כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

SHAKA | ציטוט מהחיים

SHAKA | ציטוט מהחיים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0545400296
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ravit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, הגענו לשאקה דרך סטודנטים נישאים וסגרנו הכל עם דורון תוך כדי הפגישה!סגרנו חבילה מלאה (סטילס ווידאו) ובנוסף גם מגנטים.עד החתונה מעט הצקתי לדורון שתמיד היה זמין ומאוד קשוב!ביום החתונה, הכרנו את כל שאר הצוות שכולם היה מקצועיים, עם אווירה מאוד טובה וכיפית ותפסו את *כל* הרגעים!מאוד מרוצים שסגרנו הכל עם שאקה!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
דורון עשה לחברים שלנו את המגנטים לחתונה וממש אהבנו את איכות, והם ממש המליצו לנו לבדוק איתו אז הסתכלנו בתמונות באתר שלו וממש התלהבנו מהאיכות של התמונות(ראו שזה מקצועי).לאחר מכן כשדיברנו איתו , ישר התחברנו אליו ומיד ידענו שזה יהיה הצלם שלנו.איש חם, ונחמד , מקשיב ומרגיע, גם לפני וגם ביום עצמו. מצלם מקצועי עם מלא שמחת חיים והומור, ידענו שאנחנו בידיים טובות לאורך כל היום.בנוסף למקצועיות שלו, גם הצוות שאיתו הגיע היה מקצועי ביותר.מאוד מרוצים שבחרנו בשאקה(דורון), ממליצים בחום. :)
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לדורון המקסים דרך סטודנטים נישאים ועשינו דרכו 200 בלוקים של עץ בחתונה. הבלוקים היו באיכות מצויינת, התמונות היו יפהייפיות והאורחים עפו על המזכרת המיוחדת.אל תהססו הוא עושה עבודה ואוו!
הצג עוד

tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שבו פגשנו את דורון היה לנו ברור שהוא האדם שאנחנו רוצים לידנו בהתארגנות בצילומים ובחתונה!השקט והרוגע שלו היו מדהימים, הוא היה מקסים כבר בפגישה הראשונה מכיל ותומך בכל בקשה שלנו.דורון עושה מעל ומעבר כדי שתהיו מרוצים, לדוגמא כשרצינו מגנטים בצורה מסוימת עם חיתוך ועיצוב מסוים הוא עבד כמה ימים כדי לוודא שזה בדיוק מה שאנחנו רוצים ושאנחנו אוהבים את העיצוב (מעל ומעבר למה שאפשר לצפות!)לכל אורך הצילומים דורון והצוות היו מדהימים זרמו איתנו על הכל, הביאו אותנו למקומות סופר מגניבים להצטלם והוציאו תמונות נדירות, וגם הרגיעו אותנו תוך כדי והשרו תחושה נעימה ונוחה גם לאשנים שפחות יודעים להצטלם :)בנוסף דורון השאיר לנו גם מתנה קטנה של כמה בלוקים שיצר תוך כדי האירוע ועוד דברים קטנים ושווים כדי לסיים את האירוע בכיף במיוחד.אנחנו ממליצים בחום לקחת את דורון ואת שאר הצוות, הם מדהימים אכפתיים ומקצועיים מעל ומעבר (לא תתחרטו באחריות)דורון תודה רבה על הכל היה מושלם!אוהבים שניר ותומר
הצג עוד

אביגיל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דורון היה מדהים לכל אורך התהליך, מפגישת ההיכרות ועד להעברת החומרים. ביום עצמו דאג לנו ממש כמו מלווה לכל דבר מסידור השמלה ועד לכוס מים. דורון ורן הפיקו לנו תמונות מהממות וסרטי חתונה מדהימים לא פחות! אפילו כשהיה בלתם עם מקום הצילום הם מיד תיאמו לנו מקום שווה לא פחות ודאגו שיהיה מושלם!ממליצים מכל הלב כי הם משקיעים תשומת לב גם בדברים הקטנים
הצג עוד

טליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה עם דורון הוא היה מקסים ומרגיע והיה כל כך נעים לדבר איתו. ישר דורון הבין את הרצונות שלנו ולגמרי זרם איתנו ואפילו כיוון אותנו טוב יותר.במהלך ההכנות היינו בקשר ודורון היה זמין וסבלני לכל שיגעון חדש שעלה לי.ביום החתונה דורון והצוות הגיעו והיו סופר מקצועיים ונעימים והיה כל כך נעים וכיף שהם היו חלק גדול מהיום הגדול הזה.ממליצים על דורון בענק ומחכים כבר לאירוע הבא כדי שיהיה חלק.
הצג עוד

