כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עמית לי איפור ועיצוב שיער

עמית לי איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0522982550
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shirly   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אני מצאתי את עמית באינסטגרם ולפי התמונות הבנתי שזה בדיוק מה שאני רוצה.מההתכתבות הראשונה הבנתי שהיא מאוד מקצועית ואפשר להיות רגועה. למרות שלא עשיתי איתה מפגש ניסיון, דיברנו בזום והסברתי לה מה הייתי רוצה וזה היה מדויק כל כך ביום התארגנות! נתנה לי ביטחון ולא הסתכלתי במראה עד הרגע האחרון, הרבה זמן שלא הרגשתי כל כך יפה וקסומה.האיפור החזיק ממש טוב כל האירוע ובתור בחורה על שיער חלק גם התלתלים בשיער החזיקו כל האירוע! לא תיארתי לעצמי שזה יחזיק.עמית מדהימה וקשובה לאורך כל הדרך!ממליצה בחום!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אנשים אומרים שהחתונה עוברת בשבריר שניה ואכן צדקו ! אז אני כל כך שמחה שהייתי ברגע הזה שלי עם עמית ! עמית איפרה אותי אותי ואת המלווה שלי מהמם! הקשיבה לבקשות שלי, זרמה עם הויז'ן הכללי ונתנה עצות לכיוון שמתאים לי הכי הרבה תוך שמירה עלי היופי הטבעי שלי והאופי שלי❤️ עמית פועלת מתוך אהבה גדולה וכבוד לאנשים ולמקצוע שלה. הצחיקה אותנו, יצרה תחושה נינוחה ובסופו של יום זה הרגיש שבאנו ביחד חח . תמכה לאורך כך היום ! עם חיוך ומילה טובה ❤️עמית יקרה את מהממת ויוצאת דופן! מודה לך מכל הלב ואוהבת אותך מאוד ❤️❤️ממליצה מאוד מאוד מאוד!
הצג עוד

