כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ענבל ינאי עיצוב אירועים

ענבל ינאי עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Navah   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אל ענבל הגענו בהמלצת מטעים שם קיימנו את החתונה שלנו. היא מעצבת הבית שלהם ומכירה את צרכי המקום מניסיון עם מגוון תנאים מזג אוויר ושעות יום. ענבל הייתה קשובה לכל שאלה ורצון שלנו כדי לאפשר לנו לקיים אירוע שתואם את ציפיותנו. נפגשנו בזום ושלוש פעמים במקום עצמו (לא מובן מאליו ומדגים כמה ענבל מסורה ומשקיעה בכל לקוח). העיצוב היה יפיפה והשתלב עם הטבע מסביב.
הצג עוד

Adele   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ענבל מהר מאוד הבינה את הסגנון שלנו ומה אנחנו אוהבים, היה שפע של פרחים, שיתפה אותנו ברעיונות שלה לעיצוב. הכל בסוף יצא מושלם, כל האורחים החמיאו לנו על העיצוב בטירוף, והאמת שאפילו לא ציפינו שיצא עד כדי כך יפה ומושקע, מאוד שמחנו שבחרנו בה.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
לענבל הגענו דרך המפיקים שלנו, והתלבטנו הרבה אם לקחת עיצוב או לא, אז כל פעם שיגענו אותה שאנחנו רוצים/לא רוצים, וכל פעם היא הייתה נחמדה וסבלנית, נשמעה לבקשות שלנו ושינתה כל פעם בהתאם! ביום האירוע ענבל הגיעה עם הצוות שלה, ושאנחנו הגענו הכל היה מתוקתק ויפה כל כך! היא מקצועית מאוד ובכלל לא הייתי צריכה להיות בדאגה לגבי זה באף שלב.ממליצים בחום!
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אדיבה, נותנת שירות לאנשים ומפרגנת מכל הלב, קיבלנו אינספור מחמאות על העיצוב. קלאסי ומושקע.
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, ענבל שלי, כמה שאני אכתוב זה לא יספיקאני זכיתי בך כמתנה ענקית בחתונה שליהייתה לי מעצבת שביטלה לי 5 חודשים לפני החתונה, ואני כהיותי אני הייתי מאוד היסטריתהגעתי לענבל אחרי חיפוש ארוך מתיש ומתסכל דרך המפיקה שליוזאת הייתה אהבה ממבט ראשוןהחל מהשיחות זום של ה3 שעות, ביקור אצלה בבית, הכמות השקעה שלה בכלות שלה היא לא נורמליתהגעתי לאולם ביום של החתונה וזה היה פשוט חלום שמתגשם, גן עדן על האדמות כל מה שרציתי קרה, אבל הכל, היא יורדת לפרטים הכי קטנים ועושה הכל מושלם באמת שבחיים לא ראיתי דבר כזה, לא הייתה חתונה יותר יפה מהחתונה שהיא עשתה לימקנאה כל כך בכל הכלות שענבל הולכת לעצב להן, אני רוצה להתחתן שוב רק בשביל זה היא הייתה הדבר הכי טוב בחתונה הזאת נקודה!
הצג עוד

Tzvetalina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
ענבל הייתה הכי מקצועית, זמינה, יצירתית ופתרה לנו את כל הבעיות והתהיות שצצו לנו במהלך ארגון החתונה שלנו. את החתונה ארגנו בזמן המלחמה בבית המשפחה כך שהיינו זקוקים להרבה עצות ותמיכה בעיצוב האירוע, ענבל הפכה את הבית של ההורים לארמון יפייפה, הפרחים, העיצוב והאיכות היו ברמה הגבוה ביותר. לא יכלתי לבקש מישהי נעימה, מקצועית ואחראית יותר ממנה. תודה ענקית שעשית לי את יום החתונה ללא פחות ממושלם.
הצג עוד

Sagi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ענבל הביאה לחיים את חזון החתונה שלנו בצורה הכי קסומה שאפשר. החל מעיצוב החופה היסודי שהותיר אותנו ואת אורחינו חסרי מילים, סידורי הפרחים עוצרי הנשימה שמילאו את המקום בניחוח ויופי, ועד לסידורי השולחן המעוצבים בקפידה שהציגו טעם, יופי ותשומת לב לפרטים הקטנים,כל חלק בעבודתה היה פשוט יוצא דופן. המקצועיות, והתשוקה שלה לשלמות הפכו את התהליך כולו לשמחה, ולא יכולנו להיות אסירי תודה יותר על כך שהיא הפכה את היום המיוחד שלנו לקסום באמת. חשוב לנו גם להוסיף שהיחס האישי שקיבלנו ממנה היה יוצא דופן, אם זה מענה לכל בקשה או נוכחות בשיחות עם מנהל האירוע ועזרה בחשיבה על עיצוב המקום מעבר למסגרת שלה. אנו ממליצים בלב שלם על ענבל לכל זוג שמחפש מעצב חתונות שיוכל להפוך חלומות למציאות. תודה לך ענבל, על יצירת זיכרונות שיימשכו לכל החיים.
הצג עוד

אביב ספר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ענבל הייתה מדהימה וסיפקה שירות מושלם. התקשורת הייתה בזום כי אנחנו לא גרים בארץ אבל הרגיש כאילו שהיא הייתה לידנו כל הדרך. מומלץ בחום!!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
בעיניי היא לא מקצועית בכלל. כשפניתי אליה וציינתי את העובדה שאיני רוצה להשקיע הרבה היא זרקה בפני אמירה מזעזעת שרק החופה אלפי שקלים ואין לה מה להציע לי וישר סיימה את השיחה שיהיה בהצלחה.מזעזע מאוד שבעל מקצוע מרשה לעצמו לשפוט בלי לתת הצעת מחיר שבה אני אחליט אם מתאים לי או לא.
הצג עוד

Shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ענבל זו בחירה מנצחת ומהרגע שנפגשנו החוויה היתה מושלמת.עשינו חתונה קטנה ל80 אנשים במסעדת הצלבנים בנמל קיסריה. ענבל ליוותה אותנו לאורך כל הדרך - בחירת הקונספט לאירוע, הצבעים, עיצוב החופה, השכרת ריהוט בקונספט האירוע לקבלת הפנים, עיצוב גרפי של ההזמנות והדפסה בבית דפוס של שלט כניסה/תפריטים/מספרי שולחן, ניהול האירוע מטעמנו תוך שמירה על הסטנדרטים הכי גבוהים של שירות לאורחים וניצוח על כל הספקים שהוזמנו. ענבל דאגה שהאירוע יהיה ברמה הכי גבוהה שאפשר, כולם נדהמו מהעיצוב המוקפד והערב תקתק כמו שעון מכל הבחינות.תודה לך ענבל שהצטרפת אלינו ביום המאושר הזה עוברת איתנו את הדרך הזו! 💜
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up