כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אריאל שרם - צלם חתונות

אריאל שרם - צלם חתונות

צילום וידאו וסטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם אריאל וישר הרגשנו חיבור, הוא מסוג האנשים שאי אפשר שלא להתחבר אליהם. כמובן אהבנו גם את העבודות שלו. חשוב לציין שאני ובן זוגי מאוד ביישנים ולא אוהבים להצטלם-אפילו פוחדים ממצלמות ואריאל היה שם בשבילנו- להצחיק לתמוך ולגרום ליום המרגש שלנו להיות סופר מיוחד.
הצג עוד

sagi   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהפגישה הראשונה, הרגשנו חיבור טוב עם אריאל, משם המשכנו לצילומי הטראש שהיו הזדמנות מצוינת לחזק עם הקשר עם אריאל ולהבין אחד את השני טוב יותר. ביום האירוע הוא הגיע לדירת התארגנות, צילם הכל והיה איתנו לאורך כל היום.לאורך כל התהליך אריאל היה זמין, שירותי וקשוב לכל הצרכים שלנו והיו הרבה כאלה!ממליצים עליו בלב שלם!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
כל מי שמכיר אותי יודע שהאמת היא נר לרגליי(מספיק לעשות חיפוש בגוגל ולראות ע"פ מקצועי את היושרה)אז בהקשר לכך אני יכול לומר בוודאות שמדובר באחד הצלמים הכי טובים בארץ ללא צל של ספק.אנושיות והגישה מעבר למקצועיות המדהימה אין כל ספק שהאירוע שלנו היה מעולה.נוכחתי לאתגר את אריאל בפרפקציוניזם שלי והוא עמד בו בצורה בלתי רגילה.נתתי ציון 100 כי זו האמת.נכון לא הכל מושלם ולעניות דעתי הצלמים שעובדים עם אריאל הם גם מעולים ומצוינים ואסייג ואומר שאריאל קצת יותר מוכשר מהם אבל זה לא סותר את העובדה שאיכות המשרד שלו ברמה הגבוהה ביותר.לצורך העניין אם אריאל הוא 10/10 מהכל ואני יכול לספור על יד אחת כמה פעמים נתתי 10/10 לאיש מקצוע מתוקף מקצועי בחיים האישיים והאינטגריטי שלי.אז איכות הצלמים שלו היא 9/10שזה גם מעולה ממש.פשוט לאריאל יש תכונות נוספות שאין לכל צלם.הוא יודע להוציא את העבודה הטובה ביותר הן במקצועיות בעריכה בזויות ובכל דבר ובכל פרט הקשור לטיב הצילום ואיכות הצילום אין ספק שאני מרוצה ממנו בצורה בלתי רגילה ואני הכי כנה שיש והיו גם מחלוקות בדרך אבל בסוף קיבלנו תוצאה מעולה!אם אתם רוצים שלמות תקחו את אריאל לאירוע שלכם ואני מתחייב לכך.אם אתם רוצים כמעט מושלם תקחו את הצוות שעובד איתו.מה שלא תקחו תהנו ממש!נ.ב - וכמעט שכחתי... בגלל שאנחנו ישראלים אז חשוב לנו גם המחיר..אז יכול לומר שהוא לא זול וגם לא יקר..אז זה תכונה טובה שאנחנו הישראלים אוהבים.התמורה יותר שווה מהמחיר ללא ספק.סוף דבר:מדובר בצלם אחד הטובים שנתקלתי בהם מעבר למקצועיות הבלתי רגילה יש לו קסם אישי.ממליץ מאוד!
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
רותם ועדי 19.3.2024 אז ככה, הכרתי את אריאל דרך הפייסבוק ראיתי מודעה שלו ולפי תיק העבודות שלו אמרתי לעצמי שיש פה משהו שאי אפשר לפספס. התקשרתי אליו וקבענו פגישה בסטודיו .כבר בפגישה הכרנו בן אדם שמעבר למקצועיות פשוט מדהים, אריאל כל כך אוהב לצלם שבפגישה ראינו את הניצוץ בעיניים כשהוא מדבר על התמונות, הסרטונים ועריכות.אמרתי לעצמי, זה הצלם שלי. אריאל צילם אותנו גם בטראש ובחתונה, אין מאושרת ממני שעשיתי את הבחירה הנכונה, תמונות ברמה סופר גבוהה, זוויות הצילום והעריכות והזמינות הגבוהה שהוא תמיד היה שם בשבילנו בכל שעה. הסבלנות הרבה שיש לו רק מוכיחה כמה הוא רוצה שהכל ייצא מדויק וללא טעויות.ממליצה עליו בחום ואהבה ענקית ♥️
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
במילה אחת מקסים! הצילום, האדם החוויה. פשוט עשה את הכל מהר מקצועי ובאווירה טובה. ממליץ בחום!
הצג עוד

