כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חן גרינשטיין - ליווי וניהול אירועים

חן גרינשטיין - ליווי וניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0546668108
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
dandielush   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
חנוש המדהימה כמו שחשבתי באמת איפשרה לי לשחרר באופן מלא באירוע! היא תקתקה את הכל וסמכתי עליה בעיניים עצומות! היא פשוט יודעת את העבודה והיא מושלמת! עוד לפני שהתארסתי ידעתי שהיא תנהל לי את האירוע וכמובן שהיה הכי מושלם בעולם!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואוווו איך להתחיל?!חן הדבר הכי חכם שעשינו בכל ארגון החתונה!מפיקה מדהימה, מקצועית, חדה ומכירה את עולם החתונות בצורה מדהימה.חוץ מזה שהיא מפיקת על, היא גם באמת החברה הכי טובה של כל כלה ✨✨היא זמינה לכל דבר, לכל התייעצות, שאלה, חששות, הסברים, הכללל.היא המליצה לנו על הספקים הכי טובים שמתאימים בול לנו, עזרה לנו לקרוא את כל החוזים, את הסעיפים הקטנים שאנחנו לא מבינים, חשבה על כל פרט הכי קטן כדי שתצא לנו חתונה מושלמת 🤍🤍🤍חן עשתה הכלל בשבילנו ובטובתנו רק שנהיה מרוצים ושתצא לנו חתונת החלומות (שכמובן שהייתה חלומית ומושלמת). היינו צריכים לדחות את החתונה בגלל המלחמה וחן התעסקה בכל הדחיה, בדקה תאריכים עם האולם, דיברה עם כל הספקים לתאם הכל וחוץ מלאשר את התאריך החדש, לא היינו צריכים להתעסק בזה לרגע 🤩בחתונה עצמה חן הביאה איתה שני מנהלי אירוע נוספים (!!) כדי שהחתונה תהיה מושלמת וכדי שהכל יתקתק, האורחים שלנו עפו עליה וראו כמה שהאירוע שלנו חשוב לה והמשפחה לא הייתה צריכה להתעסק בכלום! רק לחגוג איתנו 🎉באמת אין מילים! כל מי שייקח אותה יזכה בחתונה מדהימה ובתהליך הכי כיף שיש 🤍🤍
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את חנצוק סגרתי יום לפני האירוע, כן לא טעות יום לפני האירוע.הגעתי אליה דרך חברה טובה וכמובן שלא טעיתי.כפי שזכרתי את חן באירוע של חברה שלי ככה היה אצלי, למרות שהכל היה מעכשיו לעכשיו חן הייתה סופר מקצוענית שירותית ודאגה לאינטרסים שלנו בלי להתלהב מהקשיים שצפו מול האולם.חנצוק היא פלפלית ורבאלית וטקטקנית ואני ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

