כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Alexey Toporovskiy | אלכסיי טופורובסקי צלם חתונות

Alexey Toporovskiy | אלכסיי טופורובסקי צלם חתונות

צילום וידאו וסטילס
טלפון:033819299
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
......... .

ג'ניה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
תעשו לעצמכם טובה ותשלחו מהר מהר הודעה לאלכסי! צלם בחסד עליון, איש מקסים ונעים שהופך את החוויה המלחיצה של החתונה להרבה יותר נעימה! קיבלנו המון מחמאות על התמונות! מי שלא רוצה להתפשר על איכות אלכסי הוא הכתובת!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ניפגשנו עם אלכסיי פגישה אחת וידענו באותו רגע שאנחנו רוצים רק אותו! הוא לא הסכים שנחתום איתו מיד ואמר לנו לחשוב על זה עוד לילה. כמובן שידענו שרק הוא יהיה הצלם שלנו באותו הרגע ולא אף אחד אחר! ביום החתונה לא הופתענו כלל מרמת המקצועיות המטורפת שלו והאווירה המדהימה שעשה! מהרגע שהגיע עשה שמח, צחק איתנו, הביא רעיונות לתמונות וואוו ודאג לנו כל היום!! במהלך האירוע שוב ראינו את המקצועיות שלו ולא פספס שום רגע מרגש אחד לצלם! הזוויות צילום, הדרך והיחס שלו אלינו ואל האורחים היה מדהים! כל האירוע ואחריו לא הפסיקו לשאול אותנו מי הצלם ולהגיד לנו שהוא היה מדהים ונתן תחושה נעימה ורצון לצלם את כל האורחים כל הזמן! אלכסיי פשוט מדהים ויש לו צוות מטורף ומיומן!! קיבלנו את התמונות תוך שבוע!!! את הסרטונים תוך פחות משלושה שבועות ואת האלבום תוך חודש מיום האירוע! אין ספק שהוא היה הבחירה הנכונה ליום שלנו! ונמליץ עליו לכל הסביבה שלנו!!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הכרנו את אלכסיי דרך חברה מאוד טובה שהמליצה עליו.אלכסיי ושותפו סרגיי היו סופר סופר מקצוענים , הדריכו אותנו כל הזמן איך לעמוד באופן שהכי מחמיא לנו . אני ובן זוגי אנשים גבוהים ולכן יש לנו נטייה לא לעמוד זקוף וזה היה החשש הגדול שלנו בתמונות , כמובן ששיתפנו את אלכסיי והוא דאג כל הזמן להסתכל עלינו שאנחנו זקופים ויפים. אני מאוד מרוצה מהתמונות מהסרטונים יצאו פצצההה ובכלל מכל החוויה שהייתה לי .** חשוב חשוב לא להתפשר על צלם זה בין הדברים החשובים כי זה תמונות ותיעוד של רגעים שילכו איתכם כל החיים וזה חייב להיות לא פחות ממושלם**אני ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה עם אלכסיי ומההתחלה הרגשנו שהוא מקצועי ומבין אותנו. אנחנו לא מרגישים בנוח מול מצלמה והוא הצליח להוציא מאיתנו את המקסימום, ויצאו תמונות מהממות! הכל באווירה טובה והרבה כיף :)
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אלכסיי ממש מקצועי ותמיד תמיד היה זמין לנו, קיבלנו את התמונות תוך שבוע והן נראו מעולה! במהלך היום אלכסיי היה סופר נעים ומקצועי וגם איתי הצלם וידיאו שלו היה מוכשר ברמות

מאשה גלנקו   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה , אלכסיי צלם מושלםםםםםם!!!!!איך שהגיע לוילת התארגנות ישר התחיל לסדר לתמונות וראיתי איך הראש שלו ישר עובד וקולט מה הוא באמת צריך לצילומים .אני בן אדם שלא יודע להצטלם והוא עשה הכל שאני ובעלי ניצא ממש כמו דוגמנים!בכל היום צילומים הרגשנו כאילו אנחנו מכירים אותו המון זמן , היה חיבור מטורף בינינו!ממליצה עליו מאוד מאוד
הצג עוד

Shenhav   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אלכסיי והצוות האלוף שלו ליוו אותנו ביום הכי חשוב לנו ופשוט היו מדהימים!!! הגיעו והשרו רוגע, היו סבלניים, לא הלחיצו בכלל שזה סופר חשוב! אלכסיי ידע גם לביים אותי ואת בעלי וגם לצלם תמונות ספונטניות עם רגעים סופר מרגשים ופשוט כיף שהצליחו לתפוס הכל!צוות של מקצוענים, סבלניים והכי חשוב שהביאו לנו את התמונות שבוע וחצי אחרי החתונה ככה שלא חיכינו במתח הרבה זמן ויצאנו מאוד מרוצים!אציין שהחלטנו לקחת גם צילומי זוגיות שנערכו שבוע לפני החתונה עם השמלה השנייה כי רציתי שיהיו לנו גם תמונות באור יום (נפגשנו רק בחופה) וזה פשוט היה שווה כל רגע! גם יצא לנו להכיר את אלכסיי פיזית בזמן צילומים וגם לקבל עוד שלל תמונות שיצאו מדהימות!ממליצה בחום♥️
הצג עוד

טובי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ללא ספיק אלכס הוא צלם ברמה גבוהה, כל כך שמחנו שלקחנו אותנו ליום הכי חשוב לנו
הצג עוד

Yulia   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלכסיי היה קשוב , זמין , סבלני וגם התוצאות דיברו בעד עצמן, התמונות יצאו מהממות וגם נהנו מאוד ממנו ומהצוות שלו בפן האישי :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up