כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדיקה - עיצוב אלבומים

עדיקה - עיצוב אלבומים

אלבום חתונה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עדי ממש יצרה לנו סיפור מתמונות החתונה שלנו. האלבום מעוצב יפה, פשוט, אלגנטי בדיוק כמו שרציתי. חייבת לציין שהתקשורת איתה, הזמינות והסבלנות לא מובנים מאליו- הספקית עם הכי הרבה סבלנות שפגשתי. היה לנו המון פינג פונג והיא ענתה על הכל בסבלנות ולא הרגשתי שאני משגעת אותה. והתוצאה- אין מילים. כל כך שמחה שבחרתי בה!
הצג עוד

נרי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אל עדי הגענו דרך חן לוי הצלמת שלנו. היא הייתה סבלנית, נעימה והסבירה בדיוק איך צריך לבחור את התמונות כדי שהאלבום יצא מושלם
הצג עוד

Liza   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ראיתי את העמוד של עדי בפייסבוק, ומייד ידעתי שאת האלבומים נעשב אצלה. וככה, כמעט שנה אחרי החתונה, יצרתי איתה קשר ויצאנו לדרך. עדי הייתה זמינה לכל שאלה ובקשה לאורך הדרך, דייקה את מה שחשבנו בבחירת התמונות, בעיצוב ובמיקום של כל דבר. היו לנו המון בקשות ורעיונות, והיא פשוט עשתה הכל ברמה הכי מדוייקת שאפשר. האלבומים מהממים - קלאסיים, נקיים ויפים. פשוט תענוג לעבוד עם עדי, והתרגש כל פעם מחדש מהתוצר הסופי והמושלם!
הצג עוד

NOY   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מקצוענית ורצינית:) עונה לכל הדרישות.

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הגענו לעדי דרך חברה שכבר עשתה אצלה אלבום והוא היה מהמם. עדי הייתה מדהימה וסופר מקצועית!! אנחנו התעכבנו בלשלוח תמונות, בלאשר את האלבום כדי שיצא להדפסה ועדי הייתה הכי סבלנית לארוך כל הדרך, הזכירה לנו, נתנה עצות ובלעדיה אין סיכוי שהיה לנו אלבום חתונה. השבוע קיבלנו אותו והוא פשוט מושלם - העיצוב, בחירת התמונות שיופיעו בכל עמוד ואיזה סדר, מה להגדיל ומה לא וכריכה מושלמת!!! האלבום פשוט מתאר את האווירה שהייתה וכל מה שנרצה לזכור! כמובן שהמחיר היה מצוין לשלושה אלבומים באיכות מעולה.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עבודה נעימה מול עדי , נענתה לכל שינוי ועידכון באלבום בסבלנות ובכיף
הצג עוד

Shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעדי דרך הצלמים האדירים שלנו (אלון וגיא) ופשוט התאהבנו בעבודה שלה! האלבום יצא פשוט מהמם! העבודה שלה כל כך אלגנטית ואיכותית ועדי תמיד הייתה זמינה לכל בקשה, ככה שיצאנו הכי מרוצים שיש. ללא ספק נעשה איתה אלבומים נוספים בעתיד. הכי מומלצת ♥️
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעדי, דרך המלצה של הצלם שלנו, וזו היתה המלצה מצויינת! אם אומרים שתמונה אחת שווה 1000 מילים, אז כמה שווה אלבום עם 250 תמונות??!? האלבום יצא פשוט מושלם!!! כבר מהסקיצה הראשונית היתה תחושה שזה הולך לצאת מהמם, אבל התוצאה הסופית פשוט מושלמת!! מעבר לכל זה, עדי התנהלה מולנו בהמון נועם וסבלנות. היא מאוד מקצועית ויצירתית( עיצבה עבורנו לוגו מהמם לאלבום).
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עדיקה הייתה פשוט מהממת, הכי זמינה וסבלנית , ורגישה, הצליחה להעביר באלבום את כל הקסם שהרגשנו באותו יום. והתוצאה פשוט מושלמת !
הצג עוד

adiwi100   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו המון זמן מעצבת לאלבום החתונה שלנו ועדיקה קלעה בול לטעמנו - קלאסי, נקי, עדין ומעביר באופן מושלם את סיפור החתונה. העבודה עם עדיקה הייתה נעימה, קלה, נוחה, קצרה ועם תוצאה מושלמת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up