Ziv   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
לונג סטורי שורט - לקחנו את חן להפקה וזה הדבר ה כ י טוב שעשינו לעצמנו! פשוט המתנה שלנו מהחתונה המדהימה ביותר שיכולנו לבקש.הכרנו בחורה מבריקה, חיה רעה שתהפוך עולמות כדי שכל הפרטים הכי קטנים יהיו בדיוק כמו שחלמנו. כבר מהפגישה הראשונה בה בנינו תקציב (אליו נצמדנו לאורך כל הדרך) הבנו שיש לנו עסק עם אחת שיודעת מה היא עושה בכל שלב בתהליך. בבחירות הספקים ותיאומים, בקריאת הסעיפים הקטנים בחוזים, ובמחשבה על כל פרט הכי קטן באירוע הזה.הרגשנו שחן רואה אך ורק את טובתנו ותעשה הכל כדי שנהיה מרוצים ומאושרים 🤍היא נינדנה כשצריך למי שצריך, עשתה הכל בדרך של פאן וכיף כמו שרק היא יודעת ופשוט גרמה לנו להתאהב בה מיום ליום עוד ועוד.באירוע עצמו היא הביאה שחקן חיזוק - טל המלך, ושניהם פירפרו סביבנו וסביב האירוע כמו מטורפים ורק עם חיוך על הפנים.אין מילים לתאר את ההערכה שלנו, באמת! מי שיבחר בה פשוט יזכה 😍
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
כמה שבועות לפני החתונה אנחנו סגרנו עם מנהלת אירוע אחרת בכלל. היתה לנו פגישת היכרות איתה שבועיים לפני החתונה ומשהו פשוט לא הרגיש נכון. התקשרנו לחן, שידענו שיצא לה להפיק ולנהל מלא באולם שלנו (ריי) ותוך דקה של שיחה הבנו שזה זה. למזלנו היא היתה פנויה בתאריך! ומיד סגרנו איתה בלי להסס. הרגשנו תחושת הקלה, ידענו שעם חן הכל בסדר ובשליטה ושמפה אפשר באמת להיות בראש שקט. וככה באמת היה! כל הספקים שלנו מכירים את חן וכל כך שמחו לשמוע שהיא המנהלת שלנו. חן מוכרת מאוד בתעשייה ויש לה מערכות יחסים מדהימים עם כל הספקים וזה מקל על כל ההתנהלות, כי אנחנו יכולים לצאת מהתמונה (בקטע טוב) ולתת לספקים וחן לעבוד אחד מול השני ולדאוג שהכל מסונכרן ומתקתק. תוך כדי האירוע שלנו היתה תקלה שהשפיעה על הסידור הושבה, ואיזה מזל שהיה לנו את החן שם לתפעל את זה. בלעדיה היינו אבודים! היא כבר חוותה תקלה דומה בשנים שלה בתחום וידעה בדיוק איך להרגיע אותנו ולתפעל את העניין.חן היא חד משמעית שהחלטה הכי טובה שקיבלנו באירוע שלנו ואנחנו ממליצים עליה בחום. תמיד זמינה, קשובה ויודעת את העבודה בצורה הכי טובה שיש!
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
עם חן יצרנו קשר עוד כשתכננו לערוך חתונת שטח, ועוד לפני שבכלל סגרנו משהו היא כבר הייתה זמינה באופן מפתיע, מקצועית ועניינית, כל שבהמשך כשהתכניות השתנו היה לנו ברור שלא מתחילים בלעדיה וקבענו להיפגש, מהרגע הראשון חן תפסה פיקוד ובכל שלב גרמה לנו להרגיש שאנחנו חלק בלתי נפרד ועם זאת חסכה מאיתנו כל עניין בירוקרטי או כזה שהעדפנו להוריד מאיתנו
הצג עוד

shany   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
חן תיקתקה את כל מה שביקשנו בחיוך ומקצועיות. היא דאגה לכל הבקשנות הכי קטנוניות שלנו בחיוך ודאגה לכל הבלתמים מבלי ששמנו לב. היא העניקה לנו ראש שקט כבר יומיים לפני החתונה כשהיא התקשרה לספקים ובדקה שכולם מתואמים. ביום החתונה לא התעסקנו עם הספקים ויכולנו להינות לחלוטין מהחתונה. כבר מההתחלה חן הייתה זמינה לנו להתייעצות לגבי כל שאלה שעלתה לנו וייעצה לנו איך להתנהל מול הספקים ובכלל עזרה להוריד את מפלס הלחץ לפני החתונה.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לקחנו את השירות של חן לאחר שחברה המליצה.. ולא התאכזבנו. חן מדהימה, שירותית וסופר מקצועית! חן הייתה איתנו לאורך כל הדרך החל מהארגונים, דרך ההתלבטויות הקטנות ושאלות ותמיד ידעה לתת את התשובה המדויקת ביותר !
הצג עוד

Mika   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
מפיקה אחת ויחידה! וגם הספקים שדיברו איתנו סיפרו עד כמה היא מקצועית, כמה היא לא משאירה עניין אחד לא סגור ועד כמה היא תותחית על.והיא באמת כזאת: טוטאלית, משימתית, מבינה עניין, יודעת לייעץ ולהכווין, מסודרת, זמינה בשעות לא שעות, תקתקנית על, יודעת להתמקח ולהשיג מה שיותר עבור הזוג שלה! היא מתנה לכל זוג שלוקח מפיקה, ולא יודעת איך היינו עושים את זה בלעדיה.ברמה האישית, היא נכנסה לנו ללב. הנועם שלה, הפרגון, הסבלנות והאכפתיות האמיתית שלה הורגשו בכל צעד בתהליך הזה, ואי אפשר להסביר עד כמה היא נתנה לנו ראש שקט ובאמת פשוט יכולנו להתרכז בליהנות מהאירוע.
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
חן הנדירההה עזרה לנו בכל בעיה או שאלה שהייתה לנו, ליוותה אותנו מתחילת התהליך ועד סופו. דאגה להכל. מקצועית ברמות ושירותיתדאגה לנו לערב מהסרטים!לא תתאכזבו, המלצה חמה ❤️🙏🏼
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up