כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'יי יותם יברוב

דיג'יי יותם יברוב

תקליטנים
טלפון:0545909125
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yamila   כתב/ה חוות דעת לפני 15 שעות
verify
100 מתוך 100
מההתחלה הרגשנו קליק עם יותם. כשנפגשנו הוא היה מאוד מקצועי ועם ראש פתוח וחמוד. הוא הקשיב לבקשות שלנו ועזר לנו לבחור פלייליסט והיה גמיש עם שינויים והוספות מאוחרות.בחתונה הוא היה מדהים, השירים, התזמון, האנרגיה ושינוי המוזיקה להרגשה של אותו הרגע.הוא הביע אכפתיות ושאל אותנו אם הכל בסדר ואם אנחנו רוצים משהו נוסף
הצג עוד

גלעד   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
יותם היה מאוד זמין ונחמד כבר מההתחלה. נפגשנו איתו ושם הוא שאל אותנו על כל מה שנרצה, התעניין והבין מה הסגנון. בהמשך כשרצינו שחברים שלנו ינגנו לנו בקבלת פנים ובחופה יותם לגמרי זרם איתנו, ודאג להגברה לכולם. כחלק מכך החברים נפגשו לחזרות ויותם אפילו הצטרף כדי להסתנכרן איתם על כל מה שצריך!באירוע עצמו יותם היה מאוד נחמד וקשוב, ונשאר איתנו אחרון מבין הספקים, עד מתי שאנחנו רצינו.
הצג עוד

איימי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
יותם היה מאוד קשוב ומקצועי לגבי סגנון המוזיקה שבחרנו, וקלע בול!
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה ניכר שמדובר באדם מקצועי, הגון ועם יחסי אנוש מעולים. הליווי הצמוד והביצועים בפועל ביום האירוע היו חסרי תקדים! בדיוק מה שרצינו. תענוג.
הצג עוד

Lotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
החוויה שלנו עם יותם הייתה מדהימה!קיבלנו המלצה על יותם מחברים שהתחתנו קצת לפנינו וכבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשנו שהוא יהיה הדיג'יי שלנו .יותם בחור מקסים, קשוב, מקצועי ונעים! הוא היה שם בשבילנו מההתחלה ועד הסוף, דאג להסביר לנו את כל התהליך, דגשים, טיפים מניסיון העבר שלו, והיה קשוב מאוד לבקשות שלנו.בחתונה עצמה היה פשוט נהדר! הכל התנהל בצורה חלקה ומקצועית, מצד אחד הוא שם המון שירים שאנחנו בחרנו ומצד שני הוא הביא המון מוזיקה משל עצמו שהייתה מעולה. אחרי החתונה קיבלנו המון פידבקים שהיה פשוט כיף ושהמוזיקה הייתה נהדרת.ממליצים בחום!
הצג עוד

GAIA   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
את יותם שמענו וראינו בחתונה של חברה טובה חודשיים לפני כן. ישר הבנתי שהוא היה קשוב לטעם הייחודי שלה וקלע בדיוק לזה ועם זאת כולם נהנו מאוד. גם אצלנו, הכל היה מתוקתק מראש עם הציוד הנוסף שהיינו צריכים בשביל המוסיקאים שהגיעו (חברים שלי) וגם הציל את שיר הכניסה לחופה! אנחנו נהננו מאוד בריקודים וכמו שרציתי היה מיינסטרים מכל התקופות כדי שכל הגילאים יוכלו לרקוד ולהנות. התחתנו ב10.9.23 ועד עכשיו אני מקבלת על כמה כיף היה בחתונה! גם מבחינת מחיר הוא היה מאוד הוגן כלפינו, ממליצה בחום!
הצג עוד

