כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדי כצנלסון

עדי כצנלסון

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Romi   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אמאלההההה עדי כצלנסוןןןן אמאלהההההההייתי בוחרת אותה עוד מיליון פעמים כמה מחמאות כמה !!!הוציאה אותי הכי יפה שיכולתי לדמיין את עצמי והאיפור לא זז לשנייה גם בסוף האירוע. (עד 3 וחצי בבוקר!!!)כזאת מושלמת אין לי מילים בכלללל להתחיל להסביר כמה היתה מדויקת לי ליום הזה, מעבר לכישרון היוצא דופן (המאפרת הכי טובה בארץ בפער) פשוט בחורה נדירה!!! עם וייבים הכי טובים והכי כייפים שיש. קלילה זורמת אנושית עם לב שאין דברים כאלה הרגשתי כיאילו אני מכירה אותה שנים….אחרי האיפור שמנו לב שהשמלה קצת התקמטה היא פשוט לקחה מגהץ ועזרה למלוות שלי ולא עזבה אותי עד שהכל היה מושלם.היתה כלכך סבלנית ואנושית ואני יכולה להמשיך עוד שנה עם מחמאות.
הצג עוד

נריה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה עדי היתה נעימה ומקצועיתבשיחת טלפונית הראשונית כבר נתנה לי הצעת מחיר והסבר על הכלחודש לפני החתונה קיבלתי ממנה הודעה מפורטת לגבי מה כדי לעשות ולא לעשותבייעוץ כבר הרגשתי שהיא מבינה אותי לגמריביום עצמו הכל היה נעים איתה היא מקסימה ברמות! איפרה אותי בדיוק כמו שרציתי ובכל שלב בדקה שאני מרוצההיא גרמה לי להרגיש מהממתהאיפור לא זז בשום שלב(טאצ אפ קטן כי הבריקו לי הפנים וקצת תיקוני אודם)לגמרי הבחירה הנכונה!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב1.12.22 סגרתי את החתונה שנה ושלושה חודשים מראש והשיחה הראשונה שלי אחרי הסגירה של האולם היה לעדי ❤️ עדי איפרה בכישרון אדיר את אחותי בחתונה שלה וידעתי מאותו רגע שאני חייבת(!) שעדי תאפר אותי ביום שלי מעבר לזה שהיא סופר מקצועית היא זרמה והקלילה לי את היום ואחת הבחירות אם לא ה- בחירה הכי נכונה עשיתי ליום החתונה שלי! עדי, עשית אותי נסיכה, פיה מהאגדות והכי אני בעולם! האיפור היה מושלם נדיר ברמות והחזיק כול הערב עם הריקודים על הרחבה!
הצג עוד

Lidor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התארגנתי במלון ווסט בתל אביב עדי הגיעה בזמנים ישר הבינה מה יחמיא לי ואת מה שאני אוהבת והגענו לתוצאה מושלמת והאיפור לא זז ומלא מחמאות עשית אותי מהממת 😍❤️

שביט   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב אז אנחנו היינו אמורים להתחתן באפריל 2020, ואז הגיעה הקורונה המקסימה הזו וטרפה לנו את כל הקלפים. דחינו את החתונה 4 פעמים ובאמת מהדמעות החלטנו לקיים חופה לפי ההנחיות כדי להוריד את הלחץ והחוסר וודאות ואת המסיבת חתונה לקיים כשיתאפשר. ב7.3.21 הודיעו על פתיחת האולמות, לקח לי בערך 4 שעות לקבל החלטה שאנחנו מקדימים את החתונה ל24.3.21 ולארגן את הכל בתוך פחות מ3 שבועות.. אבל היי, מי יודע מה יהיה הלאה?!😅 אז החלטנו פשוט לתת מעצמנו 1000% ולגרום לחתונה הזו לצאת לפועל סופסוף!! איפור - Adi Nishri Katzanelson ואוו!!! מאפרת בחסד עליון! מעבר לכל שהאיפור שלה היה מושלם ולא זז מילימטר בכל הערב, היא הייתה פשוט מדהימה, הרגיעה אותי, שמה לב לפרטים קטנים, הייתה קשובה גם לי וגם לגוף שלי- אם הייתי צמאה או לא היה לי נוח לשבת יותר בזמן האיפור! ההתנהלות מולה הייתה נעימה מאוד ופשוט הרגשתי הכי יפה בעולם בזכותה, יצאתי מאוד מרוצה!! גם אמא שלי אמרה לי שלראשונה מזה 15 שנה היא אהבה את איך שאיפרו אותה והכל בזכות עדי! 🥰💞 https://instagram.com/adi_katzanelson_makeupartist?igshid=165x2a06ft9s9
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עדי הפכה אותי לנסיכה ואיפרת אותי כמו שרציתי, בפן האישי עדי מקסימה ושירותית. חייבת לציין שהאיפור לא זז למרות הדמעות (והיו הרבה) ממליצה מאוד לסגור עם עדי!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מאפרת מושלמת חמודה, מצחיקה, מאפרת מעולה - איפור שלא זז כל האירוע !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up