כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Seven-Days | צילום וידאו לחתונה

Seven-Days | צילום וידאו לחתונה

צלמי וידאו
טלפון:0526744921
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הסרטונים שלנו מהחתונה יצאו מטורפים! אין אחד שלא החמיא לנו על הסרטון הקצר. גם הסרטון הארוך שקיבלנו ערוך מעולה, השמע של המוזיקה תואם למה שהיה באירוע באותו רגע. בכל הסרטונים סרגיי ממש הצליח לתפוס רגעים יפים, נהנינו מאוד בחתונה וזה משתקף מאוד יפה בסרטון. בנוסף היה לנו מאוד כיף ומצחיק עם סרגיי ביום החתונה!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלם וידאו ואל סרגי הגענו דרך סרטוני חתונה שראיתי וממש אהבתי את הסגנון.במהלך היום סרגי היה רגוע, מקצועי והכי חשוב מצחיק, שזה ממש עזר לנו להיפתח, בתור שני אנשים שלא מצטלמים יותר מדי.קיבלנו את התוצרים פחות מחודש אחרי החתונה, ואיזה סרטים וואו !!! צילום ועריכה ברמה אחרת. ממש ממליצה !!
הצג עוד

Nivi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל סרגיי הגענו דרך המלצה של צלם הסטילס (איגור לובינסקי) בנוסף הוא צילם בכמה חתונות של בנות שאני מכירה וקיבלתי המלצות חמות!! אומנם עדיין לא ראינו את התוצר אבל ראינו סרטונים מחתונות אחרות וידענו שזה ללכת על בטוח...התלבטנו הרבה אם לקחת וידיאו כי חששנו שנרגיש שכל רגע עוקבים אחרינו או צמודים אלינו יותר מידי אבל אנחנו ממש ממש שמחים שבחרנו בסרגיי שעשה הכל באמת בצורה נעימה וטובה ובא באנרגיות מעולות!!
הצג עוד

אנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרנו את סרגיי בדקה ה-90 (שבוע וחצי לפני החתונה). התלבטנו הרבה זמן האם כדאי לעשות וידאו ובעקבות המלצות מחברים קרובים שעדיף לשלם ולא להצטער בסוף על זה שלא היה, לקחנו וידאו – וכמה מזל שהקשבנו לחברים ומצאנו את סרגיי. סרגיי צלם מדהים ומסור לחלוטין למקצוע שלו. יש לו אהבה אמיתית למקצוע שלו ורואים את זה בכל רגע שהוא מתלהב שהוא תפס את התאורה או הזווית המושלמת ואכן מתוך הסרטונים שהוא שלח לנו הוא באמת מאסטר בלתפוס את הרגעים הקטנים. קלט אותנו תוך כמה דקות, שמר על אווירה קלילה וכיפית ותפס את כל הרגעים הקטנים שאפילו אנחנו לא שמנו לב שהיו. בנוסף לעבודת הצילום המושלמת שלו שכללה אפילו צילומי רחפן העריכה הייתה פנומנלית – קיבלנו את הסרטים תוך פחות מחודש מהחתונה. סרגיי היה שירותי, אדיב, מקצועי בטירוף ועבד בכימיה מושלמת עם הצלם (למרות שבאירוע שלנו הם פעם ראשונה עבדו ביחד). ממליצים בחום!!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סרגיי אלוף תותח והכי מקצועי שיש! הרגיש שעשה לנו צילומים ממש מקצועיים! התייחס אלינו בצורה נעימה מאוד לאורך היוםמחכים לסרטון שלנו אבל בטוחים שיייצא מדהים!
הצג עוד

Liza   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לסרגיי דרך הצלם סטילס שלנו, כבר מהשיחה הראשונה בטלפון הבנו שמדובר בבחור נעים, מבין את עולם הצילום והחתונות. היה זמין לנו לכל שאלה והפיג כל חשש. ביום עצמו סרגיי היה קליל, היתה כימיה ושיתוף פעולה מקסים בינו לבין הצלם שלנו, הרים לנו וצילם בלי לגרום לנו לחוסר נוחות (לא אוהבים להצטלם), ברחבה עצמה לא הרגשנו אותו, אבל הוא תמיד היה שם. ממליצה בחום ויודעת בוודאות שנהיה מרוצים מהתוצאה! אליפות !
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו אל סרגיי דרך המלצה של הצלם סטילס שלנו, ואין מרוצים מאיתנו! סרגיי היה נחמד ואדיב, מקצועי מאוד,מלווה בחיוך ואווירה טובה. ממליצים מאוד!
הצג עוד

shavitd   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל סרגיי הגענו בעקבות המלצה מצלם הסטילס שבחרנו. סרגיי היה קשוב לאורך כל הדרך. ביום החתונה ליווה אותנו בחיוך, בכיף, באוירה טובה ובמקצועיות. סמכנו עליו בעיניים עצומות! תודה ענקית!!!!! עידו ושביט
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אתחיל בזה שסרגיי אלוף! החל ממקצועיות ועד לרמה הבין אישית, החביבות ההבנה וההכלה של בני הזוג ביום המאושר והלחוץ ביותר. באמת בחירה מצויינת!

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
סרגיי מדהים ומקצועי, קיבלנו כרגע טעימה מקטעי הוידאו הערוכים ואמורים לקבל בקרוב קליפ היילייטס וסרטון חתונה ערוך ובינתיים מה שקיבלנו נראה מהמם. בנוסף סרגיי שידר לנו את החופה בזום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up