Ela   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
מכל הבחירות לחתונה עמית היא הבחירה הכי טובה! האיפור והשיער שעמית עשתה לי יצאו מושלם, עדין וזוהר ובדיוק כמו שרציתי! עמית הגיעה עם חיוך, אנרגיות ואווירה הכי טובה שיש❤️לקחתי ליווי כי החתונה הייתה בחוץ בחום של אוגוסט, החלטתי לא להחליף תסרוקת, אז עמית רק עשתה לי טאצ' אפ שהשאיר אותי מהממת לאורך כל הערב והיה ממש הכרחי בעיניי... היה באמת כיף ומרגיע להיכנס לחדר התארגנות כשעמית מחכה לי שם עם חיוך ובייביליס דולק ומוכן לעבודה😅
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
עם עמית זה היה ברור מהרגע הראשוןברגע שראיתי את העבודה שלה באינסטגרם התאהבתי וידעתי שככה אני רוצה ❤️
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
עמית מושלמת היא ממש עוד מלווה , היא יודעת להתאים את האיפור והשיער בדיוק כמו שמישהי רוצה להרגיש ביום חתונתה!היא מקצועית מאוד, יש לה המון ניסיון עם כלות .היא מאוד מסודרת יודעת בדיוק מה העבודה שלה ומה נדרש ממנה והיא עושה גם הרבה מעבר!ממליצה גם לקחת אותה לליווי זה היה מאוד נחוץ עבורי!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אז אני כבר אחרי ועדיין לא מאמינה שהכל כבר כל כך מהר 🥹אני רוצה להגיד לכל מי שעוד בשלב של הפרפרים וההתרגשות לקראת האירוע הכי שמח של החיים שלכם- עמית היא הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות. עמית הייתה הפיה שלי ביום ההתארגנות ואח״כ בכל שלב בחתונה דרך הליווי המטורף שכלל טאצ׳אפים כדי שאראה נסיכה ומושלמת לאורך כל הערב, החלפת תסרוקת לאסוף ואודם אדום סקסי לריקודים.האווירה הכיפית והרגועה שעמית משרה היא פרייסלס, בדייקנות מטורפת ותוצאה שהיא מעבר לכל מה שחלמתי. עמית הייתה קשובה והפכה אותי לנסיכה שרציתי להיות בערב המיוחד שלי. נשאר לי רק להגיד לכן- אני מרגישה שעשיתי את הבחירה הכי נכונה ומדויקת שיכולתי לעשות עבורי ביום המרגש של החיים שלי.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הייתי בלחץ אימים על השיער, ביומיום אני לא עושה קוקו כי בקושי יש מה לעשות לו קוקו, פזור לא הולכת בכלל מרוב הדלילות, פחדתי ממש מהתוספות מכמה בחינות - גם שאראה לא אני ושפתאום יהיה לי שיער מלא ושופע, גם שהמראה המתולתל המרושל יישאר וגם שלא עבור יום אחד תהיה לי נשירה וייתפש לי שיער מהדבק. את עמית סגרתי אחרי שיחה עם עוד מישהי אחת סך הכל, כשכתבתי לה על החששות שלי היא פשוט אמרה בואי נעשה שיחה וסופר הרגיעה בהמון בטחון ומקצועיות ואמרתי לעצמי שזה מה שאני צריכה ביום עצמו. אני עוקבת אחרי עמית למעלה משנה וחצי, את הבטחון על זה שסגרתי אותה צברתי מכלה לכלה ופתאום מישהי שאני מכירה ועוד אחת וכולן כתבו לי וואי היא מקצועית ומדהימה איזה יופי שסגרת איתה!לא עשיתי נסיון, סמכתי עליה בעיניים עצומות ובכנות רציתי גם לחסוך את הכסף. היה לי מושלם עם עמית באותו יום, וגם כל הדרך היתה סופר נעימה עמית היתה לי זמינה לכל שאלה וחשש. קיבלתי כמות מחמאות מטורפת, זרמתי עם עמית תוך כדי היום ולא הייתי צריכה לתקן או להכווין אותה אפילו לא פעם אחת למרות שהיא דרשה את זה בכל צעד ״את אוהבת? את מתחברת?״ ומסבירה לי על כל דבר שהיא עושה. גם בתסרוקת ידעתי את הכיוון אבל רציתי איזה משהו מרושל מאחורה ופחות וייב הסיכומי והיא קלטה ישר וקלעה בול! התוספות ירדו בקלילות שבאמת לא האמנתי!לקחתי את עמית לליווי מקוצר לאולם - לא היה לי קריטי החלפת תסרוקת וגם כאן העדפתי לחסוך אבל אני כל כך שמחה שלקחתי למקוצר להחיות קצת את התלתלים רגע לפני (יצא לי יום שרב באמצע מרץ, אין שליטה על זה וזה סופר משפיע, קחו ליווי אפילו מקוצר). השקט הנשפי והכמה דקות איתה בכיסא להירגע שוב היו שווים את זה ממש. (האיפור בקושי זז, השיער דרש טיפה תחזוק)עמית עשתה איפור שיער גם למלוות וגם לאמא שלי ואמא שלי עם עור בוגר ואהבה בטירוף וקיבלה המון מחמאות וגם היא נשארה היא כמו שרצתה והיתה סופר מרוצה! המשפחה שלי בגדול התאהבה בעמית 😍
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עמית הייתה מהממת מהרגע הראשון!אני הגעתי אליה בהתחלה כי הבנתי שהיא עושה תוספות ללא הדבקה ( הייתה לי חוויה נוראית קודמת מהדבקת שיער) וזה היה לי מאוד חשוב!! בנוסף ראיתי את העבודות שלה באינסטגרם וידעתי שזה הסגנום שאני מחפשת, להיות נקייה, מאופרת ובכללי להיות אני 😀עמית הוציאה אותי יותר מושלם ממה שחשבתי שאהיה, כולם החמיאו לי בטירוף על האיפור הרגשתי אני ועדינה.בנוסף ביום התארגנות היה מושלם מכל הבחינות ! בנוסף לקחתי אותה ליווי לאולם שלי וזה הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי! עמית הגיעה ודאגה לי עד הפרט האחרון! בקיצור מושלמת ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואו. מאיפה להתחיל. הרגשתי כמו נסיכה עם האיפור של עמית! הייתה השקעה בכל פרט ופרט, מהשוונץ הכי קטן ועד הליווי והחלפת התסרוקת. עמית מהממת, רגועה, מקצועית, שירותית ולגמרי חברה. היא איפרה אותי ואת אחותי והיה פשוט תענוג להיות איתה לאורך כמעט כל היום.
הצג עוד

yehali1999   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הבחירה הכי מדוייקת ומתאימה שעשיתי! עבודה מדהימה האיפור נקי ועדין, השיער מושלם לא זז כל הערב גם אחרי שעות של ריקודים🩷

להמשך גלישה באתר
up