כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הבית בשרון | בני ציון
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Roei   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
יום החתונה שלנו ב״הבית בשרון״ היה קסום. הודות בחלקו הגדול למקום היפה ולכישורים היוצאים דופן של מפיק החתונה לירון ומנהל האירוע אלמוג.המקום עצמו הוא גן עדן עלי אדמות. המרחבים הירוקים העשירים שלו, הדשא המטופח והפרחים הצבעוניים יצרו אווירה רומנטית ושקטה. פינות הגן היו מושלמות לטקס ולקבלת הפנים שלנו, וסיפקו מרחבים אינטימיים ונופים מרהיבים. האור בשעות היום הדגיש את היופי הטבעי של הגן.אבל מה שבאמת הפך את החוויה שלנו לבלתי נשכחת היה עבודתו של מפיק החתונה. מהפגישה הראשונה, התשוקה והמסירות של לירון ליצירת יום חתונה מושלם. הוא הקשיב בקשב רב לרעיונות ולחלומות שלנו, ואז הפך אותם למציאות עם יצירתיות ותשומת לב לפרטים. כישורי הארגון שלו היו מושלמים, ודאג לכך שכל היבט של היום יתנהל בצורה חלקה.התיאום עם הספקים היה חלק. מקייטרינג ועד לדייג׳י, כל שירות היה מהשורה הראשונה והשתלב באופן מושלם ביום. הוא הבין היטב את הסגנון וההעדפות שלנו, שהושקפו בכל בחירה, ונתן מענה לכל בקשה שלנו בצורה מיטבית.בנוסף, מנהל האירועים שיחק תפקיד מרכזי בהפיכת יום החתונה שלנו לחוויה יוצאת דופן. המומחיות שלו בלטה בכל אספקט של האירוע. היה לו יכולת יוצאת דופן לנהל את מגוון הפרטים, ודאג שהכל, ממערכי הישיבה ועד לתזמון כל חלק בטקס, יתבצע בצורה מושלמת. כישורי התקשורת שלו היו מרשימים, ושמרו עלינו מעורבים ורגועים לאורך כל האירוע עצמו. תרומתו של מנהל האירועים הייתה בלתי נתפסת, ואנחנו מאוד מודים על מסירותו וכישוריו בהפיכת החתונה שלנו להצלחה מסחררת.בנוסף, הנוכחות הרגועה והמעודדת הייתה מתנה משמיים במהלך התכנון של החתונה וביום החתונה. הם היו זמינים תמיד לענות, לעזור ולייעץ. אנחנו לא יכולים להיות שמחים יותר על הבחירה שלנו במקום. מודים מאוד, ורד ורועי.
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו לראות את המקום ומיד אהבנו. מקום מומלץ מאוד לחתונות קטנות- בינונית, תחושה של טבע עם עיצוב קלאסי ועדין. קיבלנו יחס נהדר מלירון מנהל המקום שליווה אותנו גם בשלב ההכנות ותפעל את האירוע בצורה מדהימה.
הצג עוד

negringil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו ל"בית בשרון" בתקופה שבה עוד היו הגבלות מחמירות בשל מצב הקורונה. מהרגע הראשון שפגשנו את לירון הבנו שהגענו למקום הנכון - לירון בחור מקסים וסופר מקצועי. הוא היה קשוב לכל בקשותינו, בכל שעה, עמד בקשר עם הספקים השונים ודאג שכל מה שנרצה יקרה. המקום עצמו יפה ואינטימי, ומאפשר לתכנן ולעצב אירוע לפי הטעם האישי של כל אחד. בסופו של דבר, לשמחתנו האירוע התרחש כאשר כבר לא היו עוד הגבלות, ויחד עם לירון התאמנו את האירוע למצב החדש, והיה לנו פשוט ערב מרגש ומושלם!
הצג עוד

danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לבית בשרון יחד עם מפיקה משלנו (אוריום המלכה) ופגשנו את לירון המקסים. מיד כשנכנסנו בשער המקום ידענו - ציוצי הציפורים, הצמחייה והעצים והמבנה היפייפה של בית העם כבשו אותנו. בהמשך רק יותר יותר שמחנו על שבחרנו במקום שמחזיק ריהוט ועיצוב מהמם, ונותן שירות מלא של אנשי צוות, התחושה הייתה חתונה ייחודית ומשלנו, לא כמו בשום מקום אחר. אמנם החתונה בבית בשרון תהיה קצת יותר יקרה מחתונה באולם סטנדרטי, אבל אם מתכננים נכון בעזרת לירון, ההפרש הוא ממש בקטנה.
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מחברה ומהרגע שראינו את המקום התאהבנו וידענו ששם נרצה להתחתן. הבית בשרון הרימו לנו הפקה לאירוע ברמה הכי גבוה שיש שאנשים לא הפסיקו להחמיא ולדבר עליו. מהקבלת פנים, לטקס, לאוכל והריקודים הכל עבד מדהים ולפי הזמנים. הצוות היה מקצועי לאורך הדרך ובמיוחד ביום האירוע - הם היו זמינים לכל דבר הכי קטן ונתנו לנו שקט וביטחון. היה אירוע באווירה פסטורלית טבעית ומיוחדת.
הצג עוד

