כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רן זיו | Ran Ziv

רן זיו | Ran Ziv

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gabriel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
אל רן זיו הגענו אחרי חתונה של חברים שלנו, מהרגע שהיינו בחתונה ידעתי שכשנתחתן - אותו אנחנו מתכוונים לסגור! סגרנו אותו לחתונה שלנו שנה (!!) מראש! מהרגע שדיברנו איתו ונפגשנו איתו הרגשנו שבחרנו באדם הנכון הוא היה פשוט מהמםםם נתן לנו את התחושה הכי כיפים והכי נעימה שיש הסביר לנו על התהליך במקצועיות שיא!!!
הצג עוד

talfeldman8   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
רןןןןן האלוףףףף אמאלה!!! 🤩🤩🤩שמע אתה היית אלוףףף!!! אין אורח אחד שלא עף עליך והתלהב איתנו אחר כך! איך שידעת לקרוא אותנו, עוד מהפגישה הראשונה, כאילו אנחנו חברים שניםםם, והרמת לנו את המסיבה הכי מושלמתתת אלינו כמו כפפה ליד!! אין מילים לתאר כמה כיף היה לנו 🤩הביטים שהוספת לשיר של הרוטין של פריינדס, המעבר המטורףףף ל"סוד", ההפתעה עם "נערה חשמלית" (רקדתי עם אמא שלי את "נערה חשמלית" מה צריך יותר מזה בחיים?!) ובכלל כל רגעעע ורגע במסיבה היה פשוט טירוףףף ויכלנו להמשיך עוד שעות!! בקיצור שוב המוןןןן המון תודה ימלך, היה פשוט מושלם! 😍😍❤️🤩
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
רן פשוט מקצוען ברמות הכי גבוהות! הבין אותנו ישר ואת האופי שלנו, היה קשוב, היה נעים ושירותי❤️❤️❤️❤️ ממליצים מכל הלב
הצג עוד

maxim   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
שתכננו את החתונה, ידענו שאחד הדברים החשובים ביותר עבורנו הוא הדיג'יי.עשינו חקר שוק מעמיק, השם שעלה שוב ושוב היה חד וחלק- רן זיו.ותעשו לי טובה חברים, כל מי שמתלבט, מחפש, או מברר לגבי דיג'יי, תעצרו הכל ותקבעו פגישה איתו כמה שיותר מהר.אין לי אפילו דרך להסביר עד כמה אשתי ואני אסירי תודה לדיג'יי האגדי הזה.רן, ליווה אותנו בחיוך אינסופי, סבלנות ואכפתיות מהרגע הראשון.נתן בראש וגרם גם לכל המבוגרים להשתגע יחד איתנו בערב המיוחד שלנו עד השעות הקטנות.אולי החיסרון היחיד ששווה לכם לקחת בחשבון- הטלפון שלכם לא יפסיק לצלצל לאחר החתונה מאורחים שישאלו- מי זה הדיג'יי המטורף הזה?!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כבר כשהגענו אליו רן היה סופר נחמד וחברותי, אירח אותנו בסטודיו שלו ולקח את כל הזמן שבעולם וניסה להתאים את עצמו לטעם המוסיקלי שלנו וזה עבד!הוא היה הדי-ג׳יי הראשון שהלכנו אליו ועפנו עליו כל כך. עם זאת, הלכנו לתקליטנים אחרים רק כדי לראות כמה רן זיו מושלם ובסוף בחרנו כמובן בו.לאחר מכן היה לנו איתו מפגש לבחירת פלייליסט והיה כל כך כיף ומיוחד! הרגשנו איתנו ממש שאנחנו בוחרים את כל הערב והיה כל כך מרגש!כמובן שהוא עזר והציע שירים, אבל הוא נתן לנו המון מקום לבחור את המוסיקה ליום המאושר בחיינו.הוא היה איתנו לאורך כל הדרך, מההתחלה ועד הסוף, זמין תמיד בפלאפון ובמייל, תמיד מחייך וקשוב. החתונה שלנו הייתה אמורה להיות לפני החתונה, ודחינו אותו פעמיים! מעולם לא התנגד ותמיד זרם והבין אותנו תמיד.הגיע בזמן לאירוע ונשאר עד הסוף ללא לחץ, היה נינוח ועשה לנו חוויה מדהימה שתיזכר לכל החיים :)
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם רן כמעט שנה קדימה, במהלך כל התקופה רן היה זמין וקשוב! היינו אמורים להתחתן ב20.10… ברגע שהאולם הציע לנו תאריכים חלופיים בדקנו מול רן זמינות, ולמזלנו הצלחנו למצוא תאריך.וואוו בתוך כל הבלאגן של המלחמה, רן דאג שיהיה לנו אירוע בלתי נשכח! היה קשוב לקבל שלנו ולנו ובאמת שהיה מושלם!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו על רן המלצות גם מהעולם וגם מחברים מהעבודה.הוא היה הגון מבחינת המחיר וישר מתחילת הפגישה קלטנו שמדובר במקצוען - אומר הכל up front בפן העסקי וברגע שסיימנו עם ענייני החוזה הוא היה בדיוק מה שחיפשנו.
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל רן הגענו אחרי שהיינו בחתונה אחרת שלו, ומצאנו את עצמנו נשארות עוד כמה שעות טובות רק כי המוזיקה הייתה כיפית ולא רצינו להפסיק לרקוד. זה בדיוק מה שרצינו באירוע שלנו - מוזיקה פשוט טובה שקולעת לכמה שיותר אנשים. לכן כבר מהמפגש הראשון הגענו בראש שקט יותר.
הצג עוד

shiribleier   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
אין מילים שיתארו את הדיג'י המופלא הזה!חוויה מקצועית, כייפית, באווירה טובה וקלילה.רן מקשיב לרצון הזוג ונותן מהטאצ' המקצועי שלו.היינו בלא מעט פגישות עם דיג'יים אבל ברגע שפגשנו את רן, היה ברור לנו מבלי לדבר על זה שאנחנו חייבים לסגור איתו.ממליצה לכל זוג לסגור עם המוכשר הזה ולהיות בראש שקט לקראת החתונה וגם בחתונה עצמה.
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר לפני יותר מ7 שנים ידענו שרן זיו יהיה הדי.ג'יי בחתונה שלנו אחרי שראינו אותו בשתי חתונות, נותן בראש ומרים את האורחים לשמיים. רן זיו הוא מקצוען אמיתי שיודע לקרוא את הזוג ואת הקהל בצורה מושלמת! מהפגישה הראשונה של תיאום הציפיות, בחירת השירים וכמובן בחתונה עצמה, רן זיו ירד לפרטים הכי קטנים, נתן לנו עצות מעולות, ובנה פליילסט מטורף שזכותו האורחים לא רצו לעזוב את הרחבה! קיבלנו אין סוף מחמאות ובקשות לקבל את המספר של רן. תותח שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות בזכות הזמינות, המקצועיות והוייב הקליל והכיפי שלו. אוהבים אותך ימלך!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up