כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Golden touch גולדן טאצ' הפקת אירועים

Golden touch גולדן טאצ' הפקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
הגענו אל שיר מהמלצה בפייסבוק, שיר עובד מעולה עם שינויים, גמיש ובעל אוזן קשבת. לאורך כל התקופה לפני החתונה הרגשנו שיש לנו למי לפנות. גם באירוע עצמו שיר תפס פיקוד וקיבל החלטות חשובות שעזרו לאירוע להתקיים עם מינימום של בעיות. היינו מרוצים מאוד מכל הספקים ששיר המליץ עליהם (למעט הדיג'יי). במיוחד היינו מרוצים מהצלם, הבר והקייטרינג. נשמח מאוד להמליץ על שיר לאירועים נוספים.
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אני ובן הזוג שלי הגענו לשיר לאחר שהתבאסנו מכל אולם אירועים וחברת הפקות שראינו. וזאת בגלל שכל אחד ניסה להכניס אותנו ל"שבלונה" הנוחה עבורו. עם שיר וגולדן טאץ', האירוע נבנה סביב הרצונות שלנו, התקציב שלנו, הוויז'ן שלנו - החלום שלנו! הכל התנהל בצורה מופתית, כל דאגה נענתה באופן מיידי, רמת הזמינות של שיר הייתה מדהימה! פגישות פנים אל פנים, מתי שרק רצינו, גם אם זה היה סתם להוריד את רמת הלחץ (בעיקר שלי.) כל הודעה, כל שיחה, כל חשש, הכל נענה מהר, במקצועיות וברמת אכפתיות מהגבוהות שחווינו. לא רק שהכל היה מקצועי ואישי, ההתנהלות של שיר הייתה הוגנת בכל מישור אפשרי ובעיקר במחיר. שיר ידע להרגיע אותנו מבחינת הגדלות, גם אם המשמעות הייתה תשלום נמוך יותר עבורו. והכי חשוב! שיר נלחם עבור כל דבר שרצינו, בלי שהיינו צריכים לדבר, מספיק פרצוף עקום ומתלבט והוא כבר ילחם עבור החלום שלכם. לא יכולנו לבקש מפיק טוב יותר, לא יכולנו לדמיין אירוע מדהים יותר. היינו עוברים את היום הזה שוב ושוב ושוב רק כי הוא היה מושלם! בכל מובן אפשרי. 98% מהסיבה לשלמות הזאת הייתה שיר 2% הנותרים התחלקו ביני לבין הבן זוג שלי. שיר, בפעם המליון - תודה על הכל!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
פנינו לשיר לאחר שהבנו שלא נוכל להתחתן בגן אירועים שסגרנו לפני שנה וחצי עקב המצב הביטחוני ורצינו לבדוק האם זה בכלל אפשרי להפיק חתונה במקום אחר. מהרגע הראשון שפגשנו את שיר הבנו שהוא בצד שלנו, דואג לנו ואכפת לו מאיתנו. בזכותו הצלחנו להרים חתונה חלומית תוך 3 ימים!!!
הצג עוד

צוף   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עברנו עם שיר שנת קורונה מטלטלת אבל בסופו של דבר היה שווה לעבור את השנה הזו, היה אירוע מטורף !! היינו רגועים וידענו שיש לנו על מי לסמוך לכל אורך הדרך. שיר דאג לכל הפרטים והכל היה פשוט מדויק ! הגענו לאירוע משוחררים וחסרי דאגות ויכולנו להתרכז במה שחשוב באמת ופשוט להנות❤️
הצג עוד

רומי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
התחתנו ביום חמישי, יום העצמאות. עשינו חתונה מורכבת הפקתית שהתקיימה בחצר של ההורים- התחלנו עם אירוע ראשון למשפחה ב11:30 שכלל חופה וארוחה. בסביבות 15:00 כולם הלכו ואז הוחלף כל הסטינג של האירוע לקראת אירוע החברים שהתחיל ב16:30. האירוע הזה היה שונה לחלוטין באופי שלו, כל שולחנות הישיבה של האירוע הראשון הוחלפו בישיבה על פוטונים ובאווירה יותר צעירה כיוון שהמהות של האירוע הזה הייתה מסיבתית. שיר זהבי מ"גולדן טאצ' הפקות" היה המפיק שלנו והיה פשוט מטורף. ביום עצמו הוא עבד מ7:00 עד 23:00 בלי הפסקה ודאג שהכל יתנהל כמו שצריך. לא האמנתי שמה שחשבנו עליו לפני חצי שנה והיה נראה הזוי במורכבות שלו, יכול להתגשם בצורה כזו, והיה יותר מוצלח ומדהים ממה שיכלנו לדמיין אפילו. גם לאורך כל הדרך בתכנון האירוע איתו הוא היה זמין כל הזמן ולכל שאלה ובקשה הכי קטנה התייחס כאילו זו הבקשה הכי חשובה בעולם ודאג לעדכן אותנו בכל דבר. הוא סגר לנו ספקים מדהימים לאירוע, דאג לדברים שאפילו לא חשבנו לבקש. גם אנחנו וגם ההורים מרגישים שהוא הבחירה הכי טובה שעשינו לאירוע שלנו.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו אתמול (30.10.2020) בחצר הבית של ההורים שלי. פנינו לגולדן טאצ' אחרי שהבנו שלא נוכל לקיים את החתונה באולם שסגרנו ויחד עם שיר האלוף גיבשנו קונספט שיתאים לאירוע משפחתי מצומצם בהתאם להנחיות. האירוע היה ייחודי עם עיצוב שמותאם במיוחד לעיצוב של הבית והכל תיקתק באירוע עצמו. יצאנו מרוצים ברמות והאורחים לא מפסיקים לשלוח לנו הודעות שהם נהנו ממש!!! ממליצים בחום
הצג עוד

