כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Apollo Music
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אווירה מטורפת,קריאת קהל והכל כמו שצריך,לרגע לא ישבו ברחבה ! יודעים להרים
הצג עוד

talribakov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
טוב אז קיבלתי על אדם המון המלצות וזה כבר עשה את הבחירה יותר קלה..מהרגע הראשון היה בנינו חיבור והבנה איזה סוג של אירוע ומוזיקה אנחנו רוצים ..מבחינתי הדבר החשוב ביותר לאירוע זה הדיג׳יי המוזיקה והאווירה לכן הבחירה שלי קלעה בול!היה אירוע מדהים בדיוק כמו שדמיינתי וכולם נשארו ברחבה עד ארבע בבוקר בזכותו!
הצג עוד

מיקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חלפו 3 שבועות מאז החתונה שלנו אירוע קסום שמי שניצח עליו זה היה יובל עם אנרגיה זורמת וחיוך, נתן תחושה טובה, לווי ותמיכה אסף את הסגנונות מוסיקה שאנחנו אוהבים, קלט את האורחים והשילוב היה מנצח! כולם רקדו ונהנו לאורך החתונה והכי חשוב שהיא עוד מתנגנת בליבנו לעוד שנים קדימה ואת זה ללא ספק יובל קלנסקי העניק.
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואוו! התחתנו לפני כמעט 3 שנים ולא אשכח איזו אווירה מטורפת הייתה בזכות ברק המדהים שמעבר לאישיות שלו המקצועיות וקריאת הקהל ידע בדיוק מה זורם מתי ומה נכון... במהלך האירוע וגם לאחריו לא הפסיקו לשאול מי הדיג'יי שלנו.. ממליצה בחום!!!💫
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
עבר כבר כמעט שבוע מהחתונה שלנו, ואני עדיין לא מצליחה לעכל את הטירוף שהיה! מהרגע הראשון שנפגשנו אליאב כבש אותנו. ישר ידע לקרוא אותנו, מה אנחנו רוצים, מה כדאי להמליץ לנו, והכל באווירה הכי נעימה שאפשר. כל הפגישות איתו היו הכי כייפיות שיש והשיא כמובן היה ביום החתונה!!! אין בנאדם שנכח באירוע שלא חשב שאליאב פשוט כוכב! ידע בדיוק מה לשים, מתי לשים, לקרוא את האנשים בצורה הכי טובה שאפשר. תוך כדי הערב ועד היום, אני מקבלת פידבקים מטורפים עליו - כמה הוא אלוף ותותח, אנשים שמבקשים את הפרטים שלו, וכו' וכו'. אין מבסוטים ממנו על הבחירה שעשינו!
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
דיג'יי מייקי עשה לנו את החתונה! בן אדם קשוב, הכי חשוב לו בעולם לשמח ולהרים את הקהל, נשמה של בן אדם ומקצוען על!

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דייגי אלוף!! יודע להתאים את המוזיקה לקהל, מרגיש את הקהל. לא נתן לאף אחד את האופציה לשבת חחחחח. שילב את כול סוגי המוזיקה וכמובן היה הכי קשוב למה שאנחנו כזוג ביקשנו ❣️
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
את ברק הכרנו דרך המלצות מחברים, בואו נגיד שזה אחד הדברים הכי טובים שיכלו לקרות לחתונה שלנו. ברק פשוט תותח !! היה קשוב לנו כל הזמן , לא הפסיק להתעניין בנו ורק רצה לדעת איך הוא יכול להפוך את האירוע שלנו למטורף. באירוע עצמו היה הוא תותח בצורה לא רגילה, כל הזמן הרחבה הייתה מלאה שם שירים שאהבנו, הרים את הקהל ברמה שאף אחד לא רצה ללכת הביתה!! הוא מקצוען , קשוב ,אכפתי , יודע בדיוק איזה שיר לשים ומתי כדי לגרום לכולם לעוף! אם היינו עושים שוב את האירוע ברק הוא הדבר הראשון שהייתי סוגר בהבטחה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up