כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פלוריסטה

פלוריסטה

שזירת פרחים
טלפון:0542270287
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחריי השבנו שמהאולם לא נקבל את העיצוב שרצינו, הגענו ללודה.לודה אישה מדהימה, קשובה ומוכשרת ביותר ויצרה עבורנו את העיצוב כמו שחלמנו עליו!לא היה אחד שלא החמיא לנו על העיצוב, ואני מרוצה מאוד גם מהיחס החם והמקצועיות.מומלץ ביותר!!
הצג עוד

לירון משאש   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
לודה היקרה! שסגרנו איתה על זר כלה, קישוט לרכב, עיצוב חופה ועיצוב שולחנות! הכל היה ברמה גבוהה מאוד, יסודיות, ניקיון, דייקנות וחשיבה על הפרטים הקטנים! זר הכלה שלי שגרף מחמאות! לודה היקרה שנתנה שירות מכל הלב ובאה לקראתנו, ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Josh   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
עיצוב ופרחים מהממים, קיבלנו המון מחמאות לאחר החתונה, הכל היה מקסים! גם המחיר היה מאוד הוגן :)
הצג עוד

יובל ייני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מעצבת אירועים לחתונה קיבלתי הפנייה ואני מרוצה כל כך ! אלופים
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
האמת שממש לא רציתי לעשות עיצוב חופה. לקחנו אולם עם חופת קרושה מהממת ופשוטה, ולא הרגשתי צורך להוסיף עליה משהו, אבל חמותי לחצה מאוד מאוד ובסוף נכנעתי. היה לי ברור שאני ממש לא רוצה עיצוב קיטשי מגעיל עם מיליון ורדים אדומים ובדים לבנים ושטויות, וגם ממש לא רציתי לותר על הקרושה היפה שהיה על החופה והתכתב עם העיצוב הכללי של הגן והאולם. היה מאוד חשוב לי שעיצוב החופה יהיה בסגנון בוהו-שיק מודרני ויתאים לעיצוב של כל שאר הדברים בקבלת הפנים. כשהתחלתי לחפש מעצבת לחופה גיליתי שזה סופר יקר וזה רק הרתיח אותי עוד יותר. רוב המעצבות השיטו עלי קנס נוסף בגלל שרציתי עיצוב בוהו עם כדים ופמפסים (שעולים לא מעט כסף), ומישהי אפילו הציעה לי לשכור כיסאות שונים לחופה כדי שהיא תוכל לשים עליהם פרחים ולסגור את עיצוב השביל בזה (למרות שזה ממש בדיוק מה שלא רציתי בחופה שלי, וזו גם עוד הוצאה לא נחוצה עבורי). אחרי הרבה שיחות שלא הובילו לשום מקום עם מעצבות, דרישות של מחירים מופקעים והזויים למדי ומעצבת אחת שהייתה לה החוצפה לנסות לקחת ממני כסף בשחור(!), הגעתי לפלוריסטה. כל ההתנהלות שלי הייתה מול לודמילה בוואטספ (לי זה היה מאוד נוח). היא הייתה פשוט מקסימה! כל גחמה מטופשת שלי נענתה בחיוב, שלא לדבר על זה שלעיצוב החופה היא הוסיפה גם זר כלה ועיצוב רכב בחינם! אפילו כשביקשתי זר לחתן, היא אמרה שתעשה גם אותו בחינם באהבה! כשסגרנו חוזה היא הנפיקה לי מסמך מסודר עם כל מה שסיכמנו עליו, כולל עלויות מדוייקות, והיא גם שמרה אצלה עותק עם תמונות לרפרנס של מה שרציתי. כמה סדר, ארגון ומקצועיות... והתוצאה הייתה פשוט עוצרת נשימה! גם בקרב האורחים שלנו נרשמו תגובות נלהבות. פשוט אין עליה, והתמונות מדברות בעד עצמן.
הצג עוד

Mali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את לודה אנחנו מכירים שנים ותמיד קונים משם פרחים (לכל אירוע) וכמובן שגם לחתונה שלנו! לודה וכל הבנות המדהימות שעובדות איתה עשו לנו סידורי פרחים לשולחנות שלא הפסיקו להחמיא עליהם , סידור לחופה שהיה פשוט מושלם והוסיף מלא! וסידורים לשביל החופה מהממים. עבודה מקסימה, מקצועית והכל באהבה אמיתית ובמחיר ללא תחרות!!!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שעשיתי!! עיצובי פרחים לאירועים שלמות! רמת מקצועיות, זמינות, גמישות ויצירתיות הטובה ביותר שאי פעם פגשתי ומעבר לזה גם הנעימות והשירותיות של לודה והצוות שלה! בנימה אישית חייבת לציין שהתמורה למחיר שווה בטירוף, עוד לא נתקלתי בכזה היצע גדול של פרחים ואקססוריז. בנוסף, זר כלה מושלם שהורכב מורדים וסחלבים מהממים! אחרי האירוע אין אחד שלא התלהב והחמיא, היה באמת מושלם. מומלץ בחום❤️
הצג עוד

sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לודה עשתה לי את העיצוב לחתונה פשוט חלום, אחרי שחיפשתי בלי סוף מעצבת שאפשר לסמוך עליה וקיבלתי מחירים מטורפים. הגעתי ללודה שהייתה כל כך נעימה, זמינה, ובאמת שהתוצאה הסופית הייתה יותר יפה ממה שדמיינתי וציפיתי. ממש כיף ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז הכל התחיל בפגישה עם לודה המהממת! שהייתה כל כך קשובה לרצונות שלי, הראתי ללודה כל מיני תמונות בסגנון שאני רוצה וסמכתי עליה בלב שלם שתעשה הכול בדיוק כמו שדמיינתי. הזמנתי מלודה עיצוב חופה, זר כלה מושלם ברמות, ועיצוב שולחנות של עציצי תבלין.
הצג עוד

מור2021   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חפשנו מי שיעצב לנו את האירוע זה היה קשה למצוא מקום שימלא את הרצון שלי בחתונה ענקית עם חופה עצומה מלאה הפאמפס קצת עפתי אבל זה היה מושלם מצאתי את פלוריסטה שנתנו לי יחס מדהים וביד ביד עזרו לנו להביא את החתונה שחלמנו עליה בבחירת הוואזות צילמו הכל הפרחים צילמו הגדלים הצבעים הצורות הזרים לשולחנות והוזות לשביל ונתנו לנו בחירה בכל דבר ודבר הייתי לחוצה מאוד שיצא מה שרציתי אבל בסוף זה יצא מעלף ונתנו לי חתונה של פעם בחיים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up