כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שיראל שמיאן איפור כלות וערב

שיראל שמיאן איפור כלות וערב

איפור כלות
טלפון:0504446402
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לירון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
המלצה חמה מאוד לסגור עם שיראל!!!!!!!!! שיראל היפה מבפנים ומבחוץ! התמזל מזלי ומצאתי באינסטגראם את שיראל המדהימה והתמזל מזלי אפילו יותר כי היא הייתה פנויה בתאריך שלי. בפגישת איפור ניסיון ידעתי שאני בידיים הכי מושלמות שיש, כמה סבלנות יש בך שיראל- בדקת איתי כל אודם אפשרי שרציתי לנסות!!! בסוף הלכנו על אודם אדום כמו שאני אוהבת!!! כמה רוגע את משרה ושמחה , כיף להתייעץ איתך על הכל, לקבל המלצות, עידודים וחיזוקים. ולא פחות חשוב מכל מה שהזכרתי עד כה- שיראל, את מקצועית ברמות!!!! מוכשרת על! אמנית! יודעת להתאים לכל מבנה פנים את מה שהכי יתאים ויחמיא ובאופן שרק משדרג את היופי הטבעי מבלי להיראות מוגזמת ביום שלך. ביום החתונה ברגע שהגעת עלה לי חיוך ענק על הפנים. את יודעת להרגיע ולתמוך ולהצחיק וכמה חיזקת אותי שהיום יעבור בכיף ושהכי חשוב שאני אהנה. האיפור החזיק מעמד בצורה מושלמת והרגשתי הכי אני והכי יפה שיש!!!!! תודה על הכל אוהבת מלא מלא 3>
הצג עוד

סימה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שיראל היא אחד האנשים הכי מוכשרים שיצא לי לפגוש, וברור מהרגע הראשון שהיא באמת אוהבת ונהנית ממה שהיא עושה. זה כל-כך חשוב להקיף את עצמך באנשים טובים ואווירה טובה, במיוחד ביום מרגש כזה שהבת שלך מתחתנת. לא הפסיקו להחמיא לי על איך שנראיתי באותו יום, האיפור היה עדין ומדוייק בדיוק כמו שרציתי, קיבלתי מלא מחמאות הרגשתי בעננים !!! אין ספק ששיראל היא אחת הספקיות המוצלחות והמוכשרות בשוק. מדהימה, מהממת, מלאת אנרגיות מצד אחד, מרגיעה ושלווה מצד שני! מקצועית מאד, לתת לה יד חופשית והיא כבר תקרא אותך!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי חיפושים רבים ושיחות עם כמעט עשר מאפרות, הגעתי לשיראל. משיחת הטלפון הראשונה, עוד לפני האיפור נסיון, היה לי ברור ששיראל היא מסוג האנשים שאני רוצה איתי ביום כל כך מלחיץ. באיפור הנסיון, שיראל עברה בסבלנות על כל פרט ופרט, והראתה את האפשרויות, ויחד החלטנו מה מתאים לי.. ביום החתונה היא הגיעה בדיוק בזמן, עם כל ציוד האיפור למקרה שיהיו שינויים מאיפור הנסיון, עם מצב רוח טוב והמוווןןןןןן סבלנות. אני הייתי על קוצים, כמו כלה לחוצה ביום חתונתה, אבל שיראל נשארה רגועה וקשובה, התייחסה לכל בקשה שלי ברצינות, ואיפרה אותי הכי יפה שאפשר, ואפילו הצליחה כמו קסם להסתיר את הפצע שיצא לי לכבוד החתונה. האיפור היה מדהים, עדין אבל עם נוכחות שיבליט את העיניים שלי כמו שרציתי , בדיוק כמו שכל כלה מיחלת לעצמה! הוא החזיק עד סוף הארוע שזה חשוב מאוד!!! ממליצה מכל הלב !
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אם ישאלו אותי איך בדיוק מצאתי את שיראל ודרך איזה אתר הגעתי אליה אני לא ממש אזכור אבל כנראה שיש יד משמיים שמכוונת הכל.. מהרגע בו ראיתי את העבודות שלה ידעתי שזה בדיוק הסגנון שאני רוצה, קו עדין, נקי והכי חשוב שבסופו של התהליך אני אתבונן במראה ואזהה את עצמי... כבר בטלפון הרגשתי שנעים לשוחח איתה ובפגישת הכרות היא היתה קשובה, סבלנית והצליחה להפוך את הדמיון שלי למציאות! לאורך כל התהליך הייתה רגועה ולא נתנה לי להרגיש אף טיפה של לחץ, הראתה סבלנות ומקצועיות. לאורך כל הערב קיבלתי מחמאות בלי סוף והאיפור לא זז ונשאר כמו שהוא לאורך כל היום והערב!!! בנוסף, שיראל איפרה את אחותי שהיתה המלווה שלי וגם איפרה את אמא שלי.. שתיהן היו ממש מרוצות !! שיראל הוציאה אותנו מהממות ועמדה בדיוק בזמנים!! בנימה אישית אומר לך שיראל, תודה רבה על כל ההשקעה, ההקשבה, הסבלנות והחיוכים שפיזרת והדבקת אותי בהם! בטוחה שעוד אפגש איתה בהמשך...
הצג עוד

