כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אאוריקה

אאוריקה

שמלות כלה
כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
אאוריקה- מה עוד אפשר להגיד עליה? יחס מושלם, מהנה, כיפי !!כל שמלה אצלה פשוט וואוו ברמה שהיה לי קשה לבחור בסוף לקחתי את השמלה הראשונה שמדדתי אצלה לחופה ולריקודים לקחתי ממנה כמובן גם שמלה שניה ! שנכנסים אליה מרגישים אווירה נעימה ושהכל מעוצב ברמה הכי גבוהה שיש כל השמלות עדינות ומלכותיות הרגשתי כמו פיה , לא הפסיקו להחמיא לי על השמלות שלה.אאוריקה קשובה, סבלנית, מכילה , מאוד כיף לדבר איתה בפן אישי ומקצועי אאוריקה נותנת יחס אישי בסטודיו שלה שזה מאוד חשוב שהיחס כולו אלי ממליצה בחום ❤️❤️❤️
הצג עוד

אדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קניתי שמלה והשכרתי אוברול והכל היה פשוט בול למידותי בצורה מושלמת!!!
הצג עוד

koral   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל אאוריקה הגעתי דרך האינסטגרם, היא הייתה הסלון כלות הראשון והאחרון שהלכתי למדוד, התאהבתי בדגמים שלה ומדדתי אצלה בדיוק את השמלה שחלמתי עליה ❤️ הייתה לי חוויה כל כך נעימה איתה! היא מקסימה, שירותית ונעימה, והכי חשוב היא מקצועית ! נהנתי כל כך מהשמלה בחתונה ואני ממליצה בחום ❤️❤️❤️
הצג עוד

Mijal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אאוריקה המדהימה! הגעתי אליה אחרי שביקרתי בשני מקומות אחרים, ואחרי שראיתי את העבודות שלה באינסטגרם. חיפשתי שמלה שלא תהיה לבנה ובנאלית, והשמלות של אאוריקה לגמרי ענו על מה שחיפשתי... היה לי ממש קשה לבחור! כל ביקור אצלה היה פשוט כיפי, היא אישה כל כך אצילית, קלאסית, רגועה ונעימה, בלי אנרגיות מוגזמות או ניסיון להתחנף. היא ידעה לדייק לי את השמלה, ונראיתי פשוט הכי טוב שאפשר. בנוסף, המחירים שלה מעולים ביחס לאיכות העבודה וההשקעה שלה בכל פרט הכי קטן.
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אאוריקה פשוט בחורה מהממת ומוכשרת בטירוף!! כל התהליך איתה נעשה באווירה טובה ולאורך כל הדרך היא הייתה לגמרי קשובה ונתנה תחושה הכי טובה שיש. שתי השמלות שסגרתי אצלה היו מדהימות וקיבלתי ים של מחמאות על שתיהן. בנוסף, הייתה מישהי שרצתה לסגור את השמלה שלי כמה ימים אחריי, ואאוריקה שיכלה בכיף לדרוש שאחזיר את השמלה תוך יום יומיים רק שאלה אותי אם זה בסדר מבחינתי שאחזיר את השמלה יום אחרי החתונה ואפילו בסופו של דבר היא זאת שהגיעה לקחת ממני את השמלה יום אחרי החתונה (אמנם זה משהו שלא עזר לי באופן אישי אבל רק שתבינו כמה היא מדהימה וכמה היא מוכנה לעשות עבור הלקוחות שלה).
הצג עוד

silva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל אאוריקה הגעתי בזכות קבוצות הפייסבוק השונות, היא הייתה המעצבת השנייה והאחרונה שהלכתי אליה. היחס והשירות, האווירה הנעימה וקבלת הפנים פשוט גרמו לי להבין שאצלה אני סוגרת את השמלה שלי.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאאוריקה אחרי חוויה לא נעימה אצל תופרת אחרת. הן ישר קיבלו אותי אותי בזרועות פתוחות בניסיון לבוא לקראתי במחיר ותקתוק מטורף בזמנים- סגרתי את השמלה השנייה שלי אצלם שבועיים לפני החתונה ואספתי אותה שבוע לפני כשהיא תפורה בצורה הכי מקצועית שיש ותואמת לי בול. עשו לי חוויה מתקנת מדהימה והשמלה הייתה הכי יפה בעולם! :)
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מדהימה! השמלה הראשונה שמדדתי הייתה גם זו שבחרתי! אאוריקה נתנה תחושה כל כך טובה, התרגשה איתי וזרמה על השינויים שרציתי לעשות בשמלה, היה לי מדהים ואני ממש שמחה שסגרתי אצלה, יש לה מלא דגמים מושלמים ואני ממליצה מאוד להגיע אליה לסטודיו :)
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אאוריקה המהממת עיצבה לי 2 שמלות בתפירה אישית מקצועית אדיבה וסבלנית עיצוב קלאסי ורומנטי הרגשתי כמו נסיכה! אין אחד שלא החמיא לי על השמלות ❤ הבחירה הכי טובה שלי
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את אאוריקה מצאתי דרך האינסטגרם, הגעתי אליה עם חברות בסיבוב חיפוש שמלה הראשון שלי והתאהבתי באאורליה המהממת בשביל להבין שלא משנה איזו שמלת כלה תהיה לי - היא תהיה באחריות אאוריקה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up