כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ואסקו - בית לאירועים

ואסקו - בית לאירועים

אולמות וגני אירועים
טלפון:0723971549
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Netanel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
אחרי שהלכנו לראות מלא אולמות, הגענו לואסקו ומהר מאוד התאהבנו.הדבר הכי טוב בואסקו (מבין הרבה דברים טובים) זה האנשים. אין צוות כזה באף אולם בארץ. ריקי ועדן המקסימות שליוו אותנו בכל שלב, עם חיוך ורצון תמידי לעזור. אלופות שאין דברים כאלה. זיו, מנהל האירועים התותח, שגרם לכל האירוע להתנהל בצורה הטובה ביותר. ענה לכל בקשה עם חיוך וליווה אותנו בכל שלב. מקצוען אמיתי.איתמר השף המקסים, שבא לדבר איתנו בתחילת האירוע ושלח הודעה לאחריה. וכמובן כל אנשי הצוות המדהימים.ההרגשה הייתה שמתייחסים אלינו כמו אל משפחה.אנחנו מאוד שמחים שסגרנו בואסקו, האולם הוא בדיוק מה שחיפשנו.. אולם בוטיק, לא גדול, משפחתי וברמה גבוהה מאוד.האווירה ברחבת הריקודים מחשמלת, התאורה וההגברה מדהימים והאוכל פשוט וואו! לא הפסקנו לקבל מחמאות.ממליצים על ואסקו בפה מלא.
הצג עוד

Bar and Shany   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
לאחר חיפושים רבים אחר אולם אשר יתאים לנו, הגענו לואסקו, ולא יכלנו לבקש טוב יותר. החל מהעיצוב המרשים של החופה והאולם, ועד היחס החם והטוב :)ביום האירוע זיו היה איתנו לאורך כל הדרך, עזר לנו בכל מה שהיינו צריכים והשרה ביטחון ורוגע על מנת שהכל יעבור, צורה חלקה וטובה. האורחים לא הפסיקו להחמיא על האוכל המעולה, החל מהבופה ועד לקינוחים. המון המון תודה 🙏🏻🙏🏻
הצג עוד

אוראל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואוו קודם כל היינו אמורים להתחתן ב 12.10 ובעקבות ה 7.10 אלרון התקשר ישר על הבוקר והזיז לנו במידי את התאריך לנובמבר. היינו אופטימיים אבל אלרון הסכים ודחה לנו את התאריך שוב. הכל היה מושלם עבד בדיוק כמו שצריך. האוכל היה מושלם!! זיו מנהל האירוע היה כל כך מקצועי ריקי עזרה וכל דבר שרצינו קיבלנו. פשוט וואוו אחד גדול. אין לי מילים לתאר את ההשקעה, המחוייבות הרצון לעזור האכפתיות הכל היה פשוט מושלם!!
הצג עוד

עינת   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
לאחר מספר נסיונות חיפוש לאולם לחתונה מצומצמת הגענו לואסקו. קיבלנו שירות מדהים, הצעת מחיר טובה, יחס אישי. שלא לדבר על זה שנאלצנו לדחות את החתונה ולא שילמנו שום דבר מעבר והיו גמישים עם התאריך החדש. האולם עצמו באמת מרשים, יפה, עונה על כל הדרישות וגם מעבר לכך. רחבה גדולה, בר פנימי וחיצוני, עיצוב יפה, לא צריך להוסיף כלום החופה מדהימה איך שהיא. האוכל היה ברמה מאוד גבוהה וביום האירוע עזרו לנו בכל דבר שהיינו צריכים, הכל תיקתק והלך בדיוק לפי התכנית בזכות זיו מנהל האירוע האלוף וריקי שהייתה זמינה תמיד להכל. תודה לכם על ערב בלתי נשכח!!
הצג עוד

