כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רפי גיל - רפאל גיל מהנדס

רפי גיל - רפאל גיל מהנדס

בעלי מקצוע אחר
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גיא מלמד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
עשיתי את הקורס של רפי גיל ולמדתי ממנו המון. השיעורים מועברים בצורה מעניינת ואינפורמטיבית. אני מאוד מרוצה מהקורס וזה שיפר לי את הידע בתחום. תודה רפי!

נטע זקן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אני מעצבת פנים כבר 8 שנים ותמיד רציתי להתמקצע בתחום של בדק בית וכך אוכל לעזור לאנשים במהלך רכישת דירה חדשה ומצאתי את הקורס של רפי גיל שהיה עבורי כמו כפפה למקצוע שלי..אחרי 3 שבועות בקורס אני סיימתי אותו בהצטיינות ולמדתי בתהליך המון ידע מקצועי וטכני שיעזור לי להציע שירות נוסף ללקוחות שלי..דבר שיעזור להם לחסוך כסף ויסייע לי להציע שירות נוסף וחשוב! תודה רבה רפי היית מרצה נהדר והעברת את החומר בקלות ופשטות בגובה העניים!
הצג עוד

meytarzvuloun   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
טוב אז אחרי שלקחתי את הקורס של רפי גיל (או רפאל גיל לא באמת יודעת איך עדיף לקרא לו בצורה פורמלית :) ) אני רוצה לומר כמה מילים..קודם כל חשבתי שאני יודעת הכל והוא הוכיח לי שאני לא יודעת עוד המון דברים שקשורים להנדסת בניין, הדבר השני הקורס מועבר בצורה קלה ונוחה להבנה והוא מדבר בגובה העניים שזה חשוב. דבר שלישי שהקורס מקיף המון נושאים והמחיר לא יקר אבל הנושאים רחבים ומקיפים ונותנים נקודת מבט שאפילו לא חשבתי עליה ואני בטוחה שאני יוכל להציע דברים נוספים כעת ללקוחות שלי ולהבטיח שאני נותנת עיצובי דירות שעומדים בתקנים בצורה נכונה ומותאמת יותר. אז תודה רבה לך ואני ממליצה לכל אחד שמתעסק בתחום לקחת את זה ולהתמקצע אפילו עוד יותר ממה שהוא חושב שהוא ממוקצע..
הצג עוד

חן עידו   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
לקחתי את הקורס של רפאל גיל למציאת ליקויי בנייה ואני חייב לציין שהקורס הועבר בצורה מופתית וחומר הלימוד היה מעניין ומשכיל במיוחד..יש לי 10 שנים ניסיון בעבודות בניין וכאן למדתי דברים מהותיים לעבודה שלי שלא ידעתי לפניי ואני ממליץ לכולם.
הצג עוד

עדי ברקוביץ   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
רפי גיל הקורס המקוון שלך היה מעולה..בתור מעצבת פנים מתחילה למדתי הרבה טכניקות ושיטות חדשות שיגנו עליי ועל הלקוחות שלי מפני ליקויי בנייה..שמחה שעשיתי את הקורס וממליצה לכל מי שבתחום הקורס מאוד מפורט ומשתלם מבחינה מקצועית
הצג עוד

avibuzaglo750   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
סיימתי ביום חמישי את הקורס המקוון של רפי גיל ואני חייב לומר שלמדתי ממנו המון שיטות עבודה שלא הכרתי ומוצרים לבדיקת ליקויים שלא הכרתי או חשבתי עליהם..גם שאתה חושב שאתה מבין הכל מסתבר שאתה לא מבין חצי מהדברים..לי בתור קבלן הקורס הזה נתן נקודת מבט אחרת על בנייה ואני בטוח שעכשיו אני יעמוד יותר בתקנים ובסטנדרטים הקבועים בחוק שאפילו לא שמעתי עליהם בעבר..תודה רבה רפי ורק הצלחה!
הצג עוד

דקל סופר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
לקחתי חלק ביום עיון של רפי גיל היה מעולה הוא מאוד מקצועי עם מלא ידע על בדק בית תודה רבה על המידע העשיר והמעניין למדתי הרבה

tamarrozefeld   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
רפאל גיל או כמו שאני קוראת לו רפי גיל עזר לי להכניס לסל השירותים שלי גם בדק בית ואני כבר מתחילה לבצע ולהציע ללקוחות. קורס מאוד מקיף ומקצועי ממליצה!

mottichemed   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הייתי ביום עיון של רפי גיל (רפאל גיל) בנוגע לבדיקה עם מצלמה תרמית ואני חייב לציין שזה נתן לי הסתכלות אחרת על בדק בית ללקוחות שלי ואני ממליץ בחום לקחת סדנא או יום עיון שלו מדובר בבחור מקצועי עם ניסיון..בהצלחה ותודה רבה רפי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up