כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Live Center - לייב סנטר

Live Center - לייב סנטר

שידור חתונה בלייב
טלפון:0547753707
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ornela Goldi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחת ההחלטות הכי חכמות שלנו לגבי הפקת החתונהה! כל המשפחה והחברים שלנו מסביב לכל העולם יכלו לצפות במשך 4.5 שעותתת בחתונה! וממש מממש הרגישו חלק מהחתונה! וואוו! לא יאומן! האיכות פשוט מושלם! שלחו לנו צילומי מסך וזה נראה יותר טוב אפילו ממה שהאורחים בחתונהה עצמה שלחו לנו! תודה תודה תודה!! ממליצה בחוםםםם! אורנלה, אחות של אודליה הכלה! יאללה מחפשת חתן ומזמינה אותך לעשות זום בחתונה שלי בעזרת השם! תודה מכל הלב!! ❤️💋
הצג עוד

gooligali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אודי היה סופר מקצועי, הוא הגיע לאירוע עוד לפני קבלת הפנים, הכין כל מה שהיה צריך לקראת האירוע ובזמן האירוע היה תמיד במקום הנכון, בזמן הנכון וגם ידע לצלם את הרגע בצורה הטובה ביותר. חלק גדול מהמשפחה שלנו ומהחברים שלנו גרים בחו"ל או שהו בחו"ל בזמן החתונה, בזכות הצילום והשידור הם הרגישו חלק בחתונה ומסרו לנו שהשידור היה נפלא.
הצג עוד

Judith   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אודי הציע לנו את השידור בלייב כשהבנו שהמשפחה שלי מצרפת לא תוכל להגיע לחתונה שלנו. עצם העובדה שידעתי שהם ביחד איתי מאחורי המסך היה לי מאוד מרגש והרגשתי שהם חלק מהאירוע לגמרי. קיבלתי מכולם טלפון על זה שהיה מדהים לחוות את זה איתנו ולהיות חלק על אף המרחק. אגב, ראינו את השידור שוב ושוב וזה ממש כיף בתור כלה לראות את החתן נכנס ;)
הצג עוד

einat.rokach   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה למעשה היתה יותר של האורחים שלא יכלו לקחת חלק בחתונה בגלל הקורונה, בחתונה של 20 בחוץ ועשר בפנים היה לנו ברור שאנחנו צריכים למצוא את האדם הנכון.. וזה בהחלט אורי
הצג עוד

kgreifman   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אודי הגיע עם ציוד משוכלל, מצלמות מקצועיות ומסך ענק. היה וואו! כל כך התרגשנו לראות את כל האורחים גם מרחוק, והיה נדמה שהם ממש איתנו קרובים. לא יכולים לדמיין איך היינו עושים את זה אחרת!!!! איכות הצילום והסאונד היו פצצה!
הצג עוד

s   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
לא יכולנו להזמין אנשים לחתונה בגלל הקורונה. בזכותכם, הצלחנו להעביר באיכות מעולה ובאופן ברור את כל האירוע. תודה! ממליצה בחום!
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בתקופת הקורונה בחתונה קטנה ואינטימית אבל ההורים של שנינו, שגרים בארה"ב, וכן משפחה וחברים נוספים, לא יכלו להגיע. אודי עשה את הבלתי אפשרי וגרם לכל מי שצפה מרחוק להרגיש שהוא ממש חלק מהשמחה. השידור של החתונה היה מושלם - לגמרי חלק עם קליטה מעולה. והוספנו מסך טלויזיה גדול כדי שגם אנחנו נוכל לראות את המשתתפים בזום, לא רק הם אותנו. סה"כ היתה לנו חוויה כל כך טובה עם אודי ועם צוות Live Center, ולמרות שהיינו רחוקים מהמשפחה, הם באמת עזרו לעשות את החתונה לאירוע השמח בחיינו.
הצג עוד

Artov   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אודי בא בזמן. והתחבר במהירות. איכות השידוק היה מצויין.
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אודי היה מצוין. מההתחלה שלח המון סרטונים ודוגמאות של איך זה יראה. לאירוע הוא שולח לינק וקבוצת וואטסאפ לכל מי שרוצה להתעדכן. עשה כל מה שסיכמנו (צילומי קבלת פנים, כתובה, חופה, הדלקת נרות) מבלי שהיינו צריכים להסב את תשומת לבו, הוא עשה הכל לבד וקרא לנו לדברים שצריך\כדאי לטובת אלו שצופים בנו.
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אשתי מארה״ב ורוב המשפחה שלה לא יכלה להגיע לחתונה. בנוסף, החתונה נדחתה פעמיים ולבסוף עברה למתכונת קטנה ביער. כל התקשורת עם אודי היתה מאוד נעימה ומסודרת, הוא הגיע לפני הזמן, דאג שישמעו כמו שצריך ואפילו עזר בקשיים טכניים שלא היו קשורים לשידור. השידור עצמו היה באיכות מעולה, וכל מי שרצה לראות הצליח. את האמת, גם בלי המשפחה בארה״ב והחברים בארץ אני שמח שיש לנו וידאו של החופה. השקעה מעולה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up