כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נמרוד גבאי

נמרוד גבאי

איפור כלות
כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברתי עם נמרוד ידעתי שאסגור איתו. ביום החתונה הוא הגיע למקום ההתארגנות עם חיוך על הפנים ונתן לי תחושה נעימה ורגועה. שלא נדבר על האיפור והתוצאה הסופית שהיתה מעבר לכל הציפיות!! הוא הוציא אותי כמו נסיכה מהאגדות. גם בליווי דאג לתיקונים ונתן מראה מושלם גם ללוק שני שאין אחד שלא מדבר עליו. אחרי החתונה המחמאות לא פסקו עד היום!! ממליצה לכל אחת לקחת את נמרוד ליום הגדול שלה!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נמרוד הוא הרבה מעבר למאפר, הוא אומן ואישיות יוצאת דופן. נמרוד איפר אותי, את אמא שלי, אחותי וחברה לחתונה, וכל הערב גרפנו מחמאות על האיפור. מעבר ליופי, למקצועיות ולאנושיות של נמרוד, לאורך כל הדרך הרגשתי שנמרוד והאיפור מאפשרים לי להיות אני, בלי מסכות או שכבות מיותרות של מייק אפ. תעשו לעצמכן טובה וקחו את נמרוד!
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נמרוד איפר אותי לחתונה שלי מעבר לזה שהוא מאפר הכי מקצועי שיש בין היתר אדם מהמם שעזר לי לעבור את חצי מהיום הזה בהרגשה הכי מצחיקה טובה ורגועה פשוט מ ו ש ל ם !!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טוב אני חייבת להתחיל בתודה הכי ענקית שאני יכולה רק להגיד, אין לי מילים לכמה שעשית אותי מאושרת! אני בנאדם עם חוסר ביטחון בלתי מוסבר מול מצלמה, ומן הסתם ביום כל כך חשוב רציתי למקסם את כל מה שאפשר כדי שקצת יעלה לי הבטחון... אבל מה שאתה עשית, לא רק תאם את הציפיות, אלא גם חצה כל דמיון אפשרי, כל חלום שהיה לי *הרגשתי שעשית אותי מלכת יופי.* אתה אמן, מוכשר בטירוף, עם סבלנות ענקית, הקשבה, אהבה לאומנת שאתה יוצר והכי חשוב הכל ברמה הכי הכי גבוהה שיש האיפור לא רק שלא זז לי, לקח לי שעה להוריד אותו!!😂😂 בכיתי כמו מטורפת מליון פעמים ושום ריס לא זז המלצות ממני, תקבל בלי סוף. אני מבטיחה!❤️❤️ פשוט תודה רבה יא מהמם אחד!!!!!!!!❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up