כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ארגון חופות מבית השגחה פרטית

ארגון חופות מבית השגחה פרטית

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0515251948
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Effie   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
כל התהליך מול חופות היה נעים, מסודר ומונגש. הרב צ'אק דוידסון הוא איש מעניין מאוד וערך טקס שמותאם לנו וגרם להרבה התרגשות.

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אחרי שיצאנו למסע חקירה היכן אפשר להתחתן מחוץ לרבנות אך כן לקיים חופה כדת משה וישראל - מצאנו את ארגון חופות מהמלצות של אחרים ברשתות. מהרגע הראשון בו יצרנו קשר, קיבלנו שירות נפלא, נדיב ומקצועי. את טקס החופה העביר הרב צ׳אק שאין מספיק מילים שיוכלו לתאר כמה הוא היה מרגש ומדהים! גם אחרי החתונה קיבלנו שירות נפלאה ומעטפת מקצועית לכל שאלה ולכל עניין שהיה לנו.אנחנו יותר מממליצים לעשות את הטקס המרגש והמקודש שלכם בארגון עם ערכים טובים כמו חופות שנותן חוויה נפלאה ובלתי נשכחת וגם האמא והאבא לכל מה שקשור להסכם הנישואין שלכם.אחת הבחירות הכי טובות שלנו בחתונה
הצג עוד

naama464748   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
החוויה עם ארגון חופות הייתה נהדרת! ואיפשרה לנו למצוא את עמק השווה בין שנינו כך שהחתונה גם תהיה אורתודוקסית הילכתית וגם תאפשר טקס שוויוני תוך התייחסות לסוגיות בעיתיות של עגינות וסרבנות גט!
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התחתנו עם הרב אברהם שמאע ואני ממליצה עליו מכל הלב!!! ארגון חופות מתאים למי שמעוניינת בחתונה אורתודוקסית, לפי ההלכה, אבל לא דרך הרבנות. ממש היה לנו חשוב לא להתחתן דרך הרבנות. פגשנו את ניצה מהארגון שעזרה להתאים לנו רב לפי מה שרצינו שיהיה בחופה. יש כל מיני דברים שמותרים לפי ההלכה והארגון מאפשר - כמו לצעוד בלי הינומה, שהכלה תעניק לחתן טבעת, ועוד ועוד. בכללי אם רוצים חתונה קצת יותר שיוויונית (ושעדיין תעבור בגרון לבני משפחה חרדים/דתיים) אז אני ממש ממליצה על הארגון ועל הרב שמאע שעשה לנו חופה בדיוק כמו שרצינו!
הצג עוד

Moshe   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ארגון חופות הוא בית לכל מי שחשוב לו לעשות חופה יהודית מסורתית לפי ההלכה, בדרך נעימה מכבדת וכזו שלא מחפשת בציציות, אלא עושה הכל בשביל שהתהליך יהיה כמה יותר נוח וחבורתי לזוג, הכל במסגרת מגבלות ההלכה, ארגון מבורך בקיצור כל מי שלא רוצה לעבור דרך מוסד הרבנות העסקני וחסר האמפטיה צריך ללכת לחופות
הצג עוד

Ornat   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לאסף ולי היה חשוב שהרבנות לא תהיה חלק מחיינו, אבל כן רצינו חתונה יהודית הלכתית. דיברתי עם בת דודה שלי, הרבה עידית מבורך-שאג, בבקשה שהיא תחתן אותנו - והיא זו שיצרה עבורנו קשר עם ארגון ״חופות״ שעורכים חתונות יהודית-הלכתיות ללא מעורבות הרבנות. הם שלחו לנו שלל טפסים, שאת חלקם מילאנו לבד ואת חלקם מילאנו בנוכחות עו״ד, שכללו הסכם חיים משותפים ועוד שלל מסמכים חשובים שמעגנים את השוויון והשותפות בינינו. עידית תפרה לנו טקס חופה אישי, מרגש ומדויק, שמצד אחד נשאר באורך קל לעיכול (כ-20 דקות) ומצד שני היה מלא בנגיעות אישיות שהיו לגמרי לגמרי אנחנו. התגובות מהאורחים היו מטורפות, כולל אנשים שהפתיעו אותנו ממש בתגובה החיובית שלהם (כמו דודה חרד״לית שלי שחששתי שתרגיש לא בנוח בטקס שמנהלת אישה, אבל ממש ממש התרגשה ממנו). זה לגמרי היה לב האירוע שלנו.בחרנו להישאר רווקים במשרד הפנים, ורק לשנות סטטוס בביטוח לאומי ל״ידועים בציבור״ - ככה אנחנו מבססים את המחויבות שלנו אחד לשניה גם מבחינה משפטית, אבל מוודאים שהרבנות לא תהיה חלק מהחיים שלנו גם אם חלילה נפריד כוחות בעתיד.
הצג עוד

