כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סדנת הצורפות בית יפעת - עמותת אנוש

סדנת הצורפות בית יפעת - עמותת אנוש

טבעות נישואין ואירוסין
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Bar   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
95 מתוך 100
התקבלנו בבוקר ע״י מנהלת הסדנא, הסבירה לנו בדיוק מה עושים ואת המקור של כל דבר. הכנו כל אחד טבעת לשני והטבעות יצאו מהממות ומיוחדות
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה ייחודי ומעניין, היה כיף לעשות משהו שגם יש גם תרומה לכבוד היום שלנו. הטבעות יצאו מקסימות (ככה זה כשעושים בדיוק לפי מה שרוצים ולא סתם קונים את מה שיש בחנות).הצוות היה מקסים, זו הייתה חווייה של יום מדהימה.
הצג עוד

בר סופר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
הגענו כי כבר שמענו על אנוש מחיפה, וכששמענו על הסדנה ידענו שאנחנו חייבים להגיע! גם מחיפה.ולא טעינו! חוויה חד פעמית וכמובן, טבעות היחידות בעולם!! שיצרנו בעצמנו!אז תודה רבה לכל הצוות ולרות המדהימה שבאמת באופן הכי מקצועי עזרה לנו לבחור את הטבעות ואת דעתה על אפילו העובי והרוחב שיתאים, והעבודה באמת יצאה מהממת! תודה על הזכות!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו דרך המלצות מקבוצת כלות בפייסבוק
הצג עוד

nogit27   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרות ובית יפעת דרך המלצות. ואיזה מזל שעשינו את זה! רות אישה מדהימה, והמקום מקסים. מדובר ביום שלם של סדנה שיוצרים עם שתי הטבעות. במקרה שלנו הבאנו תכשיטים של ההורים ומהם הכנו את הטבעות , נשאר חומר ורות הכינה לי עגילים לחתונה ושרשרת מקסימים! התמורה מאוד שווה לעבודה ויום מחבר ומשמעותי לנו כזוג.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עשינו דרך העמותה את הטבעות בסדנאת צורפות, היה לנו יום מהמם, הדריכו אותנו ועזרו לנו בצורה מקצועית, היה להם המון סבלנות ובסוף יצאנו עם טבעות שעשינו בעצמנו. היה מהמם והמחיר סופר הוגן.
הצג עוד

Pavel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מדהים, חוויה נפלאה ומטרה חשובה. רות מהממת. נהננו מאוד.

talros   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נתחיל בזה שזו הייתה חוויה מיוחדת במינה. יצרנו את הטבעות שלנו יחד עם רות - הצורפת, ועוד מתמודדת נפש. רות הייתה בשבילנו בכל רגע, ליוותה, הסבירה, ונתנה לנו תחושה שגם אם נעשה "טעויות" בתהליך הכנת הטבעות אפשר לתקן [כמו בחיים ; ) ]. היה לסדנא הזו ערך כפול. קודם כל לתרום לאנוש שעושים פשוט דברים נפלאים ומקדמים את שילוב מתמודדי הנפש בחברה [במקום לאיזו חברת יהלומים שסוחרת בבורסה]. ובנוסף להתחבר לסמל של הטבעת באופן אישי. להבין שהן פרי יצירתנו המשותפת. מומלץ! מומלץ! מומלץ!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רות, אהובה ודניאל מבית אנוש ארחו אותנו בחום בסדנת הצורפות בנס ציונה וזכינו ללמוד מהם ולהכין יחד אתם את טבעות הנישואים שלנו. את דגם הטבעת אפשר לבחור ממבחר רחב של דגמים כך שכל אחת ואחד יכולים למצוא משהו לטעמם. החוויה מהנה ומרגשת והידיעה שלוקחים חלק ביוזמה שמעסיקה אנשים שמתמודדים עם מגבלה נפשית נותנת משמעות נוספת לכך.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רצינו להעניק לחתונה שלנו ערך חברתי, וכך בחיפוש אחר ספקים מצאנו את סדנת הטבעות של אנוש. אנוש היא עמותה שמעניקה שירותים לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית. את סדנת הטבעות מפעילים מתמודדים, שהדריכו אותנו לאורך כל התהליך בצורה מקצועית, כיפית ומדהימה! התהליך היה מהנה ומספק, ולאורכו זכינו להכין אחד לשניה את טבעות הנישואין. החוויה הייתה מספקת ומשמעותית!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up