כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

האיכר -תרבות של אוכל מקומי

האיכר -תרבות של אוכל מקומי

קייטרינג לאירועים
טלפון:0723910003
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליהיא   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
אז.. הלכנו על קונספט של חתונה קצת שונה, בבית כנסת, שהאוכל הוא בעצם העיקר. חיפשנו קייטרינג שיוכל לעמוד בסטנדרטים גבוהים ותנאי שטח לא פשוטים.. מהשיחה הראשונה עם רהב ידענו שזה הקייטרינג. רהב היה שותף אמיתי מהרגע הראשון! הלך איתנו יד ביד לאורך כל הדרך, נתן לנו הרגשת ביטחון, עמד בכל ההבטחות ואפילו מעבר!! האוכל היה מעולה, השירות מצוין וצוות מנצח שענה על כל הציפיות.פשוט וואוו!!!תודה רבה על הכל!אין ספק שנבחר בך גם באירוע הבא😊
הצג עוד

bar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
היינו אמורים להתחתן באולם אירועים ובגלל המלחמה החלטנו שלא לדחות את האירוע ולקיים אותו בצורה מצומצמת בבית כנסת. כאשר הדבר המרכזי שצריך לדאוג לו הוא האוכל.הגענו לרהב דרך המלצות בפייסבוק והחל מהשיחה הראשונה בטלפון היה ניתן להבין מי זה רהב וכמה מקצועי ואכפתי הוא שהוא ישר נרתם לעזור לנו ולהפיק את האירוע גם שבתחילת הדרך לא היה ברור ולא ראינו אור בתוך כל הבלאגן נפגשנו עם רהב בבית הכנסת והוא תכנן יחד איתנו לפרטי פרטים את ההגעה ההכנות וכמובן והאוכל עצמו. אני באופן אישי טבעונית וגם לזה היה מענהלקחנו קייטרינג חלבי הכל היה בשפע רהב והצוות שלו דאגו לתחלופה של הדברים והאוכל איכותי טרי וטעים ברמות!!!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
תקשיבו טוב! האיכר - איזה קיטרינג מהמם! איזה בנאדם מקסים!!! התחתנו בבית כנסת בצל המלחמה והזמנו את האיכר לחתונה שלנו. בחור מדהים, שירותי ביותר, לא היה חסר דבר!! האוכל היה טעים מאוד, השולחן שוק היה מלא ועשיר!! בקיצור, אל תתלבטו!! רק האיכר:)
הצג עוד

אניה ואורי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו קייטרינג טבעוני לחתונה ואחרי חיפושים רבים הגענו לרהב.כבר בשלב הטעימות הרגשנו שהגענו למקום הנכון ,ההורים שלי שלא אהבו את הרעיוןמשל תפריט טבעוני נהנו מאוד בטעימות ולא האמינו שמדובר באוכל טבעוני .בחתונה הכל היה מעל המצופה הטעם הנראות באמת הכל היה לא פחות ממושלם
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
בחודש יוני אני ויוגב התחתנו בחצר של ההורים שלו .חיפשנו ספקים שחוץ משירות טוס גם יתנו לנו תחושה טובה ושיהיה לנו חיבור טוב איתם וככה היה עם רהב.כבר מהשיחה הראשונה הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך ,רהב חוץ מלעשות אוכל מדהים הוא אדם מדהים . תמיד קשוב יודע להקליל את האוירה גם בשעת לחץ ולהצחיק.האוכל שהוא עשה היה מושלם .הכל היה סופר טעים מושקע ובנראות הכי טובה שיש.ממליציםמלכל מי שמעט מתלבט תקחו את רהב ובטוח תהיו מרוצים!!
הצג עוד

ירון ויובל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בכרם הימן הייתה לנו חתונה קטנה ואינטימית של 150 אורחים שרובם צעירים ,אנשים שאוהבים אוכל טוב!!את רהב כבר הכרנו שנה שעברה בחתונה של זןג חברים קרוב שם טעמנו את האוכל שלו וידענן שכשנתחתן זה הקייטרינג שלנן,אכן כך היה !!קודם כל נתחיל ברהב שמגיע לו את מלוא התודות והמחמאות ,בחור צעיר מלא אנרגיה מצחיק קליל זורם לרגע התבלבלנו אם זה חבר או ספק . תמיד היה זמין לנו בשאלות , נתן לנו טיפים ורעיונות גם בנושאים שבכלל לא היו קשורים אליו .האוכל ,,,, מה נגיד ומה נאמר ,לא פחות ממדהים !המנות הראשונות שהיו מושלמות ומיוחדות מלאות בטעמים . העיקריות שהיו גם כן טעימות הבשר שהיה מדהים ורך . המזנונים שהין מעוצבים בטוב טעם בסגנון כפרי כמו שאנחנו רצינו .והבר ,,, לקחנו מרהב גם את השירות של הבר. הוא עשה לנו שייקים להתחלה וזה היה כייפי ומרענן . כל הערב הברמנים לא הפסיקו להוציא צייסרים לרחבה ולעשות שמח בבר .ממממש ממש אהבנו את הצוות של הבר שהיה מהמם !
הצג עוד

אלבי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
התחתנו במטע זיתים בכרמי יוסף,לקחנו את קייטרינג האיכר שיעזה לנו את האוכל .בחרנו בתפריט מעשנה שהיה ללא ספק מושלם .אנחנו אנשים שמתים על בשרים וזה מה זהיה הכי חשוב לנו בחתונה .כל הבשר הגיע רך הוא הביא מעשנות מגניבות שעשו אוירה יפה .האורחים שלנו נהנו וכבר שני זוגות חברים יודעים שהם לוקחים את רהב לחתןנה שלהם .אחת הבחירות הטובות שעשינו ,ואם אתם אנשי בשר אז תעופו על הבשר של רהב !
הצג עוד

אור נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחתונה ביתית בחצר של ההורים 120 איש .בחרנו בתפריט הצמחוני עם שילוב טבעוני .כבר בטעימות עפנו על האוכל וידענו שבחרנו נכון !בחתונה האוכל היה מושלם כמו בטעימות !הכל היה מאורגן ככ יפה . המזנונים השולחנות הכסאות . הכל היה בדיוק כמו שחלמנו .לכל מי שמתלבט איזה קייטרינג לקחת בלי לחשוב פעמיים לבחור באיכר !
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
רהב עשה לנו את הקייטרינג והבר בחתונה,כל האוכל היה מאוד טעים . היתה דאגה לפרטים הקטנים ביותר כאלה שאנחנו אפילו לא חשבנו עליהם.היה לנו אירוע מהאגדות .ממליצים באהבה על השירות של רהב
הצג עוד

avit_bar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את האיכר בחרנו אחרי 2 קייטרינגים קודמים שביצענו בהם טעימות .אחרי שטעמנו את האוכל לא הייתה יותר התלבטות !!אנחנו סופר שמחים שבחרנו בהם ,רהב מקצועי ואפשר לסמוך עליו .התחתנו בפרדס חתונה של 280 אורחים צמחונית .האוכל היה מושלם !!!עד היום עברו כמעט חודשיים מהחתונה האורחים עדיין מדברים על האוכל .הכל היה טרי וטעים ,מנות מגניבות ומגוונות(תקחו את העראיס דג אמאלה כמה האורחים חופרים על זה שזה היה מושלם).בחירה מעולה שלנו !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up