כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

באסיקו | Basico

באסיקו | Basico

אולמות וגני אירועים
כתובת:
טלפון:03-3030888
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Orpaz   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב27/03/2024 אחרי דחייה מה10/10/2023 והאולם היה קשוב ומדהים לכל אורך הדרך. איך שהגענו לאולם ביום החתונה הכל היה מבריק ומהמם, המלצרים הברמנים והמנהלי אירוע היו מדהימים מעל למצופה. מרוצים מאוד ובהחלט נמליץ לכל מי שישאל! לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל המצוין גם בקבלת פנים וגם בתוך האולם, ועל הקוקטיילים המעולים! תודה רבה על הכל! אוהבים מאוד, אורפז וניתאי❤️
הצג עוד

לידור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו אולם לחתונה ונזכרתי שהייתה לי חוויה מאוד טובה מהאולם "ויה" לפני מספר שנים. כשהגענו לויה גילינו שיש אולם נוסף תחת אותם בעלים בשם "באסיקו". מהרגע שנכנסנו לבאסיקו פשוט התאהבנו במקום. מי שלא היה באולם לא יבין! האולם יפה ברמות ומאודד מאודד מיוחד. הקבלת פנים של הצוות הייתה תמיד עם חיוך ולכל בקשה שלנו תמיד היה מענה מהיר. הרמת ניקיון, האוכל והשירות היו מעולים וקיבלנו מלא תגובות מעולות. מעבר לאוכל טוב וניראות, הצוות של הבאסיקו הוא צוות מקצועי שבאמת באמת אכפת לו שהחתונה תיהיה ברמה הכי טובה שיכולה להיות. אלי ועוז היו מנהלי האירוע והם היו צמודים אלינו לכל בקשה והחתונה התנהלה מעולה.חייבים לציין שיהונתן הבעלים של האולם הוא אדם הגון ואחראי מאוד ושכל טענה או בקשה שהייתה לנו ישר לקח אחריות ושיפר .היה פשוט תענוג להתנהל מולם והרגשנו לאורך כל הדרך שיש עם מי לדבר ושינתן מענה בצורה הטובה ביותר.
הצג עוד

Guy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
40 מתוך 100
החוויה שלנו בבאסיקו בתחושבות מעורבות , מצד אחד כולם עפו על המקום והאוכל היה מטורף! אבל השירות לצערנו לוקה בחסר .שסגרנו התאהבנו במקום, סוכן המכירות שסגרנו מולו היה מקסים וממש היינו שלמים עם הבחירה .לקראת האירוע התחלנו לגלות את השירות לקוחות הלוקה בחסר , חוסר המענה והשירותיות, ניסינו לשנות מועד טעימות ולא הייתה התחשבות או גמישות רדפנו אחריהם במשך חודש כדי לבדוק על תאריך נוסף לבסוף התגמשנו והגענו בתאריך הראשון.לאחר מכן הגענו לפגישה עם המפיק אירוע שהוא גם מנהל האירוע סגרנו את כל הפרטים , בדיעבד יומיים לפני האירוע גילינו במקרה שהמנהל אירוע הוחלף ואפילו לא טרחו לומר לנו על זה! איך אפשר לסמוך על מנהל אירוע שאנחנו אפילו לא נפגשנו כדי שהכל יתנהל כשורה עם הדגשים שביקשנו?החלטנו להביא מנהל אירוע חיצוני כדי להיות בראש שקט.הגענו לאירוע - האירוע עצמו היה פצצה כולם עפו על המקום והאוכל, המלצרים היו מעולים באמת לא שמענו ביקורות רעות מהאורחים שזה ממש חשוב!אבל היו תקלות לנו בתור חתן כלה - המזגן בחדר חתן כלה לא עבד!!! הם הביאו במקום זה מאורר קטן שלא הזיז מהומה , למזלנו שכרנו מכספנו הפרטי מצנן והבאנו אותו לחדר חתן כלה על חשבון קבלת הפנים שכל כך הייתה חשובה לנו, עדיין היה חם .עוד תקלה - רגישות לגלוטן, כמה וכמה פעמים הדגשנו להם שיש לנו כמה במשפחה עם רגישות לגלוטן, שידאגו להם באופן אישי, סימנו להם בשולחן מי , בפועל המלצר הטעה את אחותי והיא אכלה מנה שלא הייתה צריכה והיא בילתה חצי אירוע בשירותים!! זה יכל היה להגמר גרוע יותר.ולבסוף שנגמר האירוע ( שבאמת נהננו והיה מעולה חייבים לציין) חילקנו את הטיפים למרות הכל וציפינו שתהיה התחשבות בתקלות שהיו להם, הצפנו את הדברים לאלי מנהל האירוע + שירה + בעל האולם!!והתשובה שניתנה לנו משירה היא " יש דברים שלא בשליטתנו והיה אירוע מושלם ואין עילה לפיצוי"נוסיף לומר שבעל האירוע+מנהל האירוע סיננו ולא טרחו לענות להודעה שלנו שזה מאכזב . האירוע היה מעולה, ממש מעולה אבל לא מושלם כי היו שם 2 תקלות שהם קריטיות! ובמקום לסיים את התקשורת בטעם טוב הם העדיפו להתעלם מהלקוחות שלהם .
הצג עוד

