כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קולורפול
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sophie   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
המון זמן חיפשתי וידאו שלא יהיה כמו שבלונה. כל מה שראיתי נראה אותו הדבר ולא מצאתי את עצמי מתחברת לכלום, עד שראיתי את העבודות של דנה. כבר מהשיחה הראשונה היה חיבור, ביום החתונה דנה הגיעה עם אנרגיות חיוביות וחיוך שנשאר לאורך כל היום!! היה לנו ממש כיף עם דנה, היא מוכשרת ברמות והוידיאו יצא מושלם ולא היה צריך שום עריכה נוספת. ותוך חודש הוידיאו כבר היה אצלנו!!
הצג עוד

natalieshterman   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
דנה ליוותה אותנו במקצועיות מהרגע שבחרנו בה, ביום החתונה עצמו היא תיעדה אותנו והשרתה אווירה נעימה - ממש כמו חברה נוספת שבאה להרים. לאחר מכן קיבלנו סרטון חתונה מהמם שיישאר לנו כתיעוד של היום שלנו לתמיד 😃
הצג עוד

Eleanor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לדנה הגענו אחרי חיפושים נרחבים באינטרנט אחר צלמי וידאו שהסגנון שלהם פשוט לא קלע למה שאנחנו מחפשים. לא מצאנו שום דבר שאהבנו עד שמצאנו את דנה!כל סרטון שראינו היה פשוט וואו! עריכה מדויקת ביותר!התקשורת איתה הייתה מעולה, הייתה זמינה לכל דבר וגם ביום החתונה היא הגיעה לפני כולם ;) סופר מקצועית.היא תפסה את כל הרגעים הכי מדהימים ביום הזה, אפילו את הדברים הקטנים והכניסה אותם לסרטון, מה שגרם לסרטון לשקף את היום הזה בצורה מדויקת ומקסימה!הסרטון ערוך למופת! הצילומים פשוט מדהימים! נהננו מאוד גם לצפות בחומרי הגלם. לא היו לנו בכלל הערות לשינויים. כאילו קראה אותנו ולא היינו צריכים בכלל להתערב. בול מה שרצינו.אין עלייך דנה, את מספר אחת בתחום!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
סרטון החתונה שדנה הכינה יצאה מהמם! ערוך מצוין ובאורך טוב וקולע, ושידר בדיוק את הוייב שרצינו.העבודה ביום עצמו הייתה חלקה, לא נדרשו הכוונות, דנה הייתה מקסימה והדינמיקה איתה הייתה נעימה וחלקה. לא הרגשנו שהיינו צריכים לחשוב על הנושא בכלל, התוצרים היו מעולים וקלטו את כל מה שחשוב.הזמנו מדנה את החבילה הבסיסית, וקיבלנו את הסרטון הערוך והחומרים הגולמיים בזמן. עבודה רצינית ומקצועית ביום עצמו ואורך התהליך.ממליצים בחום!
הצג עוד

Gilly   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז מה נגיד פשוט אין על דנה!! היא הייתה יותר ממושלמת! מהרגע הראשון שהיא הגיע אליי להתארגנות היא הכי הרימה ויצרה אווירה הכי טובה וקלילה שיש זרמה איתנו על כל דבר וזה הרגיש שהיא ממש מכירה אותנו וידעה לתפוס בדיוק את הרגעים הקטנים האלו שכולם רק מקווים שמישהו יתעד אז דנה לגמרי עושה את זה!מבחינה מקצועית היא יצרה את הוידיאו שבדיוק מתאר את היום המטורף שחווינו ואת מי שאנחנו באווירה הכי טובה ושמחה שאפשר. הרגשתי שאני יכולה להתייעץ איתה על כל דבר גם על דברים קטנים והיא הכי זרמה איתי ונתנה לי להרגיש בנוחבקיצור פשוט הכי טובה שיש!!!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בכלל לא רצינו וידיאו בהתחלה ושבועיים לפני החתונה החלטנו להוסיף.מאד מאד חששנו מריבוי מצלמות והפרה של המהלך הטבעי והנעים של האירוע על ידי צלמים ובימוי של הסיטואציה. הגענו לדנה אחרי שבמקרה נתקלנו בסרטון חתונה שלה באחד הפורומים ומאד אהבנו. כבר מהשיחה הראשונה היה ברור שהיא נעימה, רגועה. היא היתה קשובה מאד לבקשה שלנו לפרטיות (לא להעלות את הסרטון באופן אוטומטי לרשתות חברתיות), לא לביים אותנו. התהליך היה ממש נעים ופשוט. ביום האירוע דנה הגיעה וישר הביאה איתה אווירה כל כך טובה, התחברה עם המשפחה והחברים שלנו, שאלה בעדינות על סיטואציות רגישות (נגיד - האם לצלם כשמתלבשים? מה מרגיש לנו נוח?)חששנו מהצילומי זוגיות אבל היא לגמרי היתה איתנו בראש שלנו, והיה לנו זמן נהדר ורגוע בין המטעים ביחד לפני החתונה. לאורך כל האירוע היא פשוט היתה שם איתנו, לא הרגשנו אותה כעוד צלמת אלא פשוט כמישהי שהיה לנו ממש ממש כיף שהיתה איתנו ביום הזה. אחרי החתונה דנה היתה קשובה לבחירות מוזיקה שלנו, והעבירה לנו סרטון מהמם ששיקף את החוויה שלנו ביום הזה.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדנה אחרי שראיתי עבודות של מספר צלמי וידאו, ורק אצל דנה הרגשתי שהעריכה שלה ייחודית ואינטליגנטית - כל סרטון ממש מצליח להעביר את הוייב הייחודי של הזוג והאירוע שהיה להם. לשמחתי הרבה, כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם דנה הבנתי שהיא אחרת - רגועה, עדינה, בדיוק מי שאתה רוצה שיהיה לצדך ביום החתונה. ביום החתונה עצמו דנה הסתובבה, צילמה, ו"ליקטה" את הרגעים המיוחדים שלנו.והשיא - קיבלנו את הסרטון וכל כך התרגשנו, הוא ערוך בצורה מדהימה. היכולת של דנה "לתפוס" את הרגעים המיוחדים והמרגשים, ולערוך את הסרטון כך שיספר את הסיפור שלנו - היא בין הנדירות שיצא לי לראות.
הצג עוד

הדר וטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כל האווירה הייתה קסומה מהרגע הראשוןדנה נתנה תחושה נוחה ולא הרגשנו לרגע שמצלמים אותנו הכל היה סופר טבעי וכיף
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מאוד מאוד ממליצים על דנה. דנה הגיעה עם אנרגיות מעולות ביום החתונה ובשלבים המאוחרים יותר של האירוע ממש לא הרגשנו בה, שזה טוב. היום קיבלנו את הסרטון ושנינו ממש התרגשנו. הסרטון ערוך בצורה מדויקת בעיני ודנה תפסה רגעים טבעיים, מרגשים, מצחיקים וקלילים כאחד. הסרטון יצא יותר ממושלם ואנחנו ממש מרוצים מהבחירה בדנה ❤️
הצג עוד

נוי ועילי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שבועיים לפני החתונה הצליחו לשכנע אותנו לסגור צלמת וידיאו - בדרך נס לדנה בדיוק התבטל אירוע ואחרי שראינו את הסרטון הבנו שההחלטה הכי טובה שעשינו היתה לסגור איתה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up