כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טלי שחר-חתונות בקונספט ייחודי

טלי שחר-חתונות בקונספט ייחודי

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0526559308
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ori   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חתונה בסגנון הארי פוטר - חוויה מדהימה ובלתי נשכחת!תודה ענקית לטלי שליוותה אותנו מהשלבים הראשונים של הארגונים לחתונה. בתקשורת עם האולמות והספקים השונים וכמובן ביום האירוע עצמו התרוצצה ודאגה שהכל יעבוד ויתקתק כמו שצריך.והכי חשוב דאגה למלא את החתונה שלנו בקסם הייחודי שרק העולם של הארי פוטר יכול לספק.מעיצוב השולחנות לפי הבתים השונים, הקישוטים, הסניצ׳ים פררו רושה והשרביטים הקסומים על כל שולחן ועד לבר ״שלושת המטאטאים״ עם השיקויים האלכוהוליים, עמדת ״מצנפת המיון״ עם פרופסור ג׳יימס שחילק את האורחים לבתים שלהם ורציף ה9 ו-3/4 לצילומים קסומים.תודה לך טלי שעשית לנו חתונה מהאגדות!
הצג עוד

yael bibi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשהגענו לטלי רצינו מישהו שיעזור לנו לנהל את כל העניין הזה שנקרא חתונה... לבחור ספקים, לראות אולמות ולהצליח לשלב כל מיני מורכבויות שהיו לנו בחתונה. אחרי הפגישה איתה טלי שאלה אותנו שאלות ובנתה לנו קונספט לחתונה וככה מסתם חתונה זה הפך לאירוע של פעם בחיים. עשינו קונספט שמשקף את אורח החיים שלנו ואת התחביבים שלנו. היא לקחה אותנו לראות אולמות שמאוד התאימו לסגנון שרצינו, עשתה איתנו טבלת תקציב שהיינו צריכים לעמוד בה בלי לחרוג אבל עדיין לעשות הכל הכי מושלם שיש. וכל החויה היתה שיש מישהו שמנהל את הכל, היא מציעה לנו דברים ואנחנו רק בוחרים
הצג עוד

Dori   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טלי עזרה לנו עם חתונת הקונספט בטירוף, בין אם לגבש רעיונות לאירוע וכמובן במציאת ספקים תותחים אחד אחד. ביום האירוע עשתה לנו שקט על הנשמה מה שנתן לנו לעבור את היום בלי תקלות והכל עבד מושלם! בנוסף עיצבה לנו את האירוע ברמת קטלוג ובול לקונספט שביקשנו, ממליץ בחום!
הצג עוד

alina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את טלי גיליתי דרך הפייסבוק, ומהר מאוד היה ברור לי שאנחנו רוצים אותה כמפיקה לחתונה שלנו. ידענו שאנחנו רוצים חתונת קונספט, ותאמינו לנו: אם בקונספט משקה נפשכם - רוצו לטלי! אחרי שיחת פוקוס עם טלי אנחנו בחרנו ללכת על "שר הטבעות", וישר היא התחילה לעבוד על כל ההיבטים של איך להביא את החזון שלנו מחלום למציאות, כשכמובן תוך כדי היא גם עזרה לנו למצוא ולבחור את כל הספקים הכי מעולים מכל התחומים שהיינו צריכים. בסוף בחרנו בה גם בתור ספק, היא עיצבה לנו את האולם וכמו שהתמונות מראות - אין מילים! המקום היה נראה יפהפה והיא הצליחה איכשהו לתרגם את כל מה שביקשנו למציאות ואפילו התעלתה על כל החלומות שלנו! תשומת הלב לפרטים, הפרחים, כל קישוטי שר הטבעות, השולחנות המהממים והחופה המהממת שעיצבה לנו לא הפסיקו לגרוף מחמאות עד היום! ואם כל זה לא מספיק, השקט הנפשי בידיעה שהיא שם ודואגת להכל, שהכל יתקתק,ששום דבר לא יחסר, לדבר מול ספקים ומול האולם והכל... לזה אי אפשר לשים מחיר. טלי היא הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות בשביל עצמכם בחתונה שלכם, ב100%!
הצג עוד

רעות ישי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פגשנו את טלי לפני האירוע לעבור על כל הפרטים, טלי הראתה מקצועיות וידע במהלך האירוע סגרה את כללל הפינות שחסרות דאגה להכל והיינו רגועים לגמרי!!!
הצג עוד

שריי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היינו צריכים להרים חתונה בחודש וחצי עם מלא רצונות וקונספט מסויים, הגענו לטלי תוך שניה היא הבינה את הראש שלנו ומה אנחנו צריכים ופשוט בנתה לנו אירוע בחןדש וחצי בול בשבילנו
הצג עוד

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטלי מהמלצות רבות (!!!) בפייסבוק, אחרי שיחה היכרות, ידענו שזה - זה. טלי מדהימה, קשובה, נתנה את כולה לחתונה שלנו, אין אנשים כאלה.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טלי פשוט אלופת האלופותתת היא אירגנה לנו את כל החתונה (ואת כל הכאבי ראשי) מ א' ועד ת' בצורה הכי מסודרת, אחראית, מדוקדקת ומקצועית שיכולנו לדמיין!!! ולפני הכל והכי הכי חשוב - טלי היא בן אדם מדהים עם נשמה טובה ואנרגיות גבוהות ומושלמות! קשובה מאד לבקשות, נותנת שירות ויחס חם ואישי ובאמת בחורה שרק רוצה בהצלחת הזוגות שלה ושמה אותם בראש ובראשונה! תודה לך על הכל טליי לא היינו צולחים את החתונה הזו בלעדייך ! (; אוהבים ומעריכים המון גל ודימה ❤️🤩😘🥰
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטלי דרך חבר שהמליץ, ביצענו איתה שיחת זום ומהרגע הראשון התאהבנו במתיקות שלה!היא פשוט מקסימה!
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טלטול שלנו, לאורך כל התהליך ניהלת הכל במקצועיות, בהקשבה, בהבנה. ותמיד תמיד נתת מענה הולם, ועל כך את לגמרי ראויה להערכה. הפכת את החתונה שלנו לארוע קסום ומיוחד והמון מחמאות. חשבת על כל הפרטים מהקטן ועד לגדול.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up