כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גל רזניק מנהלת אירוע אישית | WeddinGal by Gal Reznik

גל רזניק מנהלת אירוע אישית | WeddinGal by Gal Reznik

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723909955
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ilit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אחת ההמלצות הראשונות שקיבלנו מחברים קרובים שהתחתנו לפנינו, הייתה לקחת את גל כמנהלת אירוע חיצונית. בהתחלה לא כל כך הבנו את הצורך במנהל אירוע חיצוני, אבל ידענו בוודאות שביום כזה שרווי בסטרס ובלחץ מתמיד אנחנו מעדיפים לתת את המושכות לאדם אחר, ואיזה מזל שבחרנו בגל לתפקיד.עוד בשלב הראשוני של בחירת האולמות גל הייתה איתנו בקשר מתמיד, נתנה טיפים מעולים, ליוותה ותמכה בכל התלבטות, תמיד הציגה לנו את כלל השיקולים וחשבה ביחד איתנו על טובתנו באירוע המיוחד הזה. גם בזמנים קשים סביב המלחמה גל הייתה איתנו יד ביד בהחלטות מורכבות כמו דחיית אירוע, והכניסה הרבה סדר ורוגע בתוך הבלאגן שהיה.במהלך האירוע עצמו, במקצועיות שיא שלא גורעת לשנייה מאנושיות ואמפתיה, גל ניהלה את האירוע באופן מדהים. היא השתלבה בצורה אלגנטית עם צוות הניהול הפנימי של האולם, וידעה בדיוק אילו נקודות בעייתיות צריך לשים את הדגש עליהן. בזכותה לגמרי התאפשר לנו לשחרר את השליטה בערב, ולהתעסק במה שחשוב שזה להנות מהאירוע ומהנוכחות של האנשים שהגיעו לשמח ולחגוג איתנו. אין ספק שהיא בין הבחירות היותר חשובות וטובות שביצענו!
הצג עוד

Yehudit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
גל המדהימה!נתחיל בזה שקיבלנו עליה המלצה חמה מחבר שהתחתן, לא הבנו את המשמעות עד שהיא ליוותה אותנו בחתונה ואז כבר הבנו: אי אפשר בלעדיה!גל סופר מקצועית, מהרגע הראשון קבעה איתנו שיחות מהותיות לכל נקודה בדרך לחתונה.גל מבינה חתונות ויודעת מה חשוב בכל שלב ושלב, ויחד עזרה לנו בכל שאלה ובכל נושא! מרמת המה חשוב לסגור ראשון ועם מה אפשר לחכות, דרך ספקים מומלצים ועד דברים חשובים לסגור בפגישות עם האולם.כמובן שבמהלך הדרך התייעצנו איתה על כל דבר אפשרי והיא ענתה לנו על הכל בסופר זמינות ומקצועיות שיא!בחתונה עצמה- וואו, באמת שאנחנו לא יודעים איך היינו מסתדרים בלעדיה!!! מהדבר הכי קטן כמו לדאוג לקש בכוס שתיה של הכלה- ועד דברים סופר חשובים כמו לדאוג (כבר יום לפני החתונה) שכל הספקים מגיעים בזמן, לצמצם רזרבות ולוודא שלכל האורחים יש מקום טוב, לתקתק את הלו״ז בצורה מדוייקת, להרים למלוות, לעדכן את המשפחה בנושאים החשובים, לדעת תפקיד של כל אחד, לדבר עם כל ספק בצורה שמתאימה לו ולגרום לכולם להתנהל בהרמוניה כדי שהיום הזה יעבור בצורה הטובה ביותר!! ועוד המון המון דברים!גל לא עזבה אותנו עד הרבה אחרי שווידאה שהחתונה מתנהלת בצורה מדהימה!והיא הרבה מעבר למנהלת אירועים ביום החשוב בחיים שלנו, היא חברה, היא מלווה, היא תקתקנית, אלופה, אסרטיבית, גל היא פשוט חובה בכל חתונה!!התוספת הקטנה שאנחנו כלכך מאושרים שהוספנו, ונתנה לנו ראש שקט ועצות טובות לאורך כל הדרך, אנחנו שמחים שהיא היתה חלק מהיום החשוב בחיינו וממליצים עליה מכל הלב.אנחנו מעריצים אותך גל! תודה על הכל❤️❤️❤️
הצג עוד