3tuli   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
שמעתי על ארגון חופות כבר לפני כמה שנים, ומאז ידעתי שזה פתרון מדהים למי שרוצה להתחתן באופן הלכתי ויהודי אך לא רוצה קשר עם הגוף של הרבנות, כשהחלטנו שאנחנו מתחתנים היה לי ברור באופי של שנינו ושל המשפחות שלנו שארגון חופות עונה על כל מה שחיפשנו, מההתחלה כשנתחלנו לדבר איתם היו נעימים, זמינים מאד, מאד מסבירים והשלימו לנו את הפרטים שהיינו צריכים, ובסופו של דבר גם המפגש כם הרב שחיתן אותנו והחופה עצמה היו בדיוק מה שהתאים לנו, חוויה נעימה מאד!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
דבר שהיה ברור לנו כזוג עוד לפני ההחלטה להתחתן היא שלא נערב גורמים פוליטיים בחיי הזוגיות שלנו ושלא נתחתן דרך הרבנות משום כך. יחד עם זאת, היה לנו חשוב לשלב בין טקס יהודי מסורתי לבין טקס שוויוני שייחד אותנו ויהיה משמעותי עבורנו. אחרי מעבר על ארגונים רבים (וטובים) שמחתנים מחוץ לרבנות, החלטנו שארגון 'חופות' הוא הארגון המתאים לנו ביותר. בארגון מקיימים טקס יהודי כהלכתו, עם כל המאפיינים שחובה שיהיו בטקס יהודי כהלכתו, אך לא מעבר לכך. כלומר לא מחייבים לבצע דברים שאינם חובה על פי ההלכה (כפי שקורה ברבנות). החופה נערכת ע"י רבים מוסמכים.אותנו חיתן הרב צ'אק דוידסון שהיה התאמה מושלמת עבורנו. בתור חילונים עם שאלות רבות לגבי הטקס הדתי הוא ענה לכל שאלה בסבלנות ובבהירות, נתן לנו חופש בחירה גדול באופן בו תתנהל החופה, הכל ללא חריגה מהטקס הדתי. את הטקס עצמו הוא הוא הוביל בעדינות ובנעימות, תוך מתן המון מקום לברכות שאנחנו אמרנו. מכל החלקים בחתונה, התגובה הכי שכיחה שקיבלנו על החתונה שלנו הייתה "איזו חופה מרגשת ומיוחדת!", כך גם אנחנו הרגשנו.
הצג עוד

אביאל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
הייתה לנו בעיה עם חתונה דרך הרבנות, מצאנו את חופות ולאחר שבדקו את העניין ההלכתי הם עזרו לנו בכל הדרך באופן אדיב, מקצועי וברור. אין על חופות ואין על הרב צ׳אק!! הייתה חופה מדהימה ונתנו לנו את מלוא החופש להחליט איך תראה החופה שלנו עם הצמדות לכללי ההלכה הנצרכים בלבד. מומלצים מאוד ותודה רבה לחופות!
הצג עוד

נעה יקא   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לארגון חופות כשחיפשנו חלופה לרבנות. התחתנו אזרחית בחו״ל ורצינו לעשות טקס מסורתי בחתונה. כל התהליך היה מרגש ומשמעותי - החל מהפגישה הראשונה עם ניצה, שלמדה להכיר אותנו, הייתה נעימה והתאימה לנו בדיוק את מה שרצינו. בהמשך נפגשנו עם הרב שלנו, שמחה לוי, שוחחנו ארוכות ולמדנו ביחד את מבנה הטקס. שמחה התעניין בנו וביקש לדעת איך אנחנו רואים את הטקס ואיך נרצה שהדברים יראו. כל בקשה שהייתה לנו נענתה בחיוב, כל דבר שלא הבנו הוסבר לנו בסבלנות.החופה הייתה מרגשת ומיוחדת, אף אחד לא שם לב שהיא לא הייתה דרך הרבנות וכולם החמיאו לנו עליה (ועוד ממשיכים:)אנחנו ממליצים בחום על ארגון חופות לכל מי שרוצה לערוך טקס מסורתי, מכובד ואישי 🤍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up