כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עציץ טרי

עציץ טרי

עיצוב אירועים
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yulya   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
איזה שירות מהיר ומקצועי היה ממש כיף לסגור איתכם ועציצים יחד עם הפרינט שובה לב התאהבנו בכינויים תודה על מתנה מקסימה לאורחים שלנו!
הצג עוד

Iael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעציץ טרי דרך המלצות וחוודים חיוביים ובהחלט לא התאכזבנו. דניאל היה מקסים, נעים ושירותי בטירוף מהשנייה הראשונה עם סבלנות בלתי נגמרת ודיוק מרשים עד לפרטים הכי קטנים (דאג להכל עד לרמה של הפונט המושלם). מחיר נהדר לתמורה, בייחוד עם העובדה שמדובר בתרומה לעמותה נהדרת. האולם היה נראה נפלא ו כ ל העציצים נחטפו. הצלחה מסחררת!
הצג עוד

Barr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מה יותר טוב מלסגור בבת אחת גם מתנה לאורחים, גם עיצוב מרכז שולחן וגם לעזור לעסק חברתי עם מטרה חשובה? עציץ טרי היו שירותיים, ברורים ונחמדים לכל אורך הדרך, נתנו לנו אפשרות לבחור מבין מגוון סוגים של עציצים (בחרנו בתבלינים), סוגי עטיפות וגדלים שונים, ויכלנו לבחור לעצב לעצמנו שלט קטן ששמים בכל עציץ. בנוסף יש פירוט על העסק, ושלט חמוד מצחיק עם משחק מילים שמכיל את השם של כל צמח. אנשים התלהבו ולקחו הכל הביתה בסוף האירוע.
הצג עוד

Hoffit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מחברים ורצינו מתנה חברתית לאורחים שגם תקשט את השולחנות. לקחנו עציצי תבלין והחברה נותנת גם מיתוג מהמם שיכולנו לבחור את העיצוב שלו.
הצג עוד

laylatoukhy97   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הזמנו סוגים שונים של עציצים כדי לעצב איתם את השולחנות + כמתנה לאורחים. האורחים עפו על זה! העציצים הוסיפו המון צבע לשולחן והאורחים שמחו לקחת אותם איתם. התמורה ממש טובה למחיר והשירות היה מדהים לאורך כל הדרך. זאת גם תרומה חברתית מה שהופך אותם לספק מושלם!
הצג עוד

slandes92   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו ל-"עציץ טרי" כשחיפשנו מתנות לאורחים לחתונה וממש שמחנו לדעת שיש ערך מוסף ל-"עציץ טרי". מעבר לזה, העיצוב והמיתוג האישי של העציצים ממש מגניב והוסיף המון לחתונת הצריים הצבעונית שרצינו
הצג עוד

maya.zrachya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עציץ טרי המקסימים - גם מקום שעושה טוב לקהילה ולסביבה וגם מגוון ענקי של עציצים יפים שהרימו לנו ולאורחים את האירוע. הזמנו מהם מגוון של עציצים פורחים וקקטוסים בעציצים ממחוזרים צבעוניים שהאורחים התרגשו לקחת איתם הביתה.
הצג עוד

Sam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
Everyone at this organization was really nice, helpful, responsive and flexible. They operated on a very short timeline - we were able to order and still get our plants in the same week for our wedding. They delivered them perfectly on time and were communicative throughout the entire process. They made it very easy for us. The plants themselves were very pretty and all of the guests were so happy and loved them so much. On top of everything, the company is for a great cause. Can't recommend these guys enough!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מ-ד-ה-י-מ-י-ם-!!!!!!!! זכינו ליחס אישי עם סבלנות רבה בשני האירועים שעשינו, העציצים הגיעו בזמן (-: והיוו קישוט יפיפה לשולחנות ומתנה ממש שווה לאורחים. מספר חודשים אחרי האירוע, אורחים ממשיכים לשלוח לנו תמונות של העציצים פורחים ומלבלבים. אין ספק שאליכם נפנה בכל אירוע. תודה רבה מעומק הלב!!!! צלם-053-6233186 @yasha_elkin_photo(Instagram)
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איזה אושר וכמה צבע הכנסנו לחתונה שלנו בזכות עציץ טרי ❤️❤️ האורחים שלנו עפו על המבחר (ותכלס נשארנו בסוף עם שני עציצים בלבד). הזמנו 150 עציצים ל-200 אורחים- וכל מי שיצא היה מאוהב, גם בלוק, גם בשלטים המתוקים ובעיקר בקונספט המדהים של עציץ טרי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up