כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שלומי שפיר DJ

שלומי שפיר DJ

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daria   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
לשלומי הגענו דרך חתונה של בן דוד של הבן זוג שלי אחרי ששוחחנו עם כמה וכמה דיג׳יים ומשהו הרגיש לנו לא זה עד שגילינו על שלומי. בתכלס אין כמו לראות את הדיג׳יי בלייב ולהבין את כל סגנונות של המוסיקה שלו. ישר אחרי החתונה הבנו שזה הולך להיות הדיג׳יי שלנו בחתונה ופשוט נגמרו החיפושים.
הצג עוד

idogal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שלומי הוא DJ מצויין. קלע לטעמנו, לטעם הקהל ולאווירה באולם היטב במיוחד. האורחים בחתונה נהנו מאוד מהמוזיקה. במהלך כל ההכנות וההיכרות שלומי היה זמין, נעים, ואנושי. אנחנו שמחים מאוד על כך ששלומי היה ה DJ בחתונה שלנו - ואם להודות באמת, זה גם היה די ברור לנו שכך יהיה כבר מהשיחה הראשונה איתו.
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אז ככה, אחלה שלומי, אחלה בן אדם, זורם סבבי כיפי, ידע לקרוא את הקהל. מחיר אחלה. מה צריך יותר יאלה לסגור איתו מהררר
הצג עוד

Leenoy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
פשוט מלך! לא הכרנו את שלומי ולא שמענו אותו בחתונה או אירוע, הגענו אליו משיטוט באינטרנט וצפייה בהמון המלצות. קבענו להיפגש ובפגישה מאוד מהר הבנו שאנחנו הולכים איתו, מקצוען משרה ביטחון ואחלה גבר! הביא לנו באירוע אנרגיות מההתחלה ועד הסוף, שבר את הרחבה והרים את כולם באוויר. תודה רבה שלומי אוהבים אותך 💜
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שלומי האלוף עשה לי את המסיבה! דיבר איתי מראש ארוכות ובסבלנות לתיאום המוסיקה לרצונות שלי, ונתן תחושה נהדרת ומרגיעה כל הזמן. הגיע מראש לסדר את כל הציוד, גם כאן תוך התחשבות בשגעונות שלי בסבלנות רבה. בערב המסיבה, ידע בדיוק מתי לנגן מה. קלע לטעם שלי ושל הקהל כפי שנדברנו מראש, עמד והרקיד עם חיוך ואפשר לראות שהוא ממש אוהב את מה שהוא עושה! תודה שלומי! אתה איש מקסים ותותח!
הצג עוד

צור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו את הטלפון שלו מחבר היינו לחוצים חודשיים לפני חתונה בלי די ג'יי שלומי פגש אותנו בהאנגר תקופתי שהרגיש כמו משהו בין הטיטאניק לפיצה פלאנט בצעצוע של סיפור מ 15 דק שיחה והשמעה של שני שירים וחצי (אחריהם ישבנו עוד איזה שעה וחצי סתם לכיף) הבחור פשוט תפס אותנו לגמרי, הבין ישר מה יעיף אותנו באוויר, מה האמא והחבר מהצבא ישמחו לשמוע על החתונה עצמה אין מה לדבר בכלל זה עלה על כול הציפיות שלנו בואו נגיד שלא היה צריך לחכות לשיר טוב.. האורחים עפו באוויר ולא עזבו את הרחבה בקיצור אין ממליץ גדול ממני!!
הצג עוד

Elishay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ההחלטה הכי טובה שעשיתי, שלומי ניגן באירוע פרטי שלי, היה מדהים והפידבקים מהאורחים היו חבל על הזמן. שלומי קרא את הקהל ואנשים לא עזבו את הרחבה.
הצג עוד

tslil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שלומי המקסים חי ונושם מוזיקה, איש מקסים ודי ג'י מעולה! לשלומי הגענו בהמלצת איתמר (עוד די ג'י מקסים). שלומי היה מקצועי, הרקיד את כל המוזמנים, הקפיץ את הרחבה, זרם עם השגעונות והבקשות של האורחים (קריוקי בהפתעה, 'תן לו בטראנסים!' וכו'). שלומי שילב כל מיני שירים שהעלתי בפגישת הכרות שלנו כדוגמאות לשירים שאני אוהבת וכל פעם שאחד השירים האלו התנגן הרגשתי כמה שלומי היה קשוב לנו. הוא היה עם חיוך לאורך כל האירוע והיה חלק משמעותי ביצירת האווירה השמחה של האירוע. שלומי you are the best!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היה לנו מאוד חשוב שהחתונה תהיה בהתאם לאופי שלנו, ובין השאר היה לנו חשוב שהמוזיקה תהיה כזו שאנחנו באמת אוהבים, ולא כזו עם מילים פוגעניות. אנחנו בעיקר אוהבים רוק, והיה לנו חשוב לשלב את זה. שלומי ישב איתנו, זרם איתנו, והמוזיקה בסוף הייתה לדעת כל הדעות אדירה - כל האורחים נהנו ואמרו כמה כיף שזו הייתה המוזיקה ולא רק הדברים שבדרך כלל שומעים בחתונות.
הצג עוד

רביד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בגן ורדים בראשל"צ והאולם המליץ לנו על שלומי. כבר מהפגישה הראשונה הבנו שמצאנו את הבנאדם המתאים למשימה! הוא היה קשוב לכל בקשה שלנו, ידע לשם מוסיקה רגועה ונעימה בקבלת פנים ובאוכל ומנגד להרים את הרחבה באוויר במהלך הריקודים! אפילו המבוגרים לא עמדו בפיתוי והצטרפו לרחבה! הפידבקים החיובים לא מפסיקים להגיע מכל האוכלוסיות! באמת שלא יכלנו לבקש DJ טוב יותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up