כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דניאל קיפרמן - איפור ועיצוב שיער

דניאל קיפרמן - איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0509247544
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
100 מתוך 100
דניאל קשובה, מקצועית ומשרה רוגע וכיף ביום החתונה וגם לפני. האיפור והשיער החזיקו מעמד לאורך כל היום.בנוסף איפרה גם אמא שלי שהייתה מאוד מרוצה.
הצג עוד

dear   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
הייתה לי חוויה סופר מתוקה עם דניאל מקצוענית אמיתית מולטי טאלנט של ממש
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אחד הדברים שהלחיצו אותי בנוגע לחתונה, היה להרגיש שאני בתחפושת.. שיהיה פער קיצוני בין מי שאני בדרך כלל לאיך שאני בחתונה. כאשר חיפשתי מאפרת ומעצבת שיער התרשמתי מהעבודות של דניאל שהיו עדינות ומקצועיות ואני מאוד שמחה שבחרתי בה לחתונתי. היחס של דניאל היה נעים ומקצועי, משיחת הטלפון הראשונה, למפגש הניסיון וביום החתונה עצמה. הרגשתי שהיא ממש מצליחה לקרוא מה נכון לי גם מבחינת עיצוב השיער והאיפור, אבל גם מבחינת הוויב והאווירה. היא השרתה עלי המון נינוחות ורוגע. גם כאשר הגיעו לדירה חברות וצלמים והתחיל להיות יותר רועש ולוחץ, היא הצליחה להישאר מאוד ממוקדת ומאוד רגועה וקשובה אלי.זו היתה חתונת שישי, כך שנפגשנו מאוד מוקדם בבוקר ולהתחיל איתה את היום ממש השפיע לי על האווירה הנינוחה שהמשיכה לשאר היום. האורחים מאוד התרשמו ואמרו לי כל הזמן שהייתי ממש אני.חייבת לציין שגם המחיר היה מאוד מאוד הוגן ביחס למה שראיתי בחיפושים.אז כמובן שממליצה מאוד על דניאל ומאחלת לה המשך הצלחה.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ווואוו מאיפה להתחיל??? דניאל הייתה מהממת מהרגע הראשון!!!! כבר בשיחת טלפון עם דניאל היה לי ממש נעים ומקסים. דניאל ליוותה אותי ביום החתונה לאורך כל היום והיא הייתה מדהימה!!!!! הייתה שם בשבילי! עזרה, הכילה, והקשיבה!! עשתה לי איפור שיער מושלם!!!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
דניאל איפרה אותי לצילומי תדמית.דאגה להתאים את האיפור לצילומי חוץ, איפור טבעי ומדויק.לא פחות חשוב, נעימה, קשובה, עדינה, זמינות מהירה לשאלות לפני הפגישה.ממליצה מאוד!תודה דניאל, החוויה הייתה מושלמת.
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניאל מושלמת! קודם כל במפגש ההכנה היה ככ נעים ומאפשר. אחר כך יצאתי והיה לי כיוון קצת אחר עם האיפור אז כמובן שהיא זרמה איתי ביום החתונה. לא הכריחה אותי בכלום, לא תוספות לא ריסים. פשוט זרמה איתי ועשתה אותי הכי יפה ובול האיפור שיער שרציתי. הרגשתי הכייי מהממת וזוהרת. וחוץ מזה פשוט עשינו כיף והשרתה עליי נחת וביטחון. הכי מהממת ונעימה ומקצועית בטירוף. ועשתה לי תמונות יבאלהההה . ומחיר הוגן מאד לטעמי.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניאל הומלצה בקבוצת הוואטסאפפ השכונתית שלנו. הגעתי אליה לצורך איפור לצילומי תדמית. דניאל הייתה נעימה ומקצועית, זמינה ומדויקת. האיפור בדיוק מה שכיוונתי אליו עם הרבה מחשבה והתאמה לי אישית. ממליצה בחום להגיע לדניאל ולהתרשם בעצמכן.
הצג עוד

הגר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניאל היא אישה מקסימה ומוכשרת. לאורך הדרך, תמיד הייתה זמינה ועזרה לי בכל שאלה שהייתה. במהלך ההתארגנות, היא הביאה איתה המון רוגע ואווירה טובה והרגשתי בידיים טובות! האיפור והשיער היו יוצאים מן הכלל - הרגשתי זוהרת וקורנת לאורך כל החתונה. לקחתי את דניאל גם כמלווה שלי באולם - והיא עשתה זאת במלוא המקצוענות , הכול היה מתוקתק ונתנה לי גם ספייס כשהייתי צריכה.
הצג עוד

טל מ   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה וואו ברמות, היה כזה כיף עם דניאל ומרגיע וזו רמה כזו גבוהה של מקצועיות, וואו אין לי מילים, האנרגיה גם הייתה כזאת מדויקת, והשיער והאיפור נשארו עד שהגעתי חזרה לדירה בלילה!! תודה על החוויה הכי מושלמת , רגועה, ומדהימה איתך
הצג עוד

shani   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאוד חששתי מלעשות איפור ושיער לחתונה. לא רציתי להרגיש מאופרת מדי או עשויה מדי.דניאל לאורך כל התהליך הייתה סופר קשובה ומכילה. נעימה בצורה קיצונית ופשוט הסירה לי את כל החששות שהיו לי.היה לנו פשוט בוקר כיפי יחד שהסתיים בתחושה הכי מדהימה שיש, כי הרגשתי הכי אני, בדיוק כמו שרציתי.ממליצה בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up