לקוח   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
אריאל אדם אדיב וקשוב, ראש פתוח ויצירתי

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו בחרנו את אריאל לצלם את החתונה שלנו ויום צילומים מלא נוסף חודש לפני החתונה כדי שיהיו לנו תמונות מהרבה לוקיישנים שונים ובכך גם להוריד לחץ מהלו״ז ביום החתונה.ביום צילומים הנוסף אריאל היה הכי מדהים, מרים ומקצועי שיש. הוא זרם איתנו על כל הרעיונות שלנו, הביא רעיונות מבריקים בעצמו, צילם אותנו תמונות מדהימות בהגזמה והביא תוצאות שעלו על כל דימיון. הוא דאג שמתוך יום צילומים אחד יהיו לנו תמונות מכל סוגי הנופים שאפשר לרצות (יער וטבע ירוק, נוף אורבני ונוף של ים).ביום החתונה עצמו אריאל הגיע באווירה טובה עם המון שמחה ואנרגיה לעשות את התמונות הכי טובות שיש ביחד עם צלם וידיאו מקסים ששם לב לפרטים הקטנים ומצלם את כל הרגעים השמחים, המרגשים והמצחיקים. אריאל והצוות שלו היו מקצועיים בטירוף, גמישים, מכילים ודאגו לעשות הכל כדי שנצא הכי מרוצים שיש. בנוסף הם גם נשארו עד סוף האירוע ב2 בלילה ותיעדו גם את הריקוד שסגר את הרחבה והיו חלק בלתי נפרד מהחתונה שלנו.
הצג עוד

מיטל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אריאל היה מקסים ברמות! באתי לפגישה איתו עם חברה והוא הקסים אותנו מהשניה הראשונה! עם המון אנרגיות, שמחה ומקצועיות... הוא הסביר הכל היה ממש סבלני, הקשיב לנו, התחשב בכל הצרכים שלנו.הוא לא ביים אותנו יותר מדי ותפס אותנו ברגעים אותנטיים וחמודים...כל הצוות היה מקסים ושמח ועשו לנו ממש אוירה כיפית! 😊החתונה הייתה לפני יומיים אז עוד אין לי תמונות מהחתונה אבל מצרפת תמונה מהטראש 🤭😍
הצג עוד

אולה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אריאל מצאנו דרך רשתות חברתיות. קבענו איתו פגישה בזכות העבודות שלו שראינו והמחיר הנוח יחסית לשוק.כבר מהפגישה הראשונה אפשר להבין מי זה אריאל, צלם מקצועי ושמח בנפשו שגורם לך לצחוק לכל אורך התהליך.עשינו איתו גם צילומי טראש שיצאו ממש ממש יפים. כולם החמיאו לנו מאוד על התמונות. מאוד ממליצים עליו לכולם!
הצג עוד

מרינה אבידור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את אריאל באינסטגרם, מהר מאד ניפגשנו. האמת הוא היה הצלם הראשון שניפגשנו איתו, היה לנו חיבור טוב וגם ראינו עבודות מעולות לכן לא התמהמנו בלחפש צלם אחר.רואים שהוא חי צילום וממש אוהב את מה שעושה.סבלנו מחום אוגוסט והוא עשה הכל כדי שיהיה לנו קליל ופאן
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up