כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו עם הרבה חששות ליום המיוחד שלנו הגענו לאולמי לה ריין וכבר במפגש הראשון החלטתי שכאן אנחנו מתחתנים בדרך היו חששות וכיום אנחנו מודים על הבחירה הכי טובה שעשינו על השירות המדהים האוכל הטעים והצוות הנפלא והמסור לא יכלתי לבקש יותר טוב מזה מודים לכם על כל רגע ורגע ביום המאושר בחיינו תודה למעיין על הליווי הצמוד ולרונן מנהל האירועים שלא עזב אותנו לרגע

Yulia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בחירת אולם זו משימה לא פשוטה, בטח לנוכח מבחר כל כך גדול באזור שבו חיפשנו (מרכז. עמק חפר). הגענו לאולם אחרי שראינו כמה מקומות מדהימים. מיד תפסה את תשומת ליבנו החופה המיוחדת שמוקפת בבריכה ומסביב עיצוב מושלם. מתחם קבלת פנים עצום, עם מקומות ישיבה רבים ונוחים. עם אופציה לקירוי בחורף אבל לא כזה שנראה כמו אוהל אלא כאילו היה מתחם סגור ויפה מהתחלה. אולם גדול ודינמי, אפשר להתאים את מיקום הבר ולתחום את רחבת הריקודים כמו שרוצים בהתאם לכמות האורחים. האוכל, כבר בפגישה הראשונה הוצע לנו לטעום מהמנות שהוגשו באותו הערב והבנו שיש להם ביטחון מלא במה שהם מגישים ובגלל ששמנו לעצמנו למטרה לא להתפשר על האוכל כבר בשלב זה התלהבנו. משם סגירות מהירות, זמינות מלאה של צוות התיאום (עומר), פגישה עם מנהל האירוע (רונן) שנתן תחושה טובה ובטוחה וגם כמה טיפים מנסיונו העשיר במקצוע. בנוסף הציע האולם מערכת הושבה שכללה גם חבילה מורחבת של הפצת הזמנות וניהול מוזמנים ומתנות באשראי במחיר נמוך בהרבה ממה שמציעים בנפרד, המערכת הייתה נוחה מאוד ועשתה המון סדר. ביום האירוע ידענו מי הכתובת שלנו לכל שאלה ובקשה (מעיין), הכל היה מתוזמן היטב, מתוקתק ואיכותי. האנשים עפו על האוכל ועל קונספט המסעדה. ההגברה הייתה מצויינת, התאורה התאימה בדיוק לכל שלב של האירוע ועוד. אנחנו כל כךך שמחים שבחרנו באולם כי חלק נכבד מהחוויה המדימה שיצאנו איתה מהחתונה זה האולם המדהים הזה! תודה ענקית לצוות לה ריין!

ipxgc3   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
אז ככה, הכל התחיל כשהגענו לאולם להתרשמות ומיד התאהבנו, הבנו שאין צורך לחפש יותר, אך ההורים לחצו שנמשיך לחפש ולא נהיה מקובעים 😅, אחרי בדיקות מעמיקות וחפירות אריכאולוגיות הבנו כולם בפה אחד ש-״לה ריין״ מספר אחד !!! קבענו פגישה נוספת והחלטנו לסגור איתם, פגשנו את גדי בעל המקום שעזר לנו בכמה דברים נוספים(כמו מחיר….) והיום אחרי האירוע אני יודע להגיד ששאלתי את מעיין אם עןשים בריתות כי את הברית אעשה שם!

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
וואווווווו איזה זכות נפלה עבורנו שזכינו להתחתן באולם כזה . הצוות האולם האוכל המטורף שיש. ההנהלה באמת שהכל מטורף . דאגו שהכל יהיה יותר ממושלם. עברנו ובדקנו המון גנים עד שהגענו ללה ריין . והאמת שזה מאפס ל100 השינוי שיש . אין רמה כזו של אולם באף מקום .