Shirli   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
לירון היקר, אנחנו בדיוק יורדים מהרקיע השביעי...🌟 וזה הרגע להודות לך על אירוע מושלם מכל הבחינות. חלמנו ביחד איתך וביום חתונתינו חיינו את החלום. אמנם הכל עבר כל כך מהר, ממש שנייה, אבל התענגנו על כל רגע. תודה לך על ארגון אירוע מדהים במקצועיות, נחישות, חוש הומור, ירידה לפרטים ועזרה בכל שעה בימימה. היית המצפן בתוך ים סוער של קורונה ובאמת עד הרגע האחרון לא היה לנו ברור איך האירוע שלנו יראה. כשהגענו לבית בשרון הלב שלנו התמלא באושר וידענו שההחלטה שלנו הייתה נכונה. בחרנו בבית בשרון כי רצינו אירוע אינטימי, רצינו ללכת על מקום שיש לו אמא ואבא. ומצאנו. ושמחנו בגדול. תודה לך לירון היקר על שהפכת את היום הזה למאושר ביותר בחיינו.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל הבית בשרון לאחר דחיות תאריכים בשל המצב, ובעקבות חתונות מהממות של זוגות חברים שלנו, ברגע שהגענו לשם- הבנו ששם נתחתן! עשינו חתונה אינטימית ומהממת, לירון היה קשוב לאורך כל הדרך והיה מקסים, לקראת התאריך נראה שיהיה מזג אוויר סוער ביום החתונה- ולכן המליץ לנו להשכיר אוהל (שהרי אי אפשר לקיים חתונות במקום סגור) ודאג שיעמידו הכל אפילו יום לפני האירוע! ההחלטה התקבלה כנכונה- היה מבול מטורף לפני החופה, והאורחים נשארו יבשים. המשפחה והחברים לא הפסיקו לשבח את המקום
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לבית בשרון וללירון פחות משבוע לפני החתונה. לירון והצוות באו לקראתנו עם כל מה שרצינו, זרמו עם כל הבקשות שלנו והמקום היה פשוט מהמם!!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על כמה שהמקום היה יפה והאווירה הייתה ממש קסומה

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אל הבית בשרון ובעיקר ללירון הגענו ממש במקרה. שהגענו התחושה הייתה כמו בית, לגמרי. המקום הוא כמו קנבס ענק שלירון והצוות דואגים לצייר עליו ולהפוך את השטח והחלל לכל מה שחולמים ורוצים! הגענו לערב החתונה ופשוט ידענו שבאנו להנות, בדיוק כמו שלירון אומר. לירון הבעלים ומתן מנהל האירוע דאגו לדבר עם הספקים מראש, פתרו בעיות שצצו בלי שידענו בכלל ובאמת פשוט הגשימו לנו חלומות. המחמאות על המקום, העיצוב, השירות והאווירה לא מפסיקות להגיע וזה פלוס ענק לחתונה מצומצמת ומרגשת. אם היינו צריכים לעשות הכל מחדש, לא חושבים פעמיים ורצים לסגור עם לירון ☺️
הצג עוד

almaifrach   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל לירון אחרי שהבנו שהחתונה שלנו הולכת להתבטל (בגלל הסגר) ורצינו להקדים, שחיפשנו מקומות והגענו אל לירון, כבר בפגישה הראשונה ידענו שיש על מי לסמוך, בן אדם מדהים, שמבין את התסכול שלנו ואת המצב שנקלענו אליו. אני חייבת להגיד שלא יכלתי לבקש משהו אחר לירון תיכנן לנו חתונה ב3 ימים! דאג לפרט הכי קטן הקשיב לנו, היה זמין לכל דבר שהיינו צריכים, נתן לנו להיות בראש שקט, החתונה עצמה הייתה כל כך מדהימה המקום היה חלומי, לירון והצוות היו מדהימים!! דאגו להכל! לפרטים הכי קטנים הרגשנו שהם עושים את זה מאהבה ולא משום דבר אחר. ממליצה בחום!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up