אלה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
אנחנו לא יכולים להמליץ יותר על יותם! קודם כל יותם היה דיג׳יי מעולה, הרגיש את הקהל ועשה שמח! האורחים עצמם גם החמיאו לו במהלך החתונה עצמה!לאורך כל התהליך יותם ליווה אותנו ברגישות, שיתף פעולה ועזר לנו בדילמות קטנות. גם כשהקשנו עם סוגים שונים של מוזיקה וחתונה טיפה מיוחדת הוא זרם ועזר. היה מעל ומעבר לכל הצפיות שלנו. היה כיף לנו ולקהל, מומלץ בחום!
הצג עוד

נמרוד   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על יותם מהמפיקה שלנו ומחברים וכבר בפגישת היכרות הראשונה שלנו הבנו שאנחנו בידיים טובות. יותם ישר הבין את הסגנון שלנו ומה אנחנו רוצים. ישר אחרי הפגישה הראשונה עם יותם לא היה לנו ספק שבחרנו נכון. הוא תמיד היה שם לכל שאלה או התלבטות.באירוע יותם היה יותר טוב מכל מה שיכולנו לדמיין, חשוב להגיד שהיה לנו חתונה מאוד קיצונית (45 מעלות בחתונת טבע) ויותם פשוט היה מדהים! דאג לקרר את כל הציוד שלו כדי שהמוזיקה תמשיך כל הזמן ונגד כל הסיכויים גרם לרחבה שלנו להיראות כמו מסיבה מטורפת למרות החום הקשה! אנשים לא הפסיקו לרקוד ולהנות לאורך כל החתונה. בנוסף יותם קיבל שפע של מחמאות מכל האורחים בחתונה.בקיצור אל תחשבו לרגע, אם אתם רוצים שהאורחים שלכם לא יפסיקו לרקוד ולהנות כל החתונה קחו את יותם להיות הדי ג'יי שלכם!
הצג עוד

Shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על יותם מחברה והתקשרתי. היא לא לקחה אותו כדיג'יי באירוע אלא היא מכירה אותו אישית וחשבה שהוא יהיה שידוך טוב בשבילנו. משיחת הטלפון הראשונה ידעתי שמצאנו את הדיג'יי שלנו ואין צורך להמשיך לחפש. הוא באמת היה ההתאמה המושלמת בשבילנו, הרגשנו שהוא כמו חבר שלנו בווייב. בנאדם טוב לב, נעים, רגיש. תכונות ממש חשובות בדיג'יי - אתם ממש רוצים שמי שמספק לכם שירות יהיה טוב לב ונעים, ושתהיה לו את הרגישות הגבוהה לקרוא את הצרכים של הקהל, להרגיש אותם ולספק להם את מה שהם צריכים, וגם אתכם כמובן!ואכן כך היה - לא הפסיקו להחמיא לנו על המוזיקה, והרחבה הייתה מלאה עד שסגרו לנו את השאלטר- ליטרלי!יותם זכר כל בקשה וגחמה שלנו וכל סגנון שזרקנו לאוויר, והוא ידע לשלב הכל בתזמון המושלם מעל ומעבר לכל ציפייה. הוא עשה לנו את המסיבה הכי טובה שהיינו בה.למזלנו כל הספקים שלקחנו היו פשוט מעולים אבל יותם היה הדובדבן שבקצפת. וזה גם הספק עם האחריות הכי גדולה - בסוף זה מה שעושה את ההבדל אם אנשים נהנו או לא, וזה מה שהם זוכרים. המוזיקה. הוא לוקח את העבודה שלו כל כך ברצינות, הוא היה כל כך מרוכז ובתוך זה לאורך האירוע ונתן את המקסימום. הגיע הכי מוקדם, דיבר עם מי שהוא צריך בלי להטריד אותנו, היה עצמאי, צנוע ועניו ויחד עם זאת- תותח.בקיצור קחו את יותם ותדעו שאתם בידיים הכי טובות ורגישות שיש, סמכו עליו בעיניים עצומות!
הצג עוד

Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
אני שמעתי את יותם בחתונה של חברה טובה. יצרתי אתו קשר והוא מיד הציע לבוא עד אלינו לדירה (כדעה נסיעה!) כדי להציג את עצמו ולעשות תיאום ציפיות ראשוני.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up