dafnapines   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהגיע הרגע לחגוג לבת שלי חתונה, היו לנו המון התלבטויות, איזה אולם, די ג׳י, בגדים ועוד... דבר אחד היה לי ברור וזה מי תאפר אותי, על שיראל שמעתי רבות וטובות ורק חיכיתי להזדמנות לחגוג אירוע כדי לזכות באיפור של שיראל. וכמו שידעתי שיהיה, שיראל ענתה על כל הציפיות, ברגע שהתיישבתי על הכיסא ידעתי שאני בידיים טובות, שיראל אמנית, יש לה יד נדירה, היא יודעת לדייק כל נקודה ונקודה בפנים, היא ידעה לקרוא אותי, להכיר אותי ולדייק בתוצאה. הזמן עבר כל כך מהר שלמרות שאני מתקשה בדחיית סיפוקים, חיכיתי לתוצאה הסופית, שהיתה לא פחות ממדהימה, הרגשתי כמו כוכבת קולנוע, פשוט לא ייאמן. אמנית כבר אמרתי? אז שיראל תודה רבה רבה רבה על הכל, ומי שרק חושבת על אירוע, דבר ראשון סגרי איפור עם שיראל. ממליצה מאוד !!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשיראל אחרי שאיפרה את אחותי בחתונה שלה. ידעתי שרק אותה אני רוצה ככלה ורק עליה אני סומכת שתעשה לי עדין ויפה בדיוק כמו שאני אוהבת. במהלך כל יום ההתארגנות שיראל הייתה ממש מקסימה והוסיפה לאווירה. נהניתי להתאפר אצלה, התייחסה לכל מה שביקשתי, שיהיה כמה שיותר עדין ולא מסיכה , כי אני לא רגילה להתאפר ביום יום שלי וישראל לגמרי הצליחה במשימה !! ברגע שסגרתי תאריך באולם התקשרתי לוודא אם היא פנויה זה הדבר הראשון שעשיתי !!! תותחית ומוכשרת ברמות !! ממליצה מאוד!!
הצג עוד

Natali   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שיראל היקרה והמוכשרת בזכות ולא בחסד! תודה שבזכותך נראיתי כמו שתמיד חלמתי להיות ביום חתונתי ואפילו מעבר, את מדהימה, תודה על אוירה נעימה וכל כך מקצועית, האיפור שלי לא זז מילימטר לאורך כל הערב המדהים הזה, תודה שדאגת גם שאמא שלי ושהאחיות יראו כאלה מושלמות ומיוחדות, אני בטוחה שאנחנו עוד ניפגש, תודה על חוויה מדהימה, פשוט תודה 💖💖 ואז יש סעיף שכתוב אהבתי: אין מה להתלבט- שיראל היא הבן אדם לבחור בו. אנחנו מחכים לאירוע הבא להזמין אותה שוב!
הצג עוד

adisallem15   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שיראל מקצועית ויסודית מאד. יודעת להתאים את לוק האיפור למראה הפנים הספיציפי, לכסות פגמים ולהדגיש מה שנכון להדגיש בפנים, לצד כל זאת, שיראל ידעה להתאים את האיפור להעדפותיי ולבקשותיי. בנוסף האיפור נשאר והחזיק כל היום וכל הלילה !!! שיראל מקסימה וכובשת באישיותה ונעימה כל כך. היא ציידה אותי בטיפים ועיצות חשובים מאד לפני יום החתונה וביום החתונה עצמו (ואפילו סייעה לי ללבוש את השמלה כשהמלווה שלי היתה בהתארגנויות שלה) נוסף לכל הנוכחות של שיראל מרגיעה וכייפית וכל כך זורמת ומשחררת. פשוט כיף להיות ליד אנשים כאלה ביום כל כך עמוס ומלחיץ! שיראל פשוט אלופה!!!! בהחלט אחת הבחירות הכי מוצלחות וחכמות שעשיתי לאירוע הזה! ממליצה בענק !!!
הצג עוד

Morielle   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שיראל היא אלופת עולם!!!!!! האיפור לא ירד כל הערב נשאר מושלם אפילו בסוף האירוע. בנוסף היא היא בן אדם מדהים, סבלני, מקצועי , דייקן , שמח בקיצור שיראל היא הבחירה הנכונה לאיפור לכול אירוע!!!!!!!!!! כבר 2 אירועים היא איפרה אותי לוקים שונים ומהממים וכל פעם מחדש קיבלתי המון מחמאות!!! שיראל הקשיבה בנימוס רב לבקשות שלי כי אני מאוד בעיתיית וקשה להוציא אותי מרוצה וללא ספק שיראל הצליחה ובגדול !!!! בקיצור ממליצה מאוד!!!!
הצג עוד

hila14765   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שיראל ידיי זהב שלי !!! אמא שלי, אחותי ועוד חברה היו איתי ביום ההתארגנות.. שיראל האלופה איפרה את כולנו! הגעתי לשיראל גם דרך המלצות של חברות. היא הייתה מקסימה ברמות! מאוד סבלנית, רגועה ומרגיעה – שהיה מאוד נחוץ לאמא שלי וכמובן שגם עבורי. קשובה לצרכים של הלקוחות. הייתה אחראית, עמדה בזמנים, החוויה איתה הייתה ממש טובה וחיובית – והתוצאות מהממות. כולן היו מרוצות מאוד וכמובן שזה החזיק לאורך כל הערב. היא לוקחת מחיר הוגן מאוד ובקיצור אנחנו ממליצות עליה מכל הלב
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up