shirli.mazin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מצאנו את צוות שאקה הנהדרים דרך קבוצת ''סטודנטים נישאים''.כבר מהפגישה הראשונה הבנו שהם מקצוענים ומצויינים, הסגנון היה בדיוק בדיוק, דיברנו באותו אורך הגל- בקיצור היה 'קליק'.ביום החתונה הם הוציאו את המיטב מאיתנו, תוך תשומת לב לפרטים והסתגלות לשינויים של הרגע האחרון.צולמו המון תמונות- חלקם האחד מקסימות וחלקם השני מהממות.האלבומים מושקעים ואיכותיים- מזכרת אדירה לחיים!מקצוענות, גמישות וכייפיות באריזת חג- זה צוות שאקה צלמים!
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אל תתלבטו - תסגרו עם דורון!. קודם כל מדובר בבן אדם במלוא מובן המילה: סבלנות לא נגמרת, אכפתיות ואדיבות. מהרגע הראשון נתן לנו את ההרגשה שהוא תמיד שם בשבילנו, היה זמין לעשרות השיחות וההודעות שהמטרנו עליו, וניסה לתת פתרון הכי טוב לכל מצב. סגרנו עם דורון צילום סטילס, וידאו (עם רן), ומגנטים (עם חן). התמונות ברמה גבוהה מאוד, מגוון רחב מאוד של תמונות, וכמובן גם איכות קטעי הוידאו. התמונות, סרטוני הווידאו והאלבומים הגיעו מהר, בטח יחסית למה שנהוג בשוק, ודורון היה שם לכל בקשה. אנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו את שאקה מגנטים כמלגה בתור סטודנטים כחודש לפני החתונה רמת הזמינות שלו מדהימה מהרגע הראשון היה איתי בקשר ודאג שנאהב את העיצוב של המגנטים גם במהלך האירוע הרגשנו אותו כל הערב והתמונות יצאו איכותיות אפילו היו תמונות שהצלמים הרגילים פספסו שאצלו הוא צילם אותם ככה שממש עפנו עליו! קיבלנו לאחר האירוע את כל התמונות גם למחשב שזה פצצה מומלץ בחום!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
50 מתוך 100
טוב, חשוב לי להגיד שהביקורת היא על סמך החוויה שלנו בלבד, יכול להיות שבאירועים אחרים קיבלו לקוחות חוויה אחרת, נתחיל מזה שדורון כבנאדם הוא בנאדם מקסים!, ואיכות הצילום שלו מאוד גבוהה, שכרנו את שירותו לטובת מגנטים ואינסטה בלוקים לחתונה, שהבלוקים היה מיועד כמתנות לזוגות שבאו לחתונה והמגנטים כבר לבפנים, דורון הגיע בזמן, התמקם, צילם אותנו בצילומי משפחות באדיבות, עשה אווירה טובה ומבחינה הזאת הציון שלנו 100, הבעיות שלנו אישית התחילו אחרי האירוע, נתחיל בזה שאחרי האירוע גילינו שאף אחד מהחברים הקרובים שלנו לא קיבל בלוק למרות שבאו אליו וביקשו להצטלם ואף צולמו, יתרה מכך גם מגנטים בקושי חולקו לחברים הקרובים (היו מגנטים ובלוקים אך לא התמונות שציפינו שיהיו), כאשר נפגשנו איתו על מנת לשלם יאמר לזכותו שהוא כן הבטיח לפצות, הוא אמר לנו שישלח לנו את התמונות ומשם נבחר בלוקים שהוא יעשה עבורנו, לקח המון זמן יחסית עד שקיבלנו את כל התמונות בעוד שבאירועים אחרים וצלמים אחרים שבדקנו הזוגות מקבלים usb בסוף האירוע, לנו לקח שבועיים +- לקבל את התמונות, דורון כן הכין לנו לסוף האירוע קופסא עם בלוקים ומגנטים משפחתיים בכל מיני גדלים שזה היה מצויין. לאחר שקיבלנו את התמונות, הבנו למה אנשים לא קיבלו בלוקים או מגנטים כי פשוט הם לא צולמו, התמונות נורא בנאליות, המון רגעים שרצינו לזכור פשוט לא היו שם, מעט מאוד תמונות מהמסיבה עצמה ואם יש תמונות מהמסיבה זה לא רגעים שכולם באוויר, אלא פשוט אנשים שהוא צילם וציפינו לקצת יותר בהשוואה לאירועים אחרים שהיינו בהם, מספר התמונות גם יחסית מועט למה שאנחנו מכירים וזה נורא ביאס, כך שגם אם הייתי רוצה פיצוי, אין לי תמונות לתת לו לפתח, ניסיתי להיות הכי אובייקטיבי ופשוט לתאר את החוויה שלנו שבמהלך האירוע היינו בטוחים שהיא מדהימה אך סיימנו אותה עם טעם קצת מריר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up