כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חופות השולמית

חופות השולמית

עיצוב אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nofka8888   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהתחלנו לתכנן את החתונה, לא עבר הרבה זמן עד שהתחלנו לברר על חופות רקומות. רצינו ערך אישי למעמד החופה, שיחבר את שנינו ואת כל האורחים. גילינו שחופות רקומות זה עסק מאד מאד יקר, ולאו דווקא מתאים לרגע הזה שרצינו לייצר. ובמזל גדול - הגענו לשולמית. שולמית היא אדם קסום ומופלא, אמנית מקצוענית בנפשה ובידיה. עם חנוך בעלה המקסים והמיוחד, שולמית מציעה, בנוסף לחופות רקומות, גם חופות מודפסות - חופות שהיא מציירת בצבעי מים, ומודפסות בטכניקה ייחודית. החופות עדינות, פשוט יפהפיות. האורחים ישר שמו לב לחופה, לצבעיה, והתרגשו יחד איתנו מאד. שולמית ליוותה אותנו לאורך כל התהליכים ותהפוכות הקורונה, לכל דבר היה לה פתרון, ביצירתיות וכישרון רב. שולמית הקשיבה בדיוק למה שרצינו, המשפט שרצינו, הצבעים, הצורות, והכינה לנו גם עזרים נלווים לחופה, כמו כרית לטבעות, עם ציור החופה שלנו. בנוסף, שולמית מצאה את הדרך לשלב גם את סבא שלי בהכנות, דבר שהיה לי כל כך ערכי וחשוב, וכל כך ריגש אותו.
הצג עוד

Shulamit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נדהמנו מהכישרון, המיומנות וההשקעה של שולמית בחופה שהכינה למשפחתנו. לקראת חתונת הנכדה שלנו עלתה הרעיון להכנת חופה שכל הזוגות הבאות במשפחה יעמדו מתחת . ושמם יירשם בגב החופה. עם קבלת היצירה האומנותית של שולמית ידענו שקיבלנו החלטה נכונה.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
רצינו שהחתונה שלנו תהיה על פי המסורת היהודית, עם הרבה מגע אישי, ביטוי של מי שאנחנו כזוג ותחושת ייחודיות לנו ולאורחינו והחופות של שולמית כאילו נוצרו במיוחד בשבילנו! התהליך שעברנו עם שולמית העניק לנו תחושה של משמעות וחיבור לכל מה שאנחנו מאמינים בו והחופה, שיצאה מהממת ביופיה, השרתה עלינו אווירה ייחודית במהלך הטקס, לפניו ואחריו. תודה שולמית, שלקחת חלק גדול בהפיכת היום הזה לכל כך מיוחד עבורנו!
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מצאנו את האתר באינטרנט והעבודות ממש מצאו חן בעינינו והמחיר היה ממש אטרקטיבי. כל התהליך עם שולמית היה מאוד נעים והקומוניקציה נעשתה בצורה מאוד מקצועית חברותית ופתוחה. יכולנו לבוא עם רעיונות ובאמת באו לקראתנו ואנחנו ממש מרוצים מהתוצאה. יצא מדהים!!! ממש ממליצים בחום ומכל הלב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up