היא לי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בחרנו להתחתן באולמי לה ריין ואין ספק שהבחירה היא הכי טובה שעשינו! השירות , המשפחתיות והרוגע שנתנו לנו שווים זהב!!! חנאל רונן ומעיין! אתם יחידים בדור! אוהבים אתכם היאלי וחי

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
חיייבת לפרגן לבחירה הכי קשה בכל ההכנות של האירוע הגדול , בחרנו באולם ״להריין״ בעמק חפר ! אמאלההה איזה בחירה , הכי הכי הכי טובה שיכלה להיות ! כבר בפגישה הראשונה הרגשנו בבית אולם מהמם בטרוף ! האוכל היה מטורף , אנשים לא מפסיקים להגיד כמה שהיה טוב ! מנהלי האירועים הם אנשים מהממים , זמנים לכל שאלה , בכל שעה !!

tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עוד מתאוששים מאתמול, מהרגע הגדול בחיינו. חייבים לפרגן קודם כל הבחירה של האולם מתחם האירועים לה ריין , הצוות המושלם שליווה אותנו מהרגע הראשון של סגירת המקום ועד לסוף האירוע. תודה לחנאל ולכל הצוות המושלם בלעדיכם כל זה לא היה קורה ! החופה הייתה ברמה הכי גובהה שיש , האוכל הטעים פשוט נישארנו ללא מילים . ממליצים בחום על אולם לה ריין , ושמחים עוד יותר שהבחירה ליום המאושר בחיינו היה איתכם . נקי! מבריק! טעים! הפירגונים, ההודעות והטלפונים פשוט לא פוסקים.. שמחים שהבחירה ליום המאושר בחיינו היה אתם ואצלכם תודה על הכל !

Shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו ללה ריין אחרי סבב של 6 אולמות אחרים שאף אחד לא תפס לנו את העין. אחרי פגישה עם מעיין וסיור קצר באולם (כולל טעימות קטנות) הבנו ששם אנחנו הולכים להתחתן, מעיין מאוד באה לקראתנו בכל דבר שביקשנו ושאלנו. ביום האירוע היה פשוט מושלם, * האוכל מעל כל הציפיות ואנחנו אנשים אניני טעם 😅 * רונן מנהל האירוע כל כך הרגיע אותנו ודאג להכל * ברגע האחרון שינינו את הסידור של הקבלת פנים והחופה בגלל מזג האוויר וממש זרמו איתנו על זה * האולם היה מעוצב בטוב טעם * השירות היה מדהים באמת תודה רבה למעיין ורונן שנתנו לנו הרגשה כל כך טובה ביום שלנו ואם היינו יכולים היינו מתחתנים שם שוב ❤️

רון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חוויה מטורפת, חתונת השנה שלנו שהייתה המון בזכות לה ריין, אוכל וואו עיצוב האולם מטורף האורחים התעלפו!!! שירות יחס משפחתי ממליצה בחום!!!!!

Pavel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הכל התחיל בבחירת המקום עברנו כמה אולמות ארועים בדגש שאני החתן מגיע מהתחום וחשוב לי הכל כולל הכל ממש בהקפדה , כשהגענו ללה ריין הבנו מהר מאוד שזה המקום , היופי של הגינה ההשקעה בפרטים הקטנים הכל היה מושלם , פגשנו את דולב אשת מכירות ואת מעיין הבעלים , מהרגע הזה הבנו שאנחנו בידיים טובות וכל התהליך היה מול דולב ומעיין, הזמינות הייתה מעל ומעבר בכל שעה ובכל יום היו זמינים עבורינו, ביום הארוע רונן קיבל את פנינו המנהל ארוע , מקצוען , הכל תיקתק והיה עמידה בזמנים, על האוכל קיבלנו אין ספור מחמאות והיו הרבה אנשים מהתחום ובעלי אולמות חשוב להדגיש, בנוסף השרות של המלצרים היה מעל למצופה פשוט שאפו על ארוע מושלם, מומלץ ביותר.