כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידית אילה

עידית אילה

איפור כלות
טלפון:0503824611
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף - אני לא מתאפרת בכלל ביום-יום וגם לא באירועים. התאפרתי רק פעם אחת בחיי ולא אהבתי את זה. הפעם השנייה הייתה בחתונה שלי ע"י עידית. הפעם היחידה בחיי שאהבתי את איך שאני נראית עם איפור שגרמה לי אפילו לרצות להתאפר יותר ביום יום שלי.עידית ידעה לקלוע בדיוק לסגנון שלי, בלי שאני ידעתי בעצמי מה הסגנון שלי. היא עשתה לי איפור ניסיון בערך חודש וחצי לפני החתונה שלי והבינה בדיוק מה אני מחפשת. היא ידעה איפה יותר לחדד ואיפה פחות. ביום חתונה שלי, היא זכרה בדיוק מה אני מחפשת ולא הייתה צריכה אפילו לשאול אותי. סמכתי עליה ב-100 אחוז וקיבלתי ממנה 200 אחוז.גם אחרי שהיא סיימה לאפר אותי (היא איפרה גם את אמא שלי וגם את חמתי אחריי) היא דאגה כל הזמן לעשות לי טאצ'-אפים בין הטייקים של התמונות. היא באמת עושה את זה מכל הלב.חוץ מהאיפור, היא עשתה לי תסרוקת מושלמת! הראתי לה תמונה והיא עשתה לי תסרוקת הרבה יותר יפה מהתמונה המקורית שהראתי לה.היא בן אדם מדהים ונעים, כיף לשוחח איתה על כל נושא. בתור מישהי שתפתח איתכן את הבוקר של יום החתונה, אין לי ספק שהיא תפתח את היום הזה בצורה הכי מרגיעה וכיפית. אין לי דרך לבטא את כמה שהייתי מרוצה מהאיפור והתסרוקת, אז אני פשוט אשאיר את התמונות בשבילכן להחליט (:
הצג עוד

sapiralagem10   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מקצועית, איפור מהמם ומה שהכי מטורף זה שהוא לא זז לי כל הערב! לא אוהבת להתעסק באיפור ומעדיפה כמה שיותר טבעי ורגוע, ועידית הצליחה לאפר אותי בצורה טבעית אבל עדיין מקפיצה וגרמה לי להרגיש מיוחדת. לאורך הערב לא עשיתי טאץ' אפ אפילו פעם אחת ולא התעסקתי עם זה בכלל, ובכל זאת האיפור לא זז ולא נמרח! השיג ממש גדול עם בחורה כמוני שלא רגילה להיות עם איפור בכלל.
הצג עוד

פרידה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
95 מתוך 100
הגענו אני וביתי הכלה אל עידית דרך המלצה וגילינו מאפרת מקצועית, אומנותית ומיוחדת. עידית הייתה נעימה וקשובה לרצונות שלנו ויצאנו מרוצות כמו שלא יצאנו מעולם ממאפרת! ממליצות בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up