כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אבי רוזנבלום | חייט חתונות

אבי רוזנבלום | חייט חתונות

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0509989980
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת מעכשיו24 דקות
100 מתוך 100
וואו וואו ואוו איזה חופה מרגשת הייתה לנו! בדיוק כמו שחלמנו!אבי היקר אין מילים להודות לך את הדרך שעשית איתנועל הנועם, הסבלנות, ההדרכה והחום שנתת לנותודה לך על הליווי הצמוד ועל טקס החופה הכי יפה שיש!

Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
התהליך עם אבי היה נעים וכיפיי, וגם איפשר לנו להיכנס לסטייט אוף מיינד של האירוע ואיך אנחנו רוצים שהוא ייראה. התוצאה הסופית שיקפה אותנו באופן מושלם, אבי קלט אותנו וידע להעביר את זה באופן מושלם לקהל, והחופה הייתה קלילה, מצחיקה ומאוד אופיינית לאופי שלנו כזוג. כולם התרגשו וצחקו איתנו, והרגשנו את הקהל בחופה ואת החיבוק החם והאהבה של כולם – לא הרגשנו בחופה מרוחקת שעוברת מעל הראש של כולם, אלא היה טקס בגובה העיניים, שנכנס לכולם ללב. קיבלנו המון מחמאות על הטקס וראינו כמה כולם התרגשו.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנגמרה החופה ועד עכשיו, כמעט שבוע אחרי החתונה, הדבר שאנחנו שומעים הכי הרבה זה ״ואוו איזה חופה מדהימה!״ביקשנו מאבי כמה דברים שהיו לנו חשובים - חופה יחסית קצרה, אישית לנו, מצחיקה ומרגשת ביחד. קיבלנו בדיוק את מה שביקשנו ופי הרבה ממה שיכולנו לתאר! לא מפסיקים להחמיא לנו על כמה הטקס היה מדויק, מרגש, מצחיק ופשוט מתאים לנו כזוג. אבי הוא לחלוטין ההמלצה החמה ביותר שלנו מהחתונה!
הצג עוד

tatiana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו עם אבי היה קליק, ישר הבין מי אנחנו ומה אנחנו רוצים. היה חשוב לנו שתהיה חופה קלילה וזורמת וכך היה. היה שנון, מצחיק, נעים ומותאם למי שאנחנו כזוג.ללא ספק הבחירה באבי הייתה בול כמו כפפה ליד. ואנחנו מודים לו מכל הלב על זה!!
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אבי לא סתם נקרא חייט החתונות, הוא באמת גרם לנו להרגיש שהחופה נכתבה מעומק הלב, כמו חבר שמכיר אותנו שנים. אבי הבין בדיוק מה יצחיק אותנו, מה ירגש ויגע בלב, מה המינונים הכי נכונים וזה היה מושלם! כבר בשיחת ההיכרות, ולאחר מכן בפגישה איתו, הוא גרם לנו להרגיש משוחררים, כמו שהרגשנו גם בחופה. לפני שהכרנו אותו, חששנו מאוד מכך שהחופה תישמע מאולצת, והסתחרר לנו הראש מרוב אפשרויות לחופות אלטרנטיביות שראינו. אבי היה הבחירה הכי טובה עבורנו מכל הבחינות- גם הניסיון הרב שלו, שיוצר זרימה של טקסט, וגם הקשב שהפנה לרצונות שלנו. אחרי האירוע המון אורחים אמרו לנו שהחופה הייתה סופר מרגשת ומצחיקה, בדיוק באורך הנכון וממש בטעם טוב. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
עוד בשיחה הטלפוני עם אבי הרגשנו שהולך להיות חיבור טוב, הפגישה רק הוכיחה לנו את זה:) באווירה כיפית וקלילה, שיתפנו בסיפור ההיכרות שלנו ובנינו יחד את הטקס.באירוע עצמו הטקס היה מצחיק,מרגש, קליל ובעיקר- הכי אנחנו. עברו כבר כמה חודשים מהחתונה ואנחנו עדיין מקבלים ים מחמאות על הטקס. ממליצים מאוד🤍🤍
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אבי היה פשוט מקסים מהרגע הראשון ידענו שהוא זה שרצינו שיהיה העורך טקס שלנו! באופן המיוחד שבו הוא מגיש את הדברים! לא הפסקנו לקבל מחמאות על החופה וחשבו שהוא חלק מהמשפחה. הוא סיפר את הסיפור שלנו בצורה כזו מדוייקת ומרגשת ואנחנו ממליצים עליו בחום לא תתחרטו !!!!
הצג עוד

arielwein6   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מצאנו את אבי מהמלצה בפייסבוק ואחרי השיחה הראשונה מיד רצינו שהוא יהיה המחתן שלנו. הוא היה מאוד קשוב וכריזמתי בטלפון, ענה במקצועיות על כל השאלות ונתן הבנה מלאה על התהליך.
הצג עוד

אודי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
חיפשנו עורך טקסים שידע לתפור את טקס החתונה בדיוק למידותינו ולאופי שלנו. הדבר שהכי היה חשוב לנו זה שהקהל באמת יתעניין בחופה ושהיא לא תהיה משעממת ורגילה. בזכות אבי זכינו לטקס מעניין, מצחיק ומרגש שהיה בול אנחנו! אין אחד שלא אמר לנו עד כמה החופה שלנו הייתה מיוחדת.ממליצים בחום!
הצג עוד

yanakloch17   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאחר חיפושים רבים של עורך טקס, ראינו המלצות על אבי בפייסבוק שלא איכזבו. נכנסו לראות סרטונים וראינו טקסים בערכיתו שמאוד התחברנו אליהם. מיד כשפנינו אליו אבי היה מסביר פנים, קשוב ונעים וכך המשיך לאורך הדרך. מהפגישה הראשונה, אבי הבין כיצד לשלב אלמנטים מהדת, קלילות וצחוקים בדיוק כמו שרצינו. הואערך לנו טקס מהמם ויוצא דופן, מרגש ומצחיק בו זמנית! אנו ממליצים מעומק הלב ומקווים שתהנו מהמקצועיות והנעימות של אבי ביום המיוחד בחייכם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up