yehezkelchen   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
35 מתוך 100
אחי התחתן בבאסיקו, מקום מושלם ביופיו אוכל נדיר אבל שירות לוקה בחסר בלשון המעטה...בעמדות שמו ילדים שלא כל כך ידעו את העבודה, עמדת הפרחים שהם מתהדרים בה לא עבדה כראוי, גם שם הייתה ילדה שאמרה "אני לא יודעת מה שמו אותי פה, אני לא יודעת לעשות את זה" והשיא היה שמנהל האירוע שהיה נחמד מאוד אבל לא מקצועי בעליל שכח להוציא את המתנות לאורחים בסוף האירוע.מנהל האירוע לקח אחריות אבל לא עשה כלום כדי לשנות את התחושה ואי הנעימות שנוצרה.אחי ואשתו חזרו עם כל ה300 מתנות חזרה הבייתה...בקיצור, מאכזב מאודלמרות שהמקום יפה מאוד והאוכל מהטעימים שאכלתי השירות הרס הכללא ממליצה
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
האולם פשוט מושלם !! באמת שאין לנו מילים מכמה שאנחנו מרוצים!!כל ההתנהלות מרגע הסגירה ועד סוף האירוע הייתה נעימה ודאגו לנו לכל מה שצריך!נועם שסגרנו איתו, שירה שעזרה לנו בכל ההכנות, גיא ואלי שדאגו לנו במהלך כל האירוע עצמו כל אחד יותר אלוף מהשני !!המקום עצמו פשוט מהמם ביופיו האוכל טעים וברמה גבוהה מאוד !!לא מפסיקים לקבל מחמאות מהאורחים שלנו כולם עפו !
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לא יכולנו למצוא מקום טוב יותר לחתונה, מהרגע שהגענו לראות את האולם עד הרגע שיצאנו אחרי החתונה הכל היה מעולה! כל הצוות בבאסיקו, שעזרו לנו לפני עם כל ההכנות, שאלות ובקשות, וגם הצוות שהיה ביום החתונה הם 10!! האוכל מושלם, קבלנו הרבה מחמאות מהאורחים. האולם עצמו יפיפה, הכניסה, האולם, החופה.
הצג עוד

Beril   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו באסיקו דרך ויה היינו שם בחתונה לפני המון שנים (הצד כלה) ומאז תמיד זכרנו את המקום הזה בתור אחד המקומות עם האוכל הכי טעים שיש. ואז כשחיפשנו את האולם שוב גילינו את באסיקו, ממש הסטיייל שלנו - אלגנט, מודרני, והרגשה של חו"ל. הצד של הכלה מטורקיה והצד של החתן מארגנטינה לכן רצינו חתונה שדומה לתרבויות שלנו ולא חתונה רגילה של ישראלים. כבר מפגישה ראשונה ענו לנו על כל השאלות, אחר כך במיילים, בווטסאפ, בטלפונים מכל דרך ענו לנו על כל דבר ועשו כל מה שביקשנו. צוות של באסיקו, קיבלנו המון מחמאות כמה שהכל היה נהדר מודים לכם על כל העבודה הקשה ושעשיתם את הבקשות שלנו, לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה! בריל וגדעון
הצג עוד

Eliran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
80 מתוך 100
עשינו אירוע בבאסיקו והיה מושלם - אוכל מעולה והכל הלך כמו שצריך. התאכזבנו לגלות שציוד שהשארנו באולם בשווי מאות שקלים "נעלם" אחרי האירוע והאולם טוען שלא יודע מה עשו איתו (השמות שלנו היו כתובים בגדול על מה שהשארנו)
הצג עוד

סתיו רוזנבאום   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לבאסיקו במקרה, לא תכננו.. והתאהבנו המקום נדיר ביופיו, מיוחד נועם, שירה, רותם וכל הצוות אדיבים בצורה יוצאת דופן
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
אולם מהמם בעיצוב אורבני משגע ואוכל פשוט מושלם!! הצוות המדהים של האולם היה זמין לכל בקשה ושאלה. מומלץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up