rotemvaliente   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
שיר האלוף אירגן לנו חתונה בצל הקורונה תוך פחות מחודש והרים לנו אירוע מאפס בגינה של ההורים. שיר היה זמין וסבלני בכל שעה ביום, למרות שלא הפסקנו לשגע אותו עם שאלות ובקשות. היה לו חזון מדויק לאירוע והצעות שהתאימו לנו ובכלל לא חשבנו עליהן. ביום האירוע, שיר והצוות שלו דאגו לכל פרט הכי קטן, טיפלו בבלתמים שגילינו עליהם רק בדיעבד ועשו הכל כדי שתהיה לנו את החתונה הכי מושלמת וקסומה שיש. תודה ענקית!!!
הצג עוד

יוחאי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אנשים מדהימיייים זורמים על כלללל דבר, זמינים תמיד!!! ומאוד מאוד נעימים ומרגיעים
הצג עוד

Mirika   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חתונה בתקופת קורונה זה אף פעם לא סיפור כיפי. היינו אמורים להתחתן במסעדה עם 120 מוזמנים, אבל כשראינו שהמגפה עדיין סוערת החלטנו סופית, שבועיים לפני התאריך, לעשות אירוע אינטימי בגינה של ההורים. עשינו אירוע של שתי נגלות - הראשונה למשפחה קרובה והשנייה לחברים, סה"כ (כולל אנשי צוות) היו 50 איש. שיר נכנס לתמונה בימים הראשונים של השינוי, היינו די אבודים והוא הצליח להפוך את החלומות שלנו למציאות. הוא היה סופר זמין, מקצועי, נחמד, ופשוט אין לי מילים. תוך כלום זמן הוא הרים הפקה, וגם היה קשוב לכל השינויים של הרגע האחרון. שיר השתמש בציוד מעולה - גם הריהוט וגם השירותים הניידים קיבלו הרבה מחמאות. באירוע עצמו שיר וחברי ההפקה שלו היו הכי מקצועיים שיש, נתנו את כל הנשמה, היו סופר מדוייקים, ובו בזמן גם ממש דיסקרטיים. החתונה יצאה על היום הכי חם של המאה השנה האחרונות, וב42-43 מעלות הם פשוט היו אלופי אלופים, ואין מילים להודות להם. הם הזיעו כמו אני לא יודעת מה כדי שכל האורחים יוכלו להנות מהיום על אף החום והקורונה. כל האורחים, ללא יוצא מן הכלל פירגנו להפקה. לבסוף, עם סיום האירוע החצר של ההורים הייתה פיקס - הם לא השאירו אפילו בדל סיגריה אחריהם. בקיצור - אנחנו ממליצים עליהם מכל הלב.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את שיר בערך שבועיים לפני החתונה, כשאנחנו לא יודעים איפה היא תתקיים. שיר הציע שנתחתן בוילה, הראה לנו אופציות, וגם כשהחלטנו לוותר, לא לחץ והיה הכי הוגן שיש. אחרי כמה ימים החלטנו להתחתן בבית של ההורים ופנינו לשיר להפקת כל האירוע. שיר נפגש איתנו שוב, ותוך שבוע וחצי הפך דירת גן בראשון לציון לאולם אירועים. הפקדנו בידיו את הכל ולא התאכזבנו לשניה. הכל תקתק והחתונה הייתה פשוט מדהימה! שיר דאג לציוד, קייטרינג, בר, מיתוג, הגברה וזה לא הסתיים בתיאום עם הספקים. ביום עצמו שיר עבד יותר קשה מכל אחד אחר בבית ודאג שהכל יעמוד. בקיצור- בלי שיר החתונה שלנו לא הייתה מושלמת כפי שהייתה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up