כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בית המוכתר
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Avraham   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
חווית חיים מרוממת- חתונת ולרי ויובל.בננו דרור- לוחם ימ״מ , אחיו של יובל נהרג בקרב בבוקר 07/10/23. הארוע הגדול בוטל אך החליטו כן לערוך ארוע משפחתי מצומצם 11/12/23.מארגן הארוע, מנחם דרור שהיה מדהים ברגישותו, עצותיו ובשליטה בנעשה, הביא אותנו לרונן מבית המוכתר.רונן המדהים ,( איבד שתים מהצוות במסיבה) עם רגישות ונתינה גדולים, ארגן החתונה למופת, אוכל מעולה וטעים, בכמויות מתאימות, תיזמון מצוין, עריכת השולחנות כה יפה….היה מקסים.חתונה כה רגישה לולרי ויובל עם המון שמחה ואהבה,תודה למנחם המדהים ‭+972 52-8548488‬ותודה ענקית לרונן בעלי בית המוכתר.
הצג עוד

פזה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חגגנו בר מצווה אתמול , יום שישי בצהריים והיה פשוט נפלא! בתוך ימים לא פשוטים אלה (כשכולם בבידוד/מאומתים ) דויד ו שיריאל היו מקצוענים,רגישים ואכפתייים לאורך כל הדרך, גם אם השינויים היו ברגע האחרון . מעבר לזה, המקום מהמם ומיוחד , האוכל מעולה והשירות של כולם מקצועי ונעים ומחויך. באמת חוויה שלא תשכח . מומלץ בחום . תודה מכל ה ❤️ ורק בשמחות ! גיא, מיכל ואורי ( 14.1.2022)
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חגגנו בר מיצווה בצהריים לפני שבוע והיה ניפלא! מהמפגש הראשון עם דויד ושיראל הכל התנהל בצורה נעימה ואדיבה, האירוע נוהל ניפלא עם אוכל טעים ואיכותי. המקום יפיפיה עם אווירה מיוחדת. מומלץ בחום!

דיויד ושיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דוד ושיראל היקרים, תודה !! פגשנו את שניכם בפגישות טרום אירוע ורמת השירותיות והמקצועיות שלכם כבר אז נסכה ביטחון והבטחה שהאירוע יהיה יוצא מן הכלל. וכך היה. אתם נפלאים, המקום קסום, האוירה, האוכל, השירות הכל לכדי חוויה מרגשת... תודה גדולה גם ליעקב על סידור בלונים מקסים ובדיוק כמו שרצינו ותודה נוספת לבר וקנין על עוגה מקסימה וטעימה. תודה גדולה על הכל ונתראה בשמחות. דיויד ושיר רד בת מצווה לדניאל 19.11.21
הצג עוד

Daphna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
90 מתוך 100
קיימנו בר ממווה בבית המוכתר ממש לאחרונה. דיוויד קיבל אותנו בזמינות מלאה ובנועם. כל תהליך תגנון הארוע היה יעיל, נעים, קשוב ושירותי. נהננו מאד ואנחנו בהחלט ממליצים
הצג עוד

Sherry   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשם והתרשמנו מאוטנתיות והמקום המרשים. הנוף האוויר. התפריט שהוציעו לנו היה יד רמה. וכמובן הפגישה הראשונה עם דוד שהיה סבלני ונתן מענה על כל השאלות.
הצג עוד

ג'ני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אתמול חווינו יום בו היינו מאושרים עד השמיים! חגגנו בר מצווה לבננו בבית המוכתר וזכינו לחוויה מדהימה ומרגשת. המקצועיות,האכפתיות,השרותיות,הליווי והעזרה של דוד ושיראל היו מעל ומעבר ואין ספק שבזכות הצוות היה לנו אירוע בלתי נשכח. המון המון המון תודה על הכל משפחת דויטש 💛
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לבית המוכתר הגענו דרך המלצה. כבר מהביקור הראשון במקום - ידענו שכאן נתחתן! לאחר חיפושים אין סופיים אחר המקום המושלם, מצאנו סוף סוף את המקום שחיפשנו. שונה ומיוחד. חווית אירגון החתונה מול בית המוכתר הייתה טובה מאוד! דוד ושיראל היו זמינים אלינו כל הזמן ונענו בחיוב לכל בקשה שלנו! הגיע יום החתונה… אין מילים שיוכלו לתאר את החתונה הקסומה והמרגשת - והרבה בזכותם. מהיופי העוצר נשימה של המקום (התמונות מדברות בעד עצמן) - עד לשירות היוצא דופן של דוד ומנהלת האירוע, שיראל. שנתנה הכל! כדי שאירוע יתנהל בצורה מושלמת. וכמובן המלצרים והברמנים המדהימים והשירותיים שלא מפסיקים לקבל מחמאות עד עכשיו מהאורחים שלנו שמספרים שהיה שירות יוצא מן הכלל! והאוכל… אוכל טעים, איכותי, טרי והרבה מעבר לציפיות! האורחים שלנו נהנו מערב חד פעמי, מרגש, טעים, נעים ושמח! ומהחוויה האישית שלנו - כל מה שביקשנו, קרה בדיוק כמו שרצינו. ואפילו מעבר למצופה! אנחנו מאושרים שבחרנו להתחתן בבית המוכתר, לא יכולנו לדמיין את החתונה שלנו יותר מושלמת ממה שהייתה. דוד ושיראל המדהימים! המון תודה לכם! ברור שממליצים לקיים אירוע בבית המוכתר-בלי לחשוב פעמיים!
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בבית המוכתר, חתונת שישי צהריים , שיראל ודוד המקסימים דאגו שהכל יהיה ברמה הגבוהה ביותר, קיבלנו שירות חם ואדיב משניהם וניהול אירוע מסודר ומתוקתק! האורחים כולם התפלאו מהאוכל הטעים וצורת ההגשה האסתטית, קבלת הפנים הייתה מהממת מול נוף מדהים, אין ספק שנחזור לעשות אירוע נוסף בבית המוכתר, ממליצים בחום!
הצג עוד

Yanina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מקום מהמם, אותנטי ומאוד מיוחד, עם אווירה קסומה. שירות מעל כל ציפיות! אוכל ברמה הכי גבוה, מלצרים תמיד בפעולה, עוזרים, דאגים לאורחים. ומה שהכי חשוב - יחס כזה של אנשים לא פגשתי בשום מקום אחר שראיתי. רוצה להגיד המון תודות לבעלים של המקום דוד ומנהלת אירוע שלנו - שיראל. ניהול מקצועי במיוחד, הכל מחושב, מרגישים שהם בעלי נסיון ויודעים טוב מאוד מה עדיף ומה לא. אני מאוד שמחה ומאושרת שבחרתי בהם, לא יכולתי לדמיין יותר מזה, עשו את יום החתונה שלי מושלם, בלי שום דאגות ובלי כאב ראש. ממש מעריכה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up