כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דנה שדה - עיצוב אירועים

דנה שדה - עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
טלפון:0524778828
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
95 מתוך 100
דנה מאוד נחמדה, היה כיף לעבוד איתה. מוכשרת מאוד ומקצועית. היא עיצבה את האולם בדיוק כמו שרצינו. מחיר היה הוגן. ממליצה בחום.

זוהר ודין   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
דנה האלופה דאגה לעיצוב מושלם של החתונה שלנו!החופה הייתה מדהימה והעיצוב בשולחנות ובשלט קבלת פנים היה קלאסי ועדין 👌🏼רעיונות העיצוב שלה היו מדוייקים אלגנטיים, ויחד עם זאת הייתה גמישה לשילוב טאצ'ים אישיים שלנו קיבלנו הרבה מאוד מחמאות על העיצוב
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
דנה היא ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו! היא התאימה לנו את העיצוב בדיוק לפי מה שרצינו והכל היה באדיבות ובנועם. היא דאגה שאהיה מרוצה ובאה לקראתי בהכל! העיצוב היה ברמה הכי גבוהה ומקצועית שיכולה להיות!! ממליצה בחום!!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
דנה המקסימה מעצבת מקסים ובמחירים שפויים לחלוטין. אין לי זיקה לתחום העיצוב לא ידעתי מה אני רוצה ובכל זאת קיבלתי התאמה מושלמת בסגנון ובמחיר (: ביום החתונה דנה הגיעה ופשוט תקתקה את עיצוב החופה בהתאם לתחילת הצילומים, לא הייתי צריכה לדאוג לכלום (:
הצג עוד

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
95 מתוך 100
כשקיבלנו את הרשימה של המעצבים שהאולם שלנו עובד איתם, נכנסתי לאינסטגרם של כל אחד מהם וברגע שהגעתי לעמוד של דנה - ידעתי שזה מה שאבחר. דנה עיצבה לנו את החתונה בצורה כל כך מדוייקת, יפה, עדינה, וקיבלנו מחמאות מכולם! העיצוב של דנה גרם לאירוע להיות כמו בדמיון שלי והפך את כל היום הזה לבלתי נשכח :) תודה רבה!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עיצוב חופה מדויק ביותר! הראיתי לדנה את הרפרנסים למה שרציתי והיא הוסיפה עוד רעיונות ולבסוף יצאה חופה פשוט מושלמת! לא יכולתי לדמיין אותה יותר יפה מזו... :) תודה!!

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התקשרתי לדנה שבוע וחצי לפני החתונה... לאחר שמעצבת האולם דפקה לי ברז. דנה הייתה מדהימה!! כבר משיחת הטלפון ולאחר שסיפרתי לה מה קרה, שמעתי שיש על מי לסמוך!! דנה קלילה, ובאה לקראתי בכל מה שביקשתי במיוחד כי החלטתי שעל העיצוב לא הוציא הרבה כסף. דנה פשוט מושלמת! עשתה הכל ברוגע ,עדינות, ונעימות.. כל בני במשפחה שלי התלהבו מהעיצוב ועל הדרך עבודה הרגועה שלך. זרמת עם הרעיונות שלי ושלך ועשית את זה פשוט מדהים!! הצלת אותנו ברגע האחרון, ודאגת לנורות מאחורי החופה, בגלל פשלה של האולם, וזה ממש לא מובן מאליו🙌 אין עלייך, נעביר את שמך הלאה שעוד כלות יזכו בך 🤗❤️
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את דנה פחות מחודשיים לפני החתונה, אחרי שביטלתי את החוזה עם מעצבת אחרת. הסברתי לה בדיוק מה אני רוצה מבחינת עיצוב חופה, שביל לחופה ושלט כניסה והיא הייתה מקסימה וזמינה מהרגע הראשון! באירוע עצמו העיצוב היה מושלם, בדיוק כמו שדמיינתי :)
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לדנה הגעתי דרך המלצות מחברים ומהמלצה חמה חמה מצוות מסודרים- ארגון אירועים וכמובן שהם לא טעו! דנה פשוט מושלמת, הסברתי לה את הקו שאני רוצה לעיצוב ומשם השמיים היו הגבול בשבילה. היא קלעה בול לטעם שלי, כל העיצוב היה בטוב טעם עם פרחים טבעיים וסגנון בוהו אורבני, ממש כמו בחלומות שלי! דנה היא מגשימת חלומות! ממליצה בחום לשכור את השירות של דנה, היא כלכך אדיבה, אכפתית, מרגיעה ובעלת חוש עיצובי אמאל'ה!
הצג עוד

Sabina   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אם היה דירוג יותר גבוה הייתי נותנת יותר. הייתה זמינה תמיד תמיד תמיד,יצירתית, ידעה לכיוון אותנו לעיצוב משגעה שיהיה בול לטעמינו. אלופה במקצוע שלה❤❤❤ ממליצים בחום ובאהבה טימור&סבינה💋💯
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up