כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שחר זיסו

שחר זיסו

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0503423672
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
רוצים שהיום המרגש שלכם יהיה מושלם? רוצים תמונות שמישהי מצלמת מהלב? רוצים צלמת שהיא גם חברה?אז אתם חייבים להכיר את שחר! מהרגע הראשון ידענו שהיא הבחירה הנכונה עבורנו. היא מקצועית, מיומנת, יצירתית ובעיקר אדם מדהים וחם.לאורך כל היום שחר גרמה לנו להרגיש בנוח, היא זרמה איתנו, הובילה אותנו ושמחה איתנו בצורה מושלמת.ההתחשבות, הסבלנות וההומור שלה הפכו את החוויה לכל כך נעימה ומיוחדת.מהטעימה הקטנה שהספקנו לראות, התמונות שצילמה פשוט מדהימות! הן מצליחות לתפוס את כל הרגעים הקטנים והגדולים, את השמחה, האהבה וההתרגשות שחווינו ביום הזה.אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בשחר! היא לא רק צלמת מדהימה, היא חברה, מלווה, מרימה.אין ספק שזו הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות.חשוב לנו שוב להודות לך שהיית חלק מהיום המיוחד שלנו ותודה שתרמת רבות להפיכתו למושלם!ממליצים בחום לכל מי שמחפש צלמת מדהימה!
הצג עוד

shay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אל שחר (המדהימה) הגענו אחרי חיפוש ארוך בכלות אורבניות, בן זוגי שחובב צילום ישר אהב את סגנון הצילום שלה. נפגשנו לשיחת זום ראשונית כדי להכיר וישר היה קליק :) שחר היא בול מה שחיפשנו, יודעת לביים אנשים שלא מצטלמים אף פעם, קלילה, מצחיקה, רגועה, ובעיקר בעיקר - מוכשרת!!!!!!בא לי להתחתן שוב רק כדי לבלות איתך עוד יום ולעשות עוד תמונות ❤️❤️❤️
הצג עוד

Dana & Roy   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לשחר הגענו אחרי שחיפשנו צלמת שתוכל לתפוס תמונות אותנטיות שבאמת משקפות את הרגעים הקטנים במהלך היום, היה לנו חשוב לתעד את הרגעים האלה בצורה הכי אמיתית וטהורה. ראינו תמונות באתר של שחר ומאוד התחברנו לסגנון.במהלך הארגונים לחתונה החלטנו שאנחנו רוצים לעשות יום צילומים נפרד לפני החתונה וזאת הייתה הבחירה הטובה ביותר שעשינו.בעזרת יום הצילומים הנוסף קיבלנו את השקט שיהיו לנו מספיק תמונות (לכלה זה הביא גם נחת שיש מספיק תמונות עם שתי השמלות😛). ראינו את האיכות של העבודה עוד לפני החתונה ועפנוו על התמונות ששחר צילמה. היא תפסה את הרגעים הכי קטנים אבל הכי מושלמים שיש ושמחנו כל כך שגם אחרי החתונה נוכל להיזכר ביום עצמו בעזרת העבודה של שחר.חשוב לציין ששחר מהירה בטירוף והיא הספיקה לשלוח לנו את התמונות של יום הצילומים כבר למחרת ואת התמונות של החתונה קיבלנו כשבועיים אחרי החתונה. שלא נדבר על האישיות המדהימה של שחר, הכי קל וכיף להתחבר אליה, היא הכי דואגת ומצחיקה בזמן הצילומים, פשוט דואגת שלזוג יהיה הכי כיף שבעולם! ועדיין מוודאת שיום החתונה מתקתק לפי לוח הזמנים.בקיצור, עם שחר יש גם הספק מטורף, גם איכות מדהימה והרגעים שהיא תופסת בלתי ניתנים לשחזור. פשוט סופר מודים ומעריכים את העבודה שלה!
הצג עוד

שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
סגרנו את שחר אחרי המלצה מהאולם וראינו המלצות עליה בכמה וכמה אתרים נוספים. ראינו תמונות יפות, אבל בואו נודה באמת.. כל צלם ימלא את האתר שלו בתמונות יפות.מה ששחר הביאה איתה זה הרבה מעבר לתמונות. היא הביאה חוויה ויום שלם ומדהים ביחד איתה.אנחנו זוג שלא מרגיש הכי בנוח וטבעי מול מצלמה והיא קלטה אותנו ישר, את הוויבים שלנו, את החוזקות שלנו, את החולשות שלנו, את המילים שידרבנו אותנו (אפילו הצליחה לקלוט מאוד מהר איך צריך להתנהל עם המלווים שלנו!)בזכותה היה לנו יום מדהים ומזכרת מטורפת לא רק מהמסיבה, גם מצילומי הזוגיות שלפנימחכים בקוצר רוח להמליץ עליה לכל מי שרק ישאל אותנו, וכמובן לחגוג עוד שמחות שלנו כדי שנוכל להזמין אותה לתעד שוב!
הצג עוד

יעלה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
שחר צילמה את חברה שלי בחתונה שלה, וכבר אז ידעתי שזו הצלמת שנבחר!!!את המקצועיות שלה, האנרגיה הכל כך נעימה שהיא מביאה איתה וההרגשה הטובה שהיא נתנה לנו אי אפשר להסביר במיליםהתמונות מדברות בעד עצמןהיא ללא ספק הבחירה המושלמתתת
הצג עוד

שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
על שחר שמתי עין עוד בתאריך החתונה המקורית ב9.10 אבל היה לנו צלם מקסים אחר.כאשר דחיתי את התאריך של החתונה והצלם אמר לי שלצערו הוא לא יכול לצלם עבורנו באותו יום לא היה לי סימן שאלה בכלל לגבי מי אנחנו רוציםראינו את הסגנון תמונות שלה ואת העין המקצועית שלה וידענו שאותה אנחנו רוצים כצלמת.כאשר פנינו למספר צלמים לגבי הצילומים חיכינו בצפייה ששחר תענה לנו להודעה אם היא פנויה בתאריך של החתונה שלנו, איך שהיא אמרה לנו כן אמרנו לה תשרייני ! אנחנו רוצים אותך ורק אותך היא הייתה קשובה, קלילה יודעת את העבודה בצורה הכי מדהימה שיש, השקיעה בתמונות שלנו ועשתה את זה בצורה הכי טובה שיש.היא נכחה בכל היום וצילמה כל רגע משמעותי בחתונה.אין שמחים מאיתנו שזכינו בצלמת כזאת
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
חווית הצילום עם שחר ביום החתונה הייתה פשוט מושלמת! היא סופר מקצועית, נתנה תחושה כיפית ונינוחה. במהלך הצילומים ראו ששחר היא בעלת ניסיון רב, הכווינה אותנו ודאגה שהתמונות יצאו בול כמו שאנחנו אוהבים. הזמינות של שחר הייתה יוצאת מן הכלל, ענתה לכל שאלה במהירות ובאדיבות.התמונות יצאו פשוט מושלם!!! בקיצור מושלמת.
הצג עוד

Orhan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
שחר מקצועית, אדיבה ואמינה. הפכה את חווית הצילום לנינוחה וכיפית.
הצג עוד

לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
מההתחלה היא ידעה להרגיע אותנו ולתת לנו תחושה שיש על מי לסמוך
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין אין היא מושלמת. הבחירה הכי טובה שתעשו. ניהלה את הלוז והיתה קשובה לכל מה שבאמת רצינו. היא נעימה, הצחיקה אותנו, שיחררה אותנו. לא ניסתה למכור את עצמה כי היא יודעת מה היא שווה כנראה. הצליחה להוציא תמונות מפחידות לזוג בחיים לא מצטלם. גם הסובבים אותנו אהבו ממש את התמונות שלהם וזה אומר הרבה. חד משמעית הבחירה הכי משמעתית שעשינו לטובתנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up