meiranaltit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
התלבטנו בהתחלה אם לקחת מנהלת אירוע חיצונית, ובדיעבד זאת הייתה ההחלטה הנכונה בהחלט!!!!גל נתנה לנו שקט נפשי גם לפני האירוע וגם במהלכוידענו שאנחנו בידיים טובות ויש מי שדואג לנו להכלמעבר לזה שהיא תקתקנית ואלופה, היא השרתה אווירה מעולה והיה כיף בכל רגע!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשהגענו לאולם ביום האירוע, היה לנו כיף ישר לראות ולקבל את החיבוק של גל וידענו שאנחנו בידיים טובות ושאפשר לסמוך עליה, ובאמת כך היה, היא תקתקה לנו את האירוע והייתה הכי מקצועית ונעימה בעולם. חשבה על כל הפרטים ודאגה לכל מהאחורי הקלעים מבלי שנצטרך לחשוב על כלום. גם המשפחות שלנו ממש החמיאו לה ומאוד שמחו שלקחנו אותה. היא דאגה גם לפרטים הכי הכי קטנים שלא מובן מאליו, עשתה הכל מהכל. והיה לנו מדהים איתה! אפילו דאגה לעוד תיעודים כיפים מיום החתונה ושלחה לנו 😻😻 גם לפני האירוע, היא ממש הרגיעה אותנו, נתנו לנו את כל הדגשים שלא בהכרח היינו חושבים עליהם, וממש הייתה אחראית ומסודרת והייתה הכי זמינה בעולם לכל דבר. הכי שמחים בעולם על הבחירה בה וממליצים לכל הזוגות שמתלבטים לא להסס
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
הכל התחיל שחברים שלנו שהתחתנו המליצו לנו לקחת את גל כמנהלת האירוע שלנו, שבאותו זמן לא ככ הבנו למה צריך לקחת מנהל אירוע חיצוני מעבר לזה של האולם. חייבים להגיד שזאת ההחלטה הכי טובה שעשינו!!גל המדהימה ליוותה אותנו מתחילת ההכנות לחתונה, הכווינה אותנו וסידרה לנו את המשימות לפי סדר חשיבות. נתנה לנו טיפים וצ׳ק ליסטים והכי חשוב תמכה בנו בכל רגע והייתה שם תמיד בשבילנו ❤️ביום האירוע יכולנו לשחרר את המושכות רק בזכות זה שסמכנו על גל שתתקתק את הכל ולא תשכח משום דבר! גל דאגה שהכל יתבצע בדיוק כמו שאנחנו רוצים, דאגה שהאולם והספקים יעמדו בכל ההתחייבויות שלהם, טיפלה בכל הבלתמים בצורה חלקה, דאגה מצד אחד שהלוז ידפוק אבל מצד שני לנו כזוג בתוך כל היום העמוס הזה💕בקיצור, ממליצים בלב שלם לקחת את גל!! שווה כל שקל ואפילו מעבר 💪🏼
הצג עוד

eden_emma   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני סטודנטית בחול, ובן זוג שלי בארץ עובד בעבודה שמקשה עליו לעזור לארגן את החתונה😉 ראיתי פוסט בקבוצה של כלה שהתחתנה ״ביער״, וראיתי שהיא המליצה על גל, ישר שלחתי לאותה בחורה הודעה כדי לקבל את הפרטים של גל. מהרגע הראשון היה לי חיבור איתה, תמיד זמינה, תמיד עם חיוך, היא דאגה שנאכל, היא דאגה שהכל יהיה מאורגן בזמן, שהלוז לא יתעכב. היו לנו הרבה אורחים מחול, שכנראה פחות הבינו את הקונספט של הושבה, אז היא הייתה סבלנית ועזרה לכולם. כל השיחות שלנו איתה לפני ואחרי היו תמיד בוייב טוב, עם חיוך עצום ואפילו שיחות על דברים שלא קשורים לחתונה עצמה. היא הביאה לנו שקט נפשי ואנחנו שמחים שלקחנו אותה.
הצג עוד