Koral   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
נתחיל בכך שלפני שנתיים אחי התחתן שם והיינו מרוצים. מרוצים מספיק בשביל להתחתן כאן גם.היינו אמורים להתחתן באוקטובר ולאחר דחייה התחתנו במרץ. מה שהכי חשוב בבחירת הספקים שלנו זה השירותיות והיחס כלפינו כלקוחות, שיהיה על מי לסמוך.ריקי אהובתי כמה סבלנות, מהפגישה הראשונה, עד דחיית האירוע וכמובן יום האירוע עצמו. היתה חלק בלתי נפרד מהתהליך והאירוע ועשתה הכל תמיד בחיוך ובשמחה.וכמובן זיו מנהל אירוע מלך, דאג לכל ההתנהלות ביום האירוע ועשה זאת בצורה מושלמת.היינו מרוצים מכל התהליך (הארוך יש לציין) וגם ביום האירוע עצמו.אז תודה לכם ואסקו אתם אלופים.
הצג עוד

ברקת   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
וואוו צוות האולם מדהים, זמין אכפתי ואנושי, עושים את העבודה מכל הלב ועושים את זה באמת באהבה גדולה. האירוע עבר בצורה הטובה ביותר עם האנשים הטובים ביותר! תודה רבה לכם אלרון זיו ריקי ועדן על אירוע כל כך יפה ומיוחד!
הצג עוד

איתי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
בזכות זיו אלרון ריקי וכל הצוות שכולל את יוסי התקליטן ויהונתן על ההגברה וכל צוות המלצרים והברמנים וכולם ביחד האירוע שלנו היה מושלם.
הצג עוד

עדי ועוז   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסנו הרגשנו באווירה החמה והאינטימית שחיפשנו לאירוע. ריקי המקסימה והאדיבה קיבלה אותנו בחיוך ודאגה לכל פרט עם המון סבלנות ורצון טוב. הוזמנו לערב טעימות משובח וטעים כל כך שהרגיש כמו יציאה לבילוי באמצע הריצות וההכנות. האוכל היה טרי ומוגש בטוב טעם גם באירוע עצמו כמובן.. בערב האירוע זיו שלט בכל החזיתות ביד רמה ניצח על כל העמדות, כולל לדאוג לכל מחסורנו בחדר, תמיד עדכן במה שעומד לקרות וכשהרגשתי מבולבלת הרגיע אותי ועשה איתנו סימולציה והיה לצידנו בכל שלב במאה אחוז שלו( כשתוך כדי עם אוזניה מפקח ומדריך את כל השאר בו זמנית במקצועיות שיא ותזמון מושלם!!!) נהננו מכל רגע והרגשנו שאנחנו בידיים טובות מקצועיות ואוהבות לכל אורך הדרך. אפילו ליוו אותנו לאוטו בסוף האירוע..🤗 ללא ספק אמליץ בחום לכל אהוביי על המקום והצוות!! תודה רבה מכל הלב על ערב בלתי נשכח❤️
הצג עוד

ורוניקה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מושלם! ככה אפשר לסכם את יום החתונה שלנו.תודה לואקסו, שהיו חלק בלתי נשכח מהערב שלנו, היה מושלם, צוות מהמם ומקצועי מאוד!למרות התקופה המורכבת, והעובדה שנאלצנו לדחות, הכי נעשה בגמישות והבנה!האוכל היה ואו, האורחים שיבחו את האוכל הטעים והשפע שהיה.תודה לריקי, חיים,אלרון, זיו ועדן .היה ערב בלתי נשכח, תודה שהפכתם את החלום שלנו למציאות ❤️
הצג עוד

אופיר וענת   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
90 מתוך 100
ריקי וחיים עשו עבודה מדהימה , אנשים טובים - אכפתיים היו זמינים וסיוע בכל בקשה ושאלה ובמיוחד ברגעים קשים כמו בזמן מלחמה. זיו מנהל האירוע בחור מקסים וניהל בצורה טובה את האירוע
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up