כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טלי גולן הפקת חתונות

טלי גולן הפקת חתונות

הפקה וניהול אירועים
טלפון:054-4655525
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סער   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
רצינו להיות שקטים ביום הגדול שלנו אז הכרנו את טלי, והיא עזרה לנו בלהוריד את כל הלחץ מול הספקים ולדאוג לשלמות האירוע.טלי דאגה לדבר עם כל הספקים, לדאוג לשולחנות, לספירת המוזמנים ולכל הפרטים הקטנים ולהוריד מאיתנו את הלחץ כדי שנוכל להינות מהיום שלנו כמו שצריך.
הצג עוד

פז   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל טלי הגעתי במקרה, וזה כאילו היא הגיעה אלינו מהשמיים ואנחנו מודים על זה מאוד. התחתנתי במלחמת חרבות ברזל, היינו אמורים להתחתן באולם בקיסריה ב1.11 ובגלל המלחמה החתונה עברה לשטח הכינוס של בעלי במילואים . ככשיתפתי את טלי שמדובר בחתונה בבסיס מילואים, היא ישר נרתמה, בהתנדבות מלאה ומתוך רצון אמיתי לעשות טוב בתקופה כזאת. זה מעיד עליה המון כבן אדם, וזה סוג המפיקה שבתור זוג תרצו לצידכם ביום הגדול שלכם ובמהלך ההכנות אליו. מעבר לאישיות המיוחדת וטובת הלב של טלי, היא מקצועית ברמות! החתונה הייתה בתנאי שטח, באמצע שטח כינוס, וטלי דאגה להפוך את המקום לראוי לחתונה. טלי דאגה לנו לשביל לחופה, שלט כניסה, פרחים וסלסאות לשושבינים ועוד.. ביום האירוע היא דאגה שהכל יתפקד ויתקתק, דאגה לאסוף לי את השברים של הכוס כי זה היה חשוב לי, אספה לנו את הטלית, ההינומה וכל שאר הדברים מהחופה ובאמת דאגה עבורנו לכל הפרטים הקטנים. בזכותה היינו רגועים ויכולנו להנות. כמו שאמרתי, מעבר למקצועיות של טלי, היא בנאדם טוב עם אנרגיות טובות וכל כך מורגש שהיא אוהבת את מה שהיא עושה ויותר מזה - אוהבת את הזוגות שלה וואוהבת את העבודה שלה ועושה הכל מהלב. טלי באמת נותנת את הלב שלה לזוגות וכלזוג שיסגור אותה יזכה.ממליצה בחום!
הצג עוד

אנטונלה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
טלי, אנחנו רוצים להודות לך על כל מה שעשית בישבילנו. לא יכולנו לבקש מפיקה יותר טובה. היית תמיד בישביל להרגיע אותנו, לעזור ולתת את המילה הנכונה בכל רגע, מאז התחלנו את המסע שלנו ועד אחרי החתונה!בזכות ההצעת נישואין הכרנו בת אדם עם לב ענק שמוכנה להגשים את כל החלומות שלנו ביום החתונה. אין ספק שאת אחת ויחידה! אוהבים אותך מאוד וללא ספק נשמור איתך על קשרגטה ואנטונלה :)
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואוו אי אפשר לתאר במילים את החתונה שלנו !! והכל בזכות טלי שהפיקה את החתונה שליי יותר מושלם ממה שדימיינתי וחלמתי !! ממליצה בחום ובאהבה ענקית וחד משמעית ובע״ה באירוע הבא כבר מחכים ❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

taliazigdon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טלי מקצועית ברמות! נעימה, מכילה ומהממת. היתה איתנו מהרגע הראשון לאחר ההצעה, ותמיד היתה זמינה לכל שאלה. יצירתית וחושבת מחוץ לקופסא, והכי חשוב- דואגת לאינטרס של הזוג !. ממליצים בחום ♥️🙏🏻

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טלי בן אדם מדהים מעבר ליכולת המקצועית שלה יש לה לב ענק! דאגה לנו בכל אופן זמינה בשעות ללא שעות תקתקה לנו החתונה ברמה הכי גבוהה!!
הצג עוד

פבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הודות לליווי המקצועי וליחס האישי של טלי ערכנו את חתונת חלומותינו. מהרגע הראשון ועד לסיום האירוע טלי הייתה בקשר איתנו 24/7, ניהלה את כל העניינים: האולם, הספקים ועוד, טיפלה בהצלחה בכל בעיה שצצה בדרך. לא יכולנו לאחל לעצמנו מפיקה טובה יותר.
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טלי היקרה , רגע לפני כניסת שבת ולאחר התאוששות קלילה מאירוע רצינו לומר לך תודה תודה על תהליך כלכך כיף, תודה שגרמת לנו להיות רגועים מהשניה הראשונה ששוחחנו, על הסדר והארגון, על הפרופורציות ועל היחס החם והדואג. תודה על תפעול האירוע מהתחלתו ועד סופו ולאחריו. לא יכולנו לבקש מפיקה יותר טובה ממך . שניפגש בשמחות!! אוהבים וכלכך מעריכים מיכאל ושקד
הצג עוד

ziv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לטלי גולן על הפקת אירוע חברה מושלם!!!! טלי חשבה על כל הפרטים, הצרכים והרצונות. היה תזמון ותכנון נכון של כל הלוז באותו ערב, דאגה לפעילויות ברמה גבוה פשוט אין לי מילים על האווירה שהיא יצרה הגיבוש והחוויה הבלתי נשכחת!! תודה לך טלי !! מומלצת בחום!!
הצג עוד

מעיין ואיתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
זו הפעם השנייה שאנו שוכרים את שרותיה של טלי. טלי הפיקה לנו אירוע בעבר וכשהתחלנו לתכנן את בר המצווה של בננו, טלי היתה הבחירה הראשונה. טלי למדה את הילד ואותנו ההורים, הייתה קשובה לכל הבקשות שלנו, הציעה רעיונות ובמקצועיות שלא מתפשרת הפכה את האירוע לחוויה שלא תשכח. כשבוחרים בטלי כמפיקת האירוע, יש על מי לסמוך, יש מי שסוגר את כל הפינות ודואג שהכל יתקתק. אין לי ספק שגם בפעם הבאה שנתכנן אירוע, טלי תהיה שם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up