כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שירי פסקה איפור ושיער לכלות

שירי פסקה איפור ושיער לכלות

איפור כלות
טלפון:0508159085
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
את שירי מצאתי בשוטטות באינסטגרם והיא ללא ספק עלתה על כל דימיון!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירי הבחורה הכי מקסימה שיש! היה כל כך נעים לעבוד איתה!! הבחירה המושלמת ו מדוייקת ביותר עבורי!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
אין בחירה טובה יותר משירי! כל כך שמחה שבחרתי בה! חיפשתי איפור טבעי כי אני לא מתאפרת ביומיום שלי, ואחרי שראיתי את העבודות שלה באינסטגרם ישר התאהבתי בוייבים שלה ובסגנון איפור שלה. ביום החתונה היא הפכה אותי לנסיכה של ממש! ידעה להרגיע אותי כשצריך (יום מאוד מותח ומרגש) ולהיות שם בשבילי, ממש כמו חברה טובה. לסיכום, אני מאוד שמחה שבחרתי בה ובהחלט אבחר בה גם באירועים הבאים שלי וכמובן שאמליץ לכל מי שאני מכירה.
הצג עוד

Shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מעולה, מקצועית ממש, עד היום מחמיאים לי על האיפור ושיער. ואין ספק שהאופי המדהים של שירי ממש עשה לי את היום לנעים ורגוע יותר
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את שירי אני מכירה עוד מהצבא ולא היה לי ספק שהיא הבחירה הכי טובה שיכלתי, ללא התלבטויות כלל וללא בדיקות נוספות. מהיום שאני זוכרת אותה, תחום היופי בער בה, ואין ספק שמרגישים זאת בכל נגיעה שלה!מוכשרת ברמות!! לא הפסקתי לקבל מחמאות ושאלות מי הגאונה שאיפרה וסירקה אותי!! מעבר למקצועיות שלה, היא לב אחד גדול, נותנת הרגשה כל כך נעימה ומרגיעה… כאילו עוד חברה באה להתארגן איתך! בחרתי בה גם לליווי לאולם ואיזה כיף שהיא הייתה לצידי ברגעים האלה! איזה כיף לי שבחרתי בך!!! מאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם אתן חייבות לקחת אותה! ההחלטה הכי טובה שלכן בעולםםםםם
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירי המהממת הייתה כל כך מרימה ואדיבה וכיפית בדיוק בראש שלי כבר מהפגישה הראשונה היה נעים וכיף סופר מקצועית היה לי כל כך חשוב להישאר אני וכמה שיותר טבעית והיא פשוט הגשימה לי את כל הבקשות קיבלתי אינסוף מחמאות:) ממליצה מכל הלב
הצג עוד

Lotem   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירי היתה פשוט מדהימה! מדובר בחתונת שישי מה שאומר שהיא הגיעה אלי כבר ב3:30 לפנות בוקר, וכבר התחילה לעבוד על השיער שלי. התוצאה - ואוו! בחיים שלי לא הרגשתי כל כך יפה! שירי עשתה בדיוק מה שרציתי וכל התהליך התעלה על כל הציפיות שלי 🥹 מקצועית, קשובה, ועשתה אווירה מושלמת, תמיד עם חיוך והכי מרימה בעולם!!! אם את מתולתלת וגם אם לא - קחי את שירי. הרגשתי הכי אני שיש אבל משודרגת שזה מה שהיה הכי חשוב עבורי. האיפור והשיער לא זזו באירוע, וקיבלתי ים של מחמאות. תודה מהממת שכמותך על הכל, את פשוט מלכה!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת ביום יום ומאוד חששתי מעניין האיפור, שירי איפרה אותי סופר עדין וטבעי, קלעה בול למה שרציתי!! ונתנה לי ביטחון לאורך כל הדרך שאיך שאני רוצה להיראות ככה איראה.
הצג עוד

liorami195   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירי היא חלום. כבר מהשיחה איתה בטלפון הרגשתי את החיבור ושמחתי לגלות שאכן הבחירה טובה כשנפגשנו בפגישת נסיון ובכל תקשורת איתה לאורך הדרך. ביום עצמו שירי הייתה מדהימה, קשובה, אכפתיות ובעייני לא פחות חשוב זורמת כייפית מצחיקה קלילה וכל דבר שהרים ועשה את הבוקר של החתונה כיף, טוב ונעים! רציתי מראה טבעי מאד ופחדתי שארגיש לא אני (אני לא מתאפרת ביומיום) ושירי פשוט גרמה לי להרגיש אני בצורה הטובה ביותר! ואותו הדבר בשיער!! בקיצור, שירי היא חלום ותעשו לעצמכן טובה ותסגרו איתה כמה שיותר מהר.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירי ללא ספק הייתה אחת מהבחירות הכי טובות שלי בחתונה! כבר אחריי פגישת הניסיון היה לי ברור עשיתי בחירה טובה. רציתי לשמור על מראה טבעי ושירי קלעה בדיוק למה שדמיינתי. מעבר למקצועיות שלה, היא משרה אווירה נעימה ורוגע מתחילת הדרך ועד האירוע עצמו, היא סבלנית ומכילה וכל אחת צריכה את שירי לידה בחתונה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up