כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

זיו מעדנייה לאירועים

זיו מעדנייה לאירועים

קייטרינג לאירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו קייטרינג לחתונת שטח ולאחר התייעצות עם חברים שהתחתנו באותו המקום הגענו לזיו (שכבר עשה אירוע במקום זה). מייד מהשיחה הראשונה שלנו איתו, ידענו שאיתו אנחנו רוצים ללכת.באותו רגע סגרנו איתו לטעימות כשבע אחרי. הגענו לטעימות וזיו קיבל את פנינו בחיוך. הסביר לנו על איך הכל עובד ונתן לנו לטעום מהכל. הצוות שלו היה מקסים, מחייך ומזמין.
הצג עוד

Oren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מעולה עם זיו והצוות אנחנו ממליצים עליהם מאוד הם יודעים לתת שירות מעל המצופה וזה כיף גדול.
הצג עוד

shayur   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
על זיו קראתי ושמעתי לא מעט המלצות. לא התאפשר לנו לטעום את האוכל לפני (קורונוש) אבל היו לנו תחושות טובות לגביו (ואיתו – בתקשורת), המחיר היה מעולה לנו וגם הסגנון שבו הוא עובד. יש לזיו בעצם מספר רב של עמדות שהוא מציע, יחד איתו בונים ומרכיבים את התפריט (מחירים מן הסתם משתנים בהתאם) – לנו היה חשוב שהחתונה תהיה צמחונית וכך היה (הבנתי שהם עושים בשר מעולה!) כל העמדות היו פתוחות מתחילת קבלת הפנים ונסגרו בהדרגה לפי ביקוש עד שבסוף רק הפיצות נשארו והמשיכו לשרת את החוגגים נאמנה – כולל פיצות נוטלה לסיום הרחבה ;). קיבלנו פידבקים ממש חיוביים על האוכל וההגשה, על המבחר ועל הטריות – בלטו מעל השאר: עמדת פיצות ופוקאצ'ות, עמדת המעדנייה של הגבינות והסנדוויצ'ים הקטנים, ועמדת הפיתות: פלאפל, סביח ו"שווארמת פטריות" (השמועות אומרות שהפטריות היו מעולות!) מאוד ממליצה. (לצערי יש תמונות רק מעמדות המעדניה)
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ביקשנו מזיו תפריט טבעוני לחתונת שטח וקיבלנו אוכל טעים בטירוף! כל האורחים (הקרניבורים ברובם) החמיאו והתלהבו, לאורך כל האירוע האוכל היה טרי, צבעוני, יפה מגוון וטעים על טהרת חומרי הגלם- ללא תחליפי בשר. זיו היה נעים גם בטעימות וגם באירוע ,לקחת את זיו היתה ההחלטה המושלמת לאירוע שלנו.
הצג עוד

Gon   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על הקייטרינג הזה! מושלם! הכל! האיכות של האוכל, זיו שהוא אדם נעים וקשוב, יחד עם עוד שני אנשי צוות, הם נתנו שירות לא פחות ממושלם! הם היו אדיבים חייכנים ונחמדים לאורחים. הקינוחים גם היו מושלמים! זיו קשוב לכל בקשה, זמין, מסביר הכל, סבלני, צנוע ונעים. בחירה מושלמת. אנשים לא הפסיקו לאכול ואמרו שהם לא רגילים לרמה כזו באירוע. אין ספק שניקח את השירות שוב.
הצג עוד

כליל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אל זיו הגענו במקרה, בשל הקורונה נאלצנו לצמצם את החתונה שלנו לכדי 20 אורחים, והקייטרינג ששכרנו לא היה מוכן לעשות אירוע כה קטן. ואז זיו נכנס לתמונה, הוא נתן לנו מחיר הוגן, ובשל ההתרעה הקצרה (פחות משבוע), לא הספקנו לעשות טעימות. אך כשזיו הגיעה גילינו אדם נחמד, מקצועי. ממש נהננו מהאוכל, מהמגוון, מהכמות, ומן האישיות הוא דיבר עם האורחים ודאג לכולם. כל האורחים נהנו מן האוכל, הכל נעשה במקום, וממש ירד מן המנגל לצלחת. את כל האוכל שנשאר הוא ארז לנו יפה במגשים ונתן לנו הכל מסודר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up