כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן נהרי | צילום אירועים

עידן נהרי | צילום אירועים

צילום וידאו וסטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עמית   כתב/ה חוות דעת לפני שעה
100 מתוך 100
עידן היה מקסים! הרגיע, עשה אווירה טובה והיה מקצועי מאוד.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
מהתמונות שהספקנו להציץ בינתיים פשוט עפנו באוויר מרוב שהן יפות ואיכותיות! מדובר בכישרון מטורף, הם יודעים להוציא את כל היופי החוצה בהמון יצירתיות והשקעה וכמובן באווירה נעימה, מקצועית וחיובית. מחכים בקוצר רוח לקבל את התוצרים!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
עידן איש יקר רצינו להגיד תודה רבה רבה על האנרגיה, הגוד וייבס לאורך כל היום, שזרמת איתנו בראש והתחשבת בצרכים בעיקר שלי חח עשיתי קצת חיים קשים (החום והעקבים) ואתה התחשבת, זרמת, דאגת לכל הפרטים הקטנים, למצוא מקום מוצל ומושלם וכל זה עם חיוך ענק ואנרגיה מהממת! המשפחות והחברים שלנו עפו עלייך ולא הפסיקו להחמיא! התמונות שבינתיים ראיתי מ ו ש ל מ ו ת!! ובטוחה שכך יהיו גם כל השאר..אין ספק שאתה הבחירה המושלמת ליום המאושר בחיינו🙌🏼🤍🫶🏼ממליצים בחום!! תודה על הכל!שני ויותם גרינהוט.
הצג עוד

חופית   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
צלם ברמה גבוהה מאוד אדיב וסבלני והכי חשוב מקצועי! ממליצה מאוד!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חד משמעית הבחירה הכי טובה שלנו!עידן הגיע יחד עם הצוות המדהים שלו עם אנרגיות כל כך טובות, הקלילו את האווירה והרימו בלי סוף! לאורך כל היום שמרו על אווירה ואנרגיות טובות ותוך כדי הצילומים כבר קיבלנו תמונות מדהימות לאינסטגרם. גם במהלך האירוע עידן וצוות האלופים שלו הרימו את האווירה ועבדו במקצועויות ויצאו תמונות מדהימות!!!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מקצוען אמיתי!צילם אותנו ואת המשפחה במקצוענות ורגישות, גרם לנו לצאת מאזור הנוחות שלנו ולהנות מהצילומים.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לעידן דרך מספר זוגות של חברים שהתחתנו והוא צילם אותם גם.אנחנו זוג שלא מצטלם בדרך כלל, לא יודע לעמוד מול המצלמה ומודה שמאוד מאוד חששתי מהצילומים לחתונה שאני אובך, ארגיש לא בנוח ולא אדע מה לעשות. עידן היה כל כך קשוב, ישר קלט את העניינים ועשה את הקסם שלו.גם מבחינת הצילומים בלוקיישן שנסענו אליו מיצינו די מהר ולמרות הזמן המאוד קצר הוא הוציא תמונות פשוט הורסות שאין דברים כאלה.בצילומים המשפחתיים ידע להתמודד בחן ובמקצועיות עם המשפחות שלנו .ואני כל כך שמחה שלקחנו אותו כהצלם שלנו!!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
וואו הכל התחיל עם החתונה שלא התחתנו בה:( חברה שלי לקחה את עידן והצוות שלו והם עשו לה פשוט שמח וטוב על הלב, שרציתי גם אני כשאתחתן. אחת ההחלטות הטובות בחיי, לא רק שהם עשו לנו שמח וטוב על הנשמה הם גם ידעו להתמודד עם המון מצבים הזויים (לדוגמה כשהחתן רעב מורעב ויש עוד מלא תמונות לצלם, הם ידעו איך לשמור לי אותו חי ובועט)
הצג עוד

עדית   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צוות צילום לחתונה ונפגשנו עם כמה ספקים, מאוד אהבנו את הסגנון של עידן ובחרנו בו.עידן והצוות שלו הרימו לנו את האווירה, גם האורחים אמרו שהיה כיף איתם 😊ההתנהלות הייתה מקצועית וכל החומרים סופקו בזמן.והכי חשוב- התמונות והוידאו יצאו מושלמים!
הצג עוד

adina2372001   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ואוווווו מאיפה מתחילים???החתונה הייתה ב20.12.23עידן פשוט בן אדם מוכשר ניכר שהלב שלו נמצא במיליון אחוז בכל תמונה!איכות גבוהה של התמונות כיף ממש שהכל אמיתי ולא מבוים תופס רגעים יפים ממשסמכנו עליו ב100% מבלי לחשוש מה יהיה ואיך!!האנרגיות שלו ושל הצלמים פשוט מדבקיםאווירה כיפית צחוקים ופאן!!!!הבחירה הכי טובה שלי בעניין הספקים לחתונה!תודה רבה לצוות המושלם על הכל ולך עידן במיוחד!!אין עלייך תמשיך להפיץ את הטוב שבךולשמח חתן וכלה!!אוהבים עדינה ויקיר לנציאנו❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up