מהיום יום. עדי המהממת הורידה את מפלס הלחץ כבר מפגישת הניסיון. היא הבינה מהר מאוד מה האופי שלי ומה יכול להתאים, הייתה קשובה לכל שאלה או בקשה וגם דאגה שהאווירה תהיה מהנה, קלילה ומצחיקה. ביום החתונה עדי הגיעה סופר מקצועית, אך גם נינוחה ומכילה, ראתה מה הצורך, הסבירה מה נשאר ואיך מתקדם. תשומת הלב שלה לפרטים ובעיקר אליי הדהימו אותי. בסוף הכל היה נראה מדהים, קיבלתי ים מחמאות, היה לי נוח והכי חשוב הרגשתי בדיוק אני!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כשאני אומרת לכן שעדי היא מתת-אל אני לא מגזימה... בקצרה, הגעתי אליה אחרי ניסיון איפור כושל אצל מישהי אחרת שממש לקתה בתיאום ציפיות שלה, ועדי עוד לפני המפגש דיברה איתי בטלפון חצי שעה ועשתה לי חוויה מתקנת ומשקמת אמון ומצב רוח. כשבאתי אליה הבטיחה שלא אקום מהכיסא לפני שאתאהב בעצמי, וכך היה, כשזו משימה בלתי אפשרי כי אני שוחה בחוסר ביטחון ושיט של דימוי עצמי - והיא הצליחה. מעבר לחלק המקצועי היה לנו חיבור נשמות מטורף, היא טהורה וחכמה ומצחיקה ומרימה ומושלמת, ברמה שלמרות שאמרתי שלא משנה מה אני לא אקח ליווי לאולם - לקחתי, וזה רק כי רציתי את הנוכחות שלה שעשתה לי את היום. כלל לא מיותר לציין שהשיער לא זז והאיפור גם, עד 2 בלילה! יש משפט אחד שאני חוזרת עליו מאז שהיכרתי אותה - "לכל כלה מגיע את עדי." אה, והמחירים שלה סופר הוגנים ולא חזיריים.
הצג עוד

ירין   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
עדי הגיעה אליי ולשתי המלוות שלי למקום בו התארגנו והייתה פשוט מדהימה מהרגע שסגרתי איתה ועד הרגע שפגשתי אותה ידעתי שהיא מסורה ואכפתית רק לפי השיחות שלנו. האיפור והשיער שלנו יצא מדהים!!! היא הייתה איתי כל היום מהבוקר ועד הלילה בליווי לאולם, ומלבד השיער והאיפור המהממים פשוט עזרה לנו בכל בעיה ונתנה מעצמה המון. אם את כלה שמחפשת להיות בידיים בטוחות ממליצה ביג טיים!
הצג עוד

Naor   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
עדי עשתה לי את השיער לחתונה של אח שלי והגשימה לי חלום של תסרוקת עם שיער ארוך! במהלך התיאום בנינו היא הקפידה להסביר לי את הכל ולעשות תיאום ציפיות והיא עלתה על כל הציפיות.גם אישיות עם אנרגיה חיובית וטובה וגם אמנית עם ידיי זהב.ממליצה בחום
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשעונת החתונות הראשונה שלי החלה ידעתי שסופסוף אוכל לבקש מעדי להוציא ממני את המיטב, ומאז, כבר שנים, בכל אירוע שאני רוצה להיות זוהרת ולהרגיש בשיא, אני קובעת איתה ותמיד מרוצה! היא מקצועית, אדיבה, קשובה לטעם האישי שלי ויודעת להיות מדויקת כדי להיענות גם לבקשות הכי קטנות!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
את עדי הכרתי כי אחיות ואמא שלי סגרו איתה איפור ושיער (3 בנות) לחתונה שלי! התלבטתי האם לקחת ליווי דרך המאפרת שלי שרצתה מחיר מאוד גבוהה ובתור אחת שלא רגילה לאיפור או דבקים בשיער מאוד חששתי ולא ידעתי מה יהיה, החתונה הייתה ביולי וידעתי שארצה להרים את השיער, פחדתי שהאיפור ימרח.התייעצתי עם עדי והיא נתנה לי הצעה במחיר סופר אטרקטיבי מה שהיה גן פיתרון מצויין כי בכל מקרה נשארה זמן רב בהתארגנות איתנו כי הייתה עסוקה בהכנה של אחיות שלי.עדי מהמממתתתת!!!האנרגיות שלה היו מדהימות, תיקתקה כל אחת מהן ונתנה להן להרגיש מליון דולר, מאפרת של אחת המלוות שלי הבריזה לה בלילה שלפני החתונה שלי ועדי הצליחה באורח פלא להספיק לאפר גם את המלווה שלי.בליווי לאולם הייתה איתה בכל מה שהייתי צריכה, חדה ורגישה, עשתה לי טאצ'אפים והחלפת תסרוקת ודאגה שגם אני וגם אחיות שלי נרגיש הכי בנוח בעולם!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי איפרה וסירקה אותי לחתונה שלי וכולם החמיאו לי! דאגה לאווירה טובה ורגועה, הייתה זמינה וקשובה והכי חשוב- מקצועיתממש אהבתי את התוצאה!!☺️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up