כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ג'וב אנד ג'וי | J&J

ג'וב אנד ג'וי | J&J

גני אירועים
טלפון:0723934004
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Li   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מקום מיוחד , שמשלב טבע ועם זאת שלא יהיה כמו בחתונות . והגעתי במקרה לאריק וסמדר בג׳וב אנד ג׳וי . הגענו להתרשמות ראשונית וישר הרגשנו בבית , אריק וסמדר דאגו שנרגיש הכי בנוח שיש וענו על כל השאלות , אבל מעבר לכל הדברים הפשוטים אך הכל כך חשובים כמו יחס הרגשנו שיש ממש חשיבה על הפרטים הקטנים . סמדר איתרה כל אורחת על עקבים וחילקה להן כיסוי לעקב דק כדיי שילכו בנוח על הדק . מורג המנהלת ארועים שהייתה בקשר איתנו הייתה זמינה לכל שאלה ולכל בקשה , קיבלנו ממנה המלצות ומספרי טלפון ובאמת שהיחס הייה רחוק מלהיות רק מקצועי הוא הייה חם ואוהב מכל כייון ממש מרגישים שהם אוהבים את מה שהם עושים ואין אורח עד היום שלא שאל אותנו איך הגענו למקום הזה וכמה הוא יפה ומושלם ומיוחד ! הייה ארוע באווירה שמחה צבעונית טיבעית חמה וכל מה שיכלתנו לבקש !
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
היופי של המקום הוא הדבר שמשך אותנו בהתחלה, והקסם של סמדר ואריק הכריע את הכף לטובת קיום החתונה שלנו ב Job&Joy. היה מושלם! הנוף, החופה, עיצוב השולחנות וכל הפרטים הקטנים שהעין האומנותית של סמדר דאגה להם. לנו באמת לא נותר לעשות הרבה חוץ מלהנות.
הצג עוד

Oranit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונה קטנה, וכבר מאז שהסתכלנו על תמונות באתר אהבנו מה שראינו! יצירת הקשר נוחה, מורג הייתה מקסימה וחזרה מיד עם הצעת מחיר פרקטית והגיונית, אריק וסמדר הבעלים פשוט מקסימים ודאגו לנו לדברים שבכלל לא חשבנו שנצטרך לדאוג להם! כשסגרנו את המקום הם גם לקחו אותנו לסיבוב באתרים בישוב עצמו שאפשר להצטלם בהם לפני החתונה. בבוקר התארגנתי במקום עצמו בחדר שסודר והוכן במיוחד, וגם החתן הגיע להתלבש לפני בחדר נפרד. הדס השכנה של הבעלים היא גם שוזרת פרחים והכינה לנו חופה מקסימה וסידורי פרחים לשולחנות, סמדר סידרה בדים לבנים מקסימים על החופה (שכלולה בהצעה) ואריק עזר לנו לתפעל את מערכת ההגברה המושלמת שיש במקום, שהשמיעה פלייליסט מוכן שהכנו בספוטיפיי בסאונד שכולם שמעו אבל לא הפריע לאף אחד לשוחח. סמדר גם מצלמת בחסד, ובזמן שהתחלתי להתארגן והצלמים עוד לא הגיעו, וגם במהלך כל היום היא צילמה תמונות של מאחורי הקלעים ושלחה לנו ביום למחרת, פתיחה מושלמת לבוקר מבחינתנו :) נשארנו לילה בסוויטה שהוצעה לנו, מה שהוריד הרבה סטרס מהיום עצמו, ובערב אחרי שכולם הלכו התפנקנו בסאונה וג'קוזי, וכמובן זכינו בארוחת בוקר מדהימה למחרת עם הנוף (שסמדר התאימה במיוחד בשבילנו, שאוכלים טבעוני!). בקיצור, לא לחשוב פעמיים. היחס החם שווה הכל, וזה בדיוק מה שצריך ביום המרגש הזה!
הצג עוד

Mirit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את המסירות הלבביות והתחושה שנכנסנו למשפחה אמיתית ומחבקת. אריק וסמדר זוג מדהים שהעמיד את המתחם של הבית הגינה וחדר האירוח לרשותו. השירות ניתן באהבה דאגה ואיכפתיות אמיתית! היומיים שבילינו שם היו קסומים לעין שיעור. הצוות שעמד לרשותנו הפינוקים האין סופיים ובעיקר החיוך והתחושה שיש לנו מי שמתפעל את האירוע כל הזמן. תודה מיוחדת מקרב לב למורג מנהלת האירוע שלנו שהיא עכשיו כבר חלק מהמשפחה והלוואי שלכל אחד יהיה מלאך כזה בחתונה שלו. אנחנו כותבים את זה בהתרגשות רבה ובעיניים נוצצות. אתם פשוט מספר אחד וזכינו לחוויה בלתי נשכחת. אריק סמדר ומורג אנו אוהבים אתכם ותמשיכו לפזר את הקסם שלכם לעוד המון זוגות אמן!!!
הצג עוד

Muriel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחגוג אירוע משפחתי מורחב לזוג בתאריך של החתונה שנדחתה. מכיוון שהם הכירו באיטליה רצינו מקום פסטורלי עם אוירה של חו"ל. מהשיחה הראשונה עם סמדר,מורג ואריק הבנו שמצאנו לא רק את המקום האידיאלי עם נוף משגע, אלה חשוב מזה אנשים עם רצון אמיתי לתת וליצור עבורך את האירוע המושלם עד הפרטים הקטנים. תודה לסמדר ואריק מכל הלב.
הצג עוד

כרמית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם מורג, הבנו שאנחנו בידיים טובות! אירוע בוטיקי מהמם! עם נוף נהדר ואוכל מצויין והכי חשוב אנשים טובים ושרות יוצא מהכלל!
הצג עוד

Limor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשהגעתי למקום הקסום והתאהבתי ברגע.הנוף, האווירה, היחס והשרות הכל יחד התערבב לחוויה יוצאת דופן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up