כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

BONO בונו חליפות חתן

BONO בונו חליפות חתן

חליפות חתן
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אוראל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין על בונו חליפות!! איזה שירות מדהים! איזו חליפה איכותית! דאגו להכל, ואפילו עשו לי מדידות לפני האירוע כדי לראות שהתיקונים לטעמי! חיים מקצועי ביותר, שם לב לכל פרט וכתב לתקן כדי שישב הכי טוב שאפשר! ושלא נדבר על השירות שהם מציעים, להשאיר אצלם את החליפה עד יום האירוע ולהגיע עם המלווים ולהתארגן אצלם! הם דאגו לגהץ הכל כולל את בגדי המלווים למרות שלא קנו אצלם בכלל! והבגדים שלי כבר היו מוכנים וחיכו רק לי. והכי מדהים זו האווירה שעשו לי, שמו מוזיקה, הרמנו צ'יסרים מהבר שיש בחנות והתחלנו את השמחה כבר שם. בקיצור הבחירה הכי טובה שעשיתי תודה!
הצג עוד

karinva313   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואי כמה חיפשתי חליפת חתן שתשב יפה על הגוף ובנוסף תהיה מושלמת אז אחרי 6 חנויות של חליפות שלא התחברתי לכלום הגעתי לבונו כבר מהחלון ראווה בחרתי את החליפה שלי אבל אמרתי אני אבדוק עוד סגנונות, מדדתי 3 חליפות שונות, הצוות היה סבלני ומקצועי ביותר ובכלל אחלה אנשים גם אם לא הייתי אוהב כלום נהנתי לבלות בחנות היתה אווירה מהנה לקחתי בסוף חליפה קומפלט עם ווסט וביוםן החתונה התלבשתי שם ובנוסף חשבתי שהנעליים נשארו בחנות ובעצם הם היו בבית אז הם הביאו לי נעליים חדשות ללא עלות... ברגע שאתה נכנס לחנות אתה מרגיש בבית!!!
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיים בעל המקום פשוט בן אדם מקסים וחייכן, הוא התאים לבן זוגי חליפה מהממת שישבה עליו בול, האיכות של החליפה מעולה. חיים עושה גם תיקונים כמובן. ביום ההתארגנות בן זוגי התלבש אצלו, ותוך כדי הם הרימו צ'ייסרים באוויר ועשו לו שמח. גם התמורה שקיבלנו תואמת למחיר אין ספק.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
מהשיחה הראשונה עם חיים הוא היה אדיב, נחמד ומאוד שירותי. הגענו אליו במיוחד מכפר סבא ליבנה בזכות השירות והחליפה היתה שווה את המרחק! בשנייה שנכנסנו לחנות מצאנו את החליפה שאהבנו. חיים במקצועיות התאם לאישתי את המידה, לא נתן לה לגעת בכלום, אפילו נעליים הוא שם לה וסידר אותה.
הצג עוד

Katya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לחיים דיי במקרה, בגלל שאנחנו גרים ביבנה. הוא קיבל את פנינו בחיוך, ותוך מספר דקות של שיחה הצליח להבין בדיוק איזו חליפה אנחנו מחפשים. המקצועיות שלו והנעימות שלו כבשו אותנו. השירות אצלו הוא קומפלט - חליפה, עניבה, חגורה, נעליים ומצב רוח (: ביום החתונה בן זוגי הגיע להתארגן אצלו בסטודיו ויצא משם החתן הכי מהמם בעולם ❤️
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
לחיים הגענו אחרי מספר חנויות חליפות במרכז שלא מצאנו כלום. החלטנו להגיע לחנות למרות שזו נסיעה מכפר סבא ומזל שעשינו זאת! חיים אדיב, מקצועי ושירותי, יש לו חליפות מהממות והוא בהחלט יודע מה הוא עושה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up