שני צלח   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לגל מהמלצות שקיבלנו דרך קבוצה של כלות שמתחתנות במערבה וברגע שדיברנו איתה הבנו שהיא חייבת ללוות אותנו ביום שלנו. גל הייתה זמינה לאורך כל הדרך, להתייעצות ולשאלות ולכל מה שהזדקקנו והיא עשתה את זה תמיד בסבלנות רבה. בערב האירוע פגשנו אותנו והיא ליוותה אותנו החל מהדקה הראשונה, הייתה מרוכזת לגמרי בנו והשרתה אווירה נעימה ומרגיעה. היא הייתה שם בשבילנו לכל דבר מקטן ועד גדול, ונתנה לנו תחושת ביטחון שהיא תדאג להכל ואנחנו יכולים להנות וכך גם היה.
הצג עוד

Mia   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין ספק שגל היא הדבר הכי טוב שעשינו לעצמנו!!! כמה מקצועית ומקסימה, התחברנו אליה מהרגע הראשון והיא כל כך עזרה לנו כבר מהיום הראשון שסגרנו איתה. כל הדרך הייתה נעימה והיא הייתה זמינה לנו לכל שאלה (ועדיין) וכמובן האירוע- לא יודעים מה היינו עושים בלעדיה! כל המשפחה והחברים מודים לנו שלקחנו אותה והתאהבו בה כמעט כמונו. אין המלצה יותר גדולה מזו!!!
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
חתונה היא פרויקט גדול שדורש מהזוג לקבל כל כך הרבה החלטות חשובות. אנחנו יכולים להגיד בלב שלם שגל היא אחת ההחלטות הטובות ביותר שלקחנו!מהרגע הראשון היה חיבור ברמה האישית וידענו שלא משנה מה קורה - גל שומרת על האינטרסים שלנו. התחתנו ב״ביער״ בחדרה, ולאורך כל התהליך גל הייתה לנו לאוזן קשבת, ייעצה לנו על נושאים שאפילו לא חשבנו עליהם ושידרה לנו ביטחון, מקצועיות ואחריות והכל עם חיוך רחב ואנרגיות מעולות. גל דאגה ביום החתונה מא׳ עד ת׳ לכל מה שאנחנו והמשפחה היינו צריכים וזה נתן לנו ראש שקט, ככה שפשוט לא ירדנו מהרחבה כל הלילה!אין לנו ספק שבזכותה החתונה הייתה מהממת ובלי תקלות. גל, את נכס לכל זוג!!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה עם גל הבנו שמדובר באשת מקצוע רצינית, מקצועית, חדה ורגישה בעלת אמפתיה אין סופית שטובת הזוג עומדת בראש סדר העדיפויות שלה. גל הייתה שם בשבילנו במהלך כל ההכנות ובתהליך סגירת הספקים, זמינה לכל שאלה קטנה כגדולה ועזרה לנו להגיע מוכנים לכל הפגישות עם האולם. הנוכחות שלה במהלך יום החתונה הייתה מרגיעה, ממש אי של שקט. ידעתי שלא אנחנו או ההורים שלנו צריכים להיות מודאגים, כי גל מנהלת את העניינים וזה אפשר לנו לקחת צעד אחורה ולהינות מהיום שלנו. אחת הבחירות היותר מוצלחות שעשינו. תודה ענקית